Eminönü-Alibeyköy Tram Line Pronta per a fine di l'annu

Mentre l'attività realizate in u prugramma Agenda in Eyüpsultan, urganizata da a Direzzione Municipale di Eyüpsultan di Stampa, Broadcasting è Relazioni Pùbliche è trasmesse in diretta in Facebook è Instagram ogni ghjovi à 20:23, e dumande di i citadini sò stati risposti.

In u prugramma induve u sindaco di Eyüpsultan Remzi Aydın era un invitatu è e dumande da e social media sò state risposti, studii d'investimentu in Eyüpsultan sò stati fatti.

Esprimendu chì Eyüpsultan diventerà unu di i distretti più còmode è megliu di Istanbul in quantu à u trasportu, u presidente Remzi Aydın hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Una parte impurtante di a metro Gayrettepe-Bağcılar passa per u nostru distrittu. Attualmente, a custruzzione cuntinueghja rapidamente è hè avà versu a fine. Speremu, à a fine di st'annu, a nostra cumuna metropolitana pensa à apre.

È quandu si apre, i nostri passageri chì vanu in direzzione Taksim-Şişli-Mecidiyeköy-Kağıthane puderanu piglià u metro assai facilmente.

A LINEA DI TRAMVIA APERTA À A FINI DI L'ANNU

U presidente Remzi Aydın, dendu a bona nutizia chì a linea di tram Eminönü-Alibeyköy serà messa in serviziu à a fine di l'annu, hà dettu:

"Avemu u tram Eminönü-Alibeyköy, chì hè sempre in custruzzione. Spergu chì serà apertu à a fine di l'annu. Quandu sta linea di tram entra in serviziu, i nostri passageri chì vanu à a regione Unkapanı è Eminönü puderanu andà in tram.

Tramindui u metro è u tram farà u nostru trasportu assai còmode. Cù stu sistema di dui ferruvii, chì hà a capacità di trasportà millaie di passageri per ora, una carica significativa di trasportu stradale serà ridutta in u nostru distrittu.

U presidente Remzi Aydın, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à u Tunnel di Silahtarağa, hà continuatu cusì:

"U nostru Tunnel Silhtarağa hà iniziatu. Serà finitu à a fine di l'annu. Quandu stu tunnellu hè finitu, u trafficu Alibeyköy serà seriamente alleviatu. A cunnessione di u nostru distrittu à l'altri distretti serà rinfurzata è diversificata cù ponti, viaducti è sistemi ferroviari.

Credu chì à a fine di l'annu, diventeremu un distrittu assai spaziosu, facilmente accessibile è facilmente accessibile. In fatti, u trafficu in u nostru distrittu in a matina hè un pocu palliativu. Piuttostu, hè un pocu tempurale.

U TRAFFIC SERÀ RILASSU

U nostru distrittu hè particularmente affettatu da a pressione posteriore di u trafficu di Balat è Fener. In fatti, ùn ci hè micca un trafficu in ogni puntu di u nostru distrittu. Avemu bisognu di fà un pocu di travagliu in a matina à l'Università di Bilgi.

In i ghjorni à vene, faremu un studiu cù u Rettore di l'Università di Bilgi. Pagheraghju una visita di studiu di 2-3 ore à l'Università di Bilgi. Insememu cù amichi esperti ligati à l'università è u so circondu è u flussu di trafficu intornu.

Ci faremu alcuni aghjustamenti. Ci saranu studii è regulamenti riguardanti i nostri Mahalles in Emniyettepe è Güzeltepe. Serà una intersezzione. Pensemu à chjude u turnu in terra chì fala da Necatibey.

Dunque, possu dì chì quandu sti studii sò realizati, u trafficu serà seriamente alleviatu in e direzzione di u Mariscal Fevzi Çakmak, l'Università di Bilgi è Kağıthane.

BICYCLE ROAD BONA VOLUNTA À EYÜPSULTAN

Dà a bona nutizia chì i camini di bicicletta è u trasportu in bicicletta seranu stabiliti in Eyüpsultan, u presidente Remzi Aydın hà dettu:

"Aghju avutu una riunione cù u Direttore Generale di İSPARK. Aghju avutu ancu una prumessa da ellu. Avemu amparatu chì ci sò parechji prughjetti in quantu à a creazione di corsi di bicicletta è u trasportu di bicicletta in certi distretti di Istanbul.

L'anu fattu in u distrittu di Zeytinburnu. Spergu chì facenu a seconda in Eyüpsultan. I nostri amichi veneranu à fà un studiu di fattibilità in i ghjorni à vene. Vulemu chì i nostri citadini venenu in bicicletta à l'assi principali di u trasportu, vale à dì à e fermate di metrobus, tram o metro, in certi di i nostri quartieri, in lochi cù terra piana cum'è Göktürk, è da i quartieri cintrali di u nostru distrittu.

Ch'elli lascianu e so biciclette quì. Vulemu ch’elli ponu vultà in casa à a sera nantu à e so biciclette. Avemu principiatu un studiu nantu à questu sughjettu. Speremu, quandu u prugettu diventerà cuncrettu in i ghjorni à vene, annunziemu questu à i nostri citadini in più dettagliu.

Ma lasciami ancu dì questu. Una strada di bicicletta serà custruita ghjustu accantu à a nostra linea di tram Alibeyköy-Eyüpsultan-Eminönü, chì hè attualmente in costruzione. Per quessa, i nostri citadini anu l'uppurtunità di viaghjà in bicicletta in parallelu cù u tramway. Lasciami dà ancu a bona nutizia di questu "

"Saremu assai cunfortu in u trasportu"

Enfatizendu chì u presidente Remzi Aydın Eyüpsultan serà assai còmode in u trasportu, hà utilizatu e seguenti espressioni:

"Quandu dicu chì seremu assai còmode in u trasportu, seremu un distrittu chì hè assai faciule d'arrivà, pensu chì aghju utilizatu sei sentenzi cumpleti. Ci sò parechje cose chì sò.

Da una banda, sti prughjetti sò implementati. Da una banda, novi prughjetti sò messi in offerta. Da una banda, hè pianificatu. Ùn dicemu micca tuttu in una volta. Spiegheremu quandu vene u tempu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*