L'ONG è i trasportatori anu dumandatu à a Ferrovia per esse operativa in Nusaybin

Facendu una dichjarazione cumuna in Nusaybin, 5 Presidenti di l'ONG anu dumandatu à i servizii di treni per cumincià à novu in u distrittu.

Càmera di Cummerciu è Industria di Nusaybin, Càmera di Cummercianti è Artigiani, Càmera di Conduttori è Commercianti, Cummercianti Garanzia di Creditu Cooperativu è Amministratori di l'Associazione di Irrigazione è l'impiegati di l'imprese di trasportu si sò riuniti à a Stazione Ferroviaria di Nusaybin è anu fattu una dichjarazione di stampa.

Facendu una dichjarazione di stampa in nome di l'ONG è i Trasportatori, u presidente di a Camera di Cummercianti è Artigiani di Nusaybin, Ömer Özel, hà dichjaratu ch'elli vulianu chì i servizii di treni ricomincianu nantu à a Ferrovia in u distrittu.

Özel hà dichjaratu chì i servizii di treni per a Ferrovia di Nusaybin sò stati annullati dopu l'avvenimenti di u 6 à u 7 d'ottobre Kobani (Ayn El Arab): "A nostra Ferrovia di Nusaybin hè stata chjusa per circa 5 anni, dapoi l'avvenimenti di u 6 à u 7 d'ottobre di Kobani. Ùn ci hè micca una fabbrica in u nostru distrittu, a nostra sola fonte di ingressu hè a ferrovia è a porta di cunfini. U fattu chì sia a porta di u cunfini è a ferrovia sò chjusi affetta negativamente i nostri cummercianti di u distrittu. Cum'è a ghjente di Nusaybin, vulemu chì u nostru statu è u nostru guvernu cumincianu immediatamente i servizii di treni. Ci hè a pace in Nusaybin avà, ùn ci hè assolutamente micca prublema di sicurezza. U nostru populu hè disoccupatu, ma se i servizii di treni cumincianu, almenu mille famiglie guadagnaranu a vita. Esigemu chì i nostri statisti ascoltanu a nostra chjama u più prestu pussibule. "Com'è tutte l'ONG in Nusaybin, purteremu sta iniziativa à Ankara", disse.

Facendu una dichjarazione dopu à u comunicatu di stampa, u presidente di a Camera di Cummerciu è di l'Industria di Nusaybin, Mahsum Özmen, hà dichjaratu chì prima di l'annullamentu di i servizii di treni, 40 à 50 vagoni di carichi sò stati trasportati in u distrittu ogni ghjornu. Nutendu chì a carica chì vene à Nusaybin hè mandata in tutti i paesi di u Mediu Oriente, in particulare in l'Iraq, Özmen hà dettu chì tutte e cumpagnie di trasportu in u distrittu sò in u puntu di fallimentu.

Dopu à e dichjarazioni, i gestori di l'ONG è i trasportatori anu decisu di piglià iniziative davanti à a Direzzione Generale di Ferrovie per riavvia i servizii di treni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*