I trasporti d'esportazione ferroviaria di Turchia anu aumentatu di 2020 per centu in 35

L'esportazioni ferroviarie di Turchia anu aumentatu à XNUMX per centu in l'annu
L'esportazioni ferroviarie di Turchia anu aumentatu à XNUMX per centu in l'annu

Hasan Pezük, Direttore Generale di TCDD Transportation, era l'invitatu di u prugramma chjamatu "Homeland Train" in a Voice of Turkey Radio u 22 di ferraghju 2021.

Facemu u trasportu di merci da u nostru paese cù treni di bloccu à parechji paesi in Europa, Iran, Georgia, Azerbaijan, Kazakistan, Uzbekistan, Turkmenistan, Kirghizistan, Russia è Republica Populari Chine via a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars.

"Avemu purtatu 2019 milioni di passageri in 165. I nostri spedizioni di merci in continua crescita anu righjuntu 2020 milioni di tunnellate in 30 ".

Parlendu di spedizioni d'esportazione per ferrovia, u direttore generale di TCDD Transportation Hasan Pezük hà dettu chì prima di a pandemia, 23 mila passageri in treni d'alta velocità, 50 mila in linea principale / treni regionali, 350 mila in Marmaray, 40 mila in Başkentray; Ricordendu chì 170 mila tunnellate di carica sò purtate da 80 treni per ghjornu in carica, hà dettu: "Avemu purtatu 2019 milioni di passageri in 165, quandu ùn eramu micca affettati da a pandemia. In listessu modu, i nostri spedizioni di merci in continua crescita anu righjuntu 2020 milioni di tunnellate in 30 ". disse.

"2003 miliardi di lire d'investimentu in u settore ferroviariu dapoi u 171.6"

In l'ultimi 18 anni, sottu a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è sottu a guida di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, u settore ferroviariu hà intrutu in una grande svolta in tutti i sensi, cù e pulitiche di priorità ferroviaria, in u settore ferroviariu, in chì 2003 miliardi di lire hè stata investita da u 171,6, ci hè una ferrovia ininterrotta in tutte e direzzione. Pezük hà dettu chì, creendu u corridore principale, a priorità hè stata data à i prughjetti di trasportu di merci ferroviaria per aumentà l'opportunità di trasportu di transitu à u livellu naziunale è trà l'Europa- Asia-Mediu Oriente è à sviluppà trasportu cumminatu.

"Una era nova hè principiata in i trasporti d'esportazione cù u Marmaray Bosphorus Tube Crossing, BTK è Iron Silk Road"

"Cù u Marmaray Bosphorus Tube Crossing, a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì permette u trasportu ferroviariu ininterrottu in Turchia, è a Strada di a Seta di Ferru, chì hè ghjunta à a vita cù u Prughjettu "One Belt One Road" iniziatu da l'iniziativa di China, una marca. una nova era hà iniziatu in i nostri trasporti d'esportazione. "

"Oghje, effettuemu u trasportu di merci da u nostru paese cù treni di bloccu à parechji paesi in Europa, Iran, Georgia, Azerbaijan, Kazakistan, Uzbekistan, Turkmenistan, Kirghizistan, Russia è a Republica Populare Chine via a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars. . U Corridor Mediu furnisce ancu opportunità impurtanti per u trafficu di merci in Asia per ghjunghje à u Mediu Oriente, l'Africa di u Nordu è a regione Mediterranea grazia à e cunnessione portu di u nostru paese. Inoltre, i nostri spedizioni d'esportazione, chì sò realizati da trasportu cumminatu cù cunnessione portu, induve a ferrovia è a via marittima sò aduprate inseme, cuntinueghjanu intensivamente à diversi paesi. Cum'è a Direzzione Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, travagliammu cù i nostri culleghi per aduprà queste opportunità in u modu più benefiziu per u nostru paese.

Dichjarà chì un totale di 11 treni di containeru di bloccu sò stati mandati trà Cina è Turchia è trè treni d'esportazione da Turchia à Cina, Pezük hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Mentre i prudutti bianchi sò stati trasportati cù i nostri primi dui treni d'esportazione, borax carica di Eti Maden. hè statu mandatu cù u nostru terzu trenu d'esportazione. . In novu, u nostru primu trenu di l'esportazione di u containeru di bloccu, carricu cù i prudutti bianchi, hè statu mandatu à Mosca, a capitale di a Federazione Turchia-Russia, via a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars. Sti treni seranu seguiti da novi treni. Per questu scopu, avemu intrutu in una cooperazione intensiva cù i nostri esportatori. Vogliu sprimà cun felicità è orgogliu chì a dumanda di trasportu BTK è Iron Silk Road hè in crescita ".

"I carichi arrivanu da a Turchia à a Russia in 8 ghjorni, da a Cina à a Turchia in 12 ghjorni è da a Cina à l'Europa in 18 ghjorni".

A linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è a Strada di a Seta di Ferru si distinguenu cum'è un corridore ferroviariu internaziunale assai impurtante per via di i so numerosi vantaghji, cum'è un clima più economicu, più curtu, più sicuru è più favurevule. in 8 ghjorni è da a Cina à l'Europa in 12 ghjorni, Pezük hà dettu: "Vulemu fà u nostru paese un paese centru in u trasportu ferroviariu di transitu cù l'opere chì faremu da piglià in contu u putenziale di carica trà l'Asia è l'Europa".

