Ricompensa da IETT à i so Impiegati

IETT, a marca più stabilita è più grande di Turchia in u trasportu publicu urbanu, hà premiatu i so impiegati in u quadru di u Sistema di Sviluppu di Performance (PGS).

U Sicritariu Generale IMM Dr. hà assistitu à a Cerimonia di Premiazione PGS tenuta in u Centru Culturale Bağlarbaşı. Hayri Baraçlı, Direttore Generale IETT Dr. Ahmet Bagis, Vice Direttore Generale IETT Dr. Hasan Özçelik, Bem-Bir-Sen İETT Branch President Yakup Gündoğdu, Hizmet Labour Union İETT Branch No. 2 President Ahmet Günce, Service Labor Union İETT Branch No. 3 President Mustafa İluk, İBÇD President Association President Abdülaziz Kaygıs, ız manager dipartimentu è capu di unità i dipendenti anu assistitu.. À a Cerimonia di Premiazione di u Sistema di Sviluppu di Performance è Accident Free 2017, u Capitanu Driver di l'annu Şahin Akman hè statu premiatu à u Sicritariu Generale IMM Dr. L'hà pigliatu da Hayri Baraçlı. A cerimonia principia cù u cuncertu di l'artista di musica folk turca Esat Kabaklı. Quelli chì anu assistitu à a cerimonia anu accumpagnatu i canti folklori eroici cantati da Kabaklı, chì hà iniziatu u so cuncertu cantendu a so famosa canzone folk "Ez Oglum", cun grande entusiasmu.

Agiscemu cù l'amore di serviziu à Istanbul

Parlendu à a cerimonia di premiazione tenuta cù u slogan "Avemu successu cù i nostri Impiegati", u Sicritariu Generale IMM Dr. Hayri Baraçlı hà dettu: "U più impurtante chì ci face entusiasmu hè di pudè serve Istanbul. Agiscemu per serve, cù l'amore di serviziu. Facemu u sforzu di cuntinuà u nostru travagliu cù una cunniscenza chì maximizerà a satisfaczione di i citadini è a qualità di serviziu. Hè una attività assai impurtante per una istituzione publica chì opera 24 ore à ghjornu per ricumpinsà u rendiment è i risultati di sta prestazione. Puderà dà priorità à a libertà d'accidenti hè un grande successu per noi. Hè impurtante per noi di agisce cù una cunniscenza chì pò cero accidenti è per valutà è ricumpensa cero accidenti. I più grandi architetti di stu successu sò i nostri fratelli travagliadori è funzionari. IETT hè una istituzione impurtante per a fratellanza di i travagliadori è di i funziunarii. I travaglii realizati da IETT sò seguiti è monitorati da u mondu. IETT hè una urganizazione di marca sia in Turchia sia in u mondu. Cunducerà assai prughjetti cù sta visione in u periodu à vene. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à questa urganizazione". disse.

IETT ghjoca un rolu vitale per Istanbul

Parlendu à u prugramma, u Direttore Generale IETT Dr. Ahmet Bagis; Ellu disse chì IETT ghjucanu un rolu vitale per Istanbul è chì hà u putenziale di pruduce suluzioni in tutte e situazioni è cundizioni. Indicà chì noi, cum'è IETT, duvemu fucalizza nantu à ciò chì pudemu fà megliu è megliu, Bagis hà dettu: "U successu hè ottenutu scrivendu novi storie di successu. S'è no simu sempre fieri di i successi d'eri, significa chì avemu principiatu à falà oghje. Dunque, u successu significa veramente creà novi opere di successu. U fattu chì u nostru populu, l'urganisazioni non governamentali è l'istituzioni pubbliche volenu insistentemente u Bus Yellow mostra chì hè u risultatu di a vostra qualità di serviziu. Questu ùn hè micca abbastanza per noi. Ùn simu solu rispunsevuli di u nostru successu. Semu ancu rispunsevuli di u successu di l'autobus Mavi è Erguvan chì travagliammu. Perchè avemu a rispunsabilità di furnisce un serviziu di qualità à a ghjente d'Istanbul, indirizzendu a satisfaczione di i clienti in tuttu in u trasportu publicu. Dunque, u so successu hè una misura di successu per noi. disse.

L'IETT ùn hà micca lasciatu l'Istambuli chjappi

Indittendu chì i cunduttori IETT sò i fornitori di u serviziu di trasportu chì dà vita à Istanbul, Bagis hà dettu: "U serviziu di trasportu hà una impurtanza assai vitale per Istanbul. Perchè u sviluppu di Istanbul dipende da questu. Siccomu u sviluppu di Turchia dipende di u sviluppu di Istanbul, in realtà serve u sviluppu di Turchia. Ti ringraziu à tutti per u vostru travagliu divotu prima, durante è dopu à l'azzione realizata da l'autobus Erguvan. L'IETT ùn hà micca lasciatu l'Istambuli stranded è hà pruduttu una suluzione. In questu modu, i nostri passageri ghjunghjenu à u so travagliu è a casa senza prublemi. Stu casu mostra ciò chì un rolu vitale ghjucatu IETT per Istanbul. Mostra in quale misura hà u putenziale di pruduce suluzioni in tutte e situazioni è cundizioni ". disse.

A cerimonia hè finita cù i discorsi di u protocolu è i vincitori di i premiati ricevenu i so premii. In u scopu di i Premii di u Sistema di Sviluppu di Performance, 77 funzionari è 138 travagliadori anu ricevutu premii. 139 persunale di i cunduttori anu u dirittu di riceve u Premiu Accident Free.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*