Un trenu di merci di pruprietà di una Cumpagnia Privata deraglia mentre entra in a stazione di Ayran!

Un trenu di merci chì appartene à una sucietà privata si n'andò fora di a strada mentre entra in a stazione di Ayran.
Un trenu di merci chì appartene à una sucietà privata si n'andò fora di a strada mentre entra in a stazione di Ayran.

Un trenu di merci chì appartene à una cumpagnia privata s'hè alluntanatu da a strada mentre entra in a stazione di Ayran, situata in i cunfini di a pruvincia di Gaziantep, da a direzzione di Fevzipaşa. In l'accidentu, 4 vagoni pieni abbandunonu a strada, causendu gravi danni à a strada è a ferrovia hè stata chjusa à u trafficu di treni.

U Sindicatu di i Travaglii di i Trasporti Uniti hà fattu una dichjarazione annantu à l'accidentu dumenica 21 di ferraghju 2021.

A dichjarazione di BTS hè a siguenti; "Ancu s'ellu ùn ci hè micca una spiegazione ufficiale di u mutivu perchè i carru sò andati fora di a strada, hè dichjaratu da i nostri culleghi chì anu fattu e prime investigazioni in u locu induve l'accidentu hè accadutu per via di u tagliu / rottura di l'assi di a rota in unu di i quattru vagoni derailed (chì hè u sughjettu di u travagliu di rivisione fattu da una cumpagnia privata).

A regione induve si trova l'accidentu hè una regione cù un sistema di signalazione. U trenu accidentatu hè operatu da una cumpagnia privata, è i servizii di cuntrollu / riparazione di i freni di stu trenu, chì chjamemu spedizione è revisione, sò furniti da TCDD Taşımacılık A.Ş. à a Stazione Fevzipaşa. Hè realizatu da una ditta privata specializata è micca esperta postu chì l'Organizazione di Revisione specializata di a Cumpagnia hè stata chjusa sottu u prugramma di Privatizazione / Liberalizazione.

U mutivu perchè includemu tantu dettagliu hè chì parechji impieghi chì implicanu stu accidente è chì necessitanu sapè fà sò esternalizzati à subcontrattori senza qualificazione in e ferrovie, è u numeru di accidenti hè aumentatu significativamente.

Dopu à a lege chjamata liberalizazione di a ferrovia, TCDD hè stata divisa in dui, è una direzzione generale separata hè stata stabilita sottu u nome di Trasportu, chì era rispunsevuli di i treni, mentre chì TCDD cuntinuò à travaglià in carica di superstruttura è infrastruttura è gestione di u trafficu.

Dopu à sta divisione fatta da a lege, sò cuminciati a privatizazione di i treni, in particulare in quantu à u trasportu di merchenzie, è da u latu TCDD, strada, elettrificazione, etc. Grandi è picculi cumpagnii privati ​​cuminciaru à piglià affari in i so campi di attività. In l'ultimi ghjorni, mentre chì i grandi privatizzazioni sò stati fatti in u mantenimentu di e strade, a gestione di TCDD hà purtatu u travagliu à l'ultimu puntu per u trasferimentu di signalazioni è cumunicazioni à e cumpagnie private in più di l'elettrificazione in i ghjorni à vene.

Mentre chì questu hè l'aspettu di privatizazione di l'affari, u fattu chì l'opere di ferrovia, chì deve esse realizatu cù un sapè fà speciale è un persunale qualificatu, sò fatti da cumpagnie private è affiliate, hà multiplicatu i danni di e ferrovie, è ci hè statu. un accrescimentu assai seriu di l'accidenti per via di a sparizione di a sicurità di navigazione.

Solu da 2017, quandu a lege hè entrata in vigore, ci sò stati accidenti spressi cun elli, mentre chì decine di i nostri citadini è u persunale anu persu a vita in questi accidenti. U numaru di incidenti chì sò fora di questi accidenti è chì chjamemu "quasi miss" hè parechje volte più altu.

Quandu u prucessu di privatizazione è di subcontrattazione in i posti di travagliu è opere di signalizazione stradale-comunicazione-elettrificazione, chì chjamemu a superstruttura, hè aghjuntu à u prucessu di privatizazione di l'operazione di treni è l'abbandunamentu cumpletu di a sicurità per via di u muvimentu cù a logica di prufittu, a superstruttura è a sicurità di navigazione di u trenu sò largamente spariti.

