Ambasciatori di Pace à Marmaray

"9. "I Talented Children of the World", chì sò ghjunti à Esenler in u scopu di u Festival Internaziunale di Pace di Pace, anu passatu ghjorni divertenti à scopre e bellezze storiche, culturali è naturali di Istanbul.

U 23 d'aprile, ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli, “9. Ospitendu u "Festival Internaziunale di Pane di Pace", a municipalità di Esenler hà riunitu 65 zitelli da Georgia, Croazia, Colombia, Ucraina, Mongolia, Somalia, Palestina, Uzbekistan è Turchia cù u slogan "Cucinemu pane di pace cù i zitelli di talentu di u mondu in Esenler". I zitelli chì sò ghjunti à Esenler per assistisce à u festivale anu fattu un tour di Istanbul.

TOUR TOUR IN TURCHIA IN MINIATÜRK

Prima di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli, "I zitelli di u mondu" anu visitatu i siti storichi è culturali di Istanbul cù l'autobus di a municipalità di Esenler, accumpagnati da guide. Prima di tuttu, i zitelli chì visitanu Miniatürk Miniature Turkey Park, da Hagia Sophia à Selimiye, da Rumeli Fortress à Galata Tower, da Safranbolu Houses à Sumela Monastery, da Dome of the Rock à Nemrut Mountain Ruins, Bosphorus Bridge Anu avutu l'uppurtunità di arrivà à cunnosce a Turchia in Miniatürk, induve e tracce di parechje culture è civilisazioni sò state riunite. Allora i zitelli anu pricatu durante a so visita à a Moschea è a Tomba di Eyüp Sultan.

HAN ENTERTAINMENT AT VIALAND

L'inviati di a pace anu avutu u so pienu di eccitazione è divertimentu à u Vialand Theme Park. Si sò divertiti in parechje unità da "Breathless" à "Safari Tunnel", "Carousel" à "Justice Tower".

AVANTU I SO TALENTI IN U BOSFORU

I zitelli di talentu viaghjavanu trà dui cuntinenti cù Marmaray, u prughjettu di u seculu, in u so secondu ghjornu in Istanbul. Sperimentendu l'eccitazione di viaghjà cù un sistema di ferrovia chì passa sottu à u mare per a prima volta, i zitelli piglianu una barca privata da Üsküdar dopu à Marmaray è si uniscenu à u tour di u Bosforu. I zitelli chì sò affascinati da e strutture storichi è e bellezze naturali legendarie di u Bosforu; esibizione di i so talenti in musica è ballu, cantavanu è ballavanu assai è tiravanu bagels à i gabbiani.

HAN TESTIMONU A STORIA IN A PENINSULA STORICA

I zitelli, chì anu vistu a storia di Istanbul in u viaghju di a "Peninsula Storica", sò stati maravigliati da a Moschea Blu è a Piazza, u Museu di Santa Sofia è a Cisterna Basilica. In u Museu di Storia Panorama 1453, anu vistu a cunquista di Istanbul, accumpagnata da l'imaghjini tridimensionali è u ritmu entusiastu di a March Mehter. I zitelli anu piaciutu a primavera è u sole in u Parcu Gülhane.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*