Pezuk, per risponde à a crescente dumanda di trasportu di merchenzie trà Turchia è Europa, da u nostru paese à l'Europa; Hà dichjaratu chì opera treni di merci in bloccu in Bulgaria, Romania, Ungheria, Pulonia, Austria, Slovacchia, Repubblica Ceca è Germania, è chì i servizii di treni esistenti sò stati aumentati per risponde à a crescente dumanda è novi treni di merci in blocchi sò stati messi in serviziu.

"Aumentatu di 2020 per centu in i trasporti europei di merci in 25"

U direttore generale Hasan Pezük: "U trasportu di camioni, chì interessa in u settore privatu, hè principalmente Çerkezköy è Çatalca. Un aumentu di 2020 per centu hè statu ottenutu in u trasportu di merci in Europa in 25. Hè previstu di inizià u trasportu di camioni da diverse destinazioni quist'annu. Semu pronti à risponde à tutte e dumande cù i nostri culleghi ". disse.

"Trasportu di merci à l'Afghanistan è u Pakistan via l'Iran"

U General Manager Pezuk hà parlatu ancu di u trasportu di merci chì a Turchia, chì hè diventata una putenza impurtante in a so regione, hà da cumincià à l'Afghanistan è u Pakistan via Turchia-Iran è Turchia-Iran: "A messa in funzione di u Van Lake Ferries di novu custruitu, chì aumenta. a capacità attuale è a velocità, aiuterà in u trasportu versu l'Iran, furnia un vantaghju significativu. I negoziati cuntinueghjanu cù l'amministrazioni ferroviarie di i paesi pertinenti per aumentà u trasportu Turchia-Iran à un milione di tunnellate quist'annu è per purtà a carica in Cina via l'Iran. Inoltre, cù u stabilimentu di a cunnessione ferroviaria trà l'Iran è l'Afghanistan, u trasportu in l'Afghanistan hè diventatu pussibule transitendu l'Iran cù i carri chì appartenenu à a nostra Organizazione. Avemu pensatu à uperà u primu trenu questu annu. In novu, u travagliu cuntinueghja per a ripresa di i servizii di treni di merci programati trà Turchia è Pakistan, in u scopu di l'Organizazione per a Cooperazione Economica, attraversu l'Iran. disse.

"Trasportu umanu senza cuntattu in a pandemia"

Mencionendu in u prugramma chì a ferrovia ùn hà micca interrotta u trasportu di merci malgradu a pandemia è a so cuntribuzione à l'ecunumia di u paese hà aumentatu, Pezuk hà dettu: "In questu prucessu, ci hè statu un flussu di carica significativu à a ferrovia. A nostra urganizazione hà pigliatu e misure necessarie è u trasportu hà cuminciatu à esse realizatu senza cuntattu umanu à tutte e nostre porte di fruntiera ferroviaria. Installendu un sistema di disinfezione di vagoni à a stazione di fruntiera Iran-Turchia, avemu assicuratu a disinfezione di i vagoni entranti è in uscita. Avemu travagliatu per trasportà 3.500 tunnellate di carichi ogni ghjornu in più di a carica attuale trasportata nantu à a linea BTK in casu di a pussibilità di carichi di transitu iraniani chì passanu à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars. In più di a capacità di trasferimentu in Ahılkelek, Georgia, avemu installatu un sistema di gru mobile in a nostra stazione di cunfini di Georgia, Canbaz, per trasferisce i carichi in entrata à i carri di a nostra Corporazione. disse.

"A diversità di i prudutti trasportati da ferrovia è di destinazione aumenta"

Pezük hà ancu datu l'infurmazioni seguenti nantu à a varietà di carichi trasportati per ferrovia: "A maiò parte per ferrovia; In u risultatu di i vantaghji offerti da cuntattà diversi settori mentre trasportu carichi in granu, materiali di custruzzione è minerali, diversificate e destinazioni è pruduce carri adatti, avemu ancu permessu u trasportu di diversi tipi di carichi per ferrovie. Una larga gamma di prudutti cum'è i prudutti chimichi, l'alimentarii, i prudutti di pulizia, l'acciaio di ferru è i prudutti, i grani, i cereali, i prudutti elettronici, i prudutti bianchi, i prudutti di l'automobile, i vegetali freschi è i frutti sò stati ghjunti.

"Aumentu di 2020% in u Trasportu d'Esportazione per Ferrovia in 35"

Infine, u direttore generale Hasan Pezük: "Cumu u nostru Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà annunziatu, Turchia aumenta gradualmente i so investimenti in u settore ferroviariu cù u scopu di diventà una basa logistica. In u risultatu, i nostri esportatori cuminciaru à preferisce a ferrovia sempre più. Pudemu vede chì avemu ottinutu un aumentu di 2020 per centu in i spedizioni di esportazione in 35 cum'è un bon indicatore di questu. Cum'è tutti sapemu, u trasportu ferruviale vene in prima palesa in u nostru paese cum'è in u restu di u mondu, cù u so ambientalista, ecunomicu è menu dipendente di u petroliu, è l'investimenti sò fatti. Grazie à i prughjetti ferroviari da esse implementati unu per unu, hà u scopu di aumentà a parte di u trasportu di merci ferroviarie à u 2023 per centu in 10. Facemu tutti i nostri piani in linea cù questi scopi ". hà cunclusu u so discorsu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*