In particulare, l'accidentu di Elazig in quale dui persone sò morti u 05.08.2017 nantu à a linea Divriği-İskenderun, induve l'operazione di trenu privatu hè stata realizata intensivamente, l'accidentu chì hè accadutu à a stazione di Hekimhan in 2018, è l'altri accidenti chì seguitanu, è questu. l'accidente hè statu l'ultimu. L'accidenti ùn sò micca limitati à sta linea, ma ci hè statu un accidentu annantu à a strada di riempimentu di benzina in a stazione di Körfez in i mesi passati, i vagoni carichi di carburante si sò ribaltati in l'accidentu, carburante.

spilled on the ground and turned in un grande disastru, ma cum'è u risultatu di u mischju di fuel oil cù a terra, hè accaduta una contaminazione ambientale irreparable.

Ci hè statu un aumentu di l'accidenti chì appartene à l'istituzione in questu prucessu, è in l'accidentu chì hè accadutu in Çorlu u 08 di lugliu di u 2018, 25 citadini è u nostru persunale anu persu a vita in l'accidentu chì hè accadutu in Çorlu u 13, 2018 dicembre. 9, quandu u trenu Ankara YHT hà scontru cù a locomotiva guida.

In novu, durante stu periodu di 3 anni, assai di u nostru persunale di u trenu persu a so vita per via di l'accidentu / collisione di i treni di merci chì appartenenu à l'istituzione.

Quandu tutti issi accidenti sò evaluati inseme, hè a privatizazione è lascià l'istituzione à a gestione di e persone incompetenti, micca piglià lezioni da l'avvenimenti è i studii scientifichi, è cuntinueghjanu persistente e pratiche di privatizazione è di subcontratazione.

In ogni casu, in accidenti chì implicanu sti treni di trasportu speciale; frenu etc. Sarà vistu chì ancu i prucedure di sicurità sò realizati da cumpagnie private, u persunale sò impiegati assai sopra à i normi richiesti per via di l'avidità per u prufittu, è l'elementu di sicurità, chì esige u costu, hè ignoratu mentre opera. Di novu, cum'è un elementu di a logica di a privatizazione è a pulitica ; In l'accidentu accadutu u 10 d'ottobre di u 2020, u turntable (ponte rotante) in Karabük, chì era usatu per turnà e locomotive in direzzione, era constantemente malfunzionatu è ùn hà micca travagliatu, è a piastra in Çankırı hè stata trasferita à a Municipalità è un playground hè statu custruitu nantu à a terra, è ancu l'accidentu è u sistema di signalazione, chì hè statu messu in opera senza esse attivatu.L'accidentu di collisione cù a locomotiva guida pò esse mostrata.

In l'accidentu chì hè accadutu in Çorlu; L'ignuranza incarnata in a mentalità paralizzata di "s'ellu ùn hè micca statu un accidentu finu à avà, ùn succederà più", hè apparsu cù l'ultimu rapportu d'espertu sottumessu à u tribunale, in quale l'alienazione da a scienza è l'ingegneria, a privatizazione. è u staffu puliticu hè vinutu à u primu pianu.

Infine, in questu accidentu chì hè accadutu à l'entrata di a stazione di Ayran, ùn ci era micca morti o feriti, ma stu accidente ci hà datu; hà dimustratu chì e ferrovie sò state purtate à punti assai cattivi, è avà mostra chì u puntu di fondu hè avvicinatu.

Hè evidenti ciò chì hè accadutu dopu chì u PTT hè statu divisu in dui è e ferrovie sò stati disintegrati in un prucessu simili à a vendita di Türk Telekom. Ferroviari sò oghji constantemente riferitu cum'è accidenti, è privatizazioni in corso vi purterà un prucessu assai peggiu è i risultati cà Türk Telekom esempiu, perchè e ferrovie sò trasportu è ci hè un fattore umanu implicatu.

Avà, ancu i più sèmplice, i difetti / errori prevenibili risultatu in accidenti perchè a gestione è u cuntrollu di u travagliu hè in manu di quelli chì ùn travaglianu micca per via di privatizazione. Un altru fattore in l'accidenti hè l'appuntamentu di e persone chì ùn sò micca completamente stranieri à a cultura corporativa è chì ùn anu micca sperienza in TCDD, TCDD Taşımacılık AŞ è a Direzzione Generale TÜRASAŞ, chì custituiscenu l'inseme di e ferrovie.

Malgradu questi accidenti è i nostri avvirtimenti, l'insistenza à ùn rinunzià micca à e pratiche di privatizazione è di subcontratazione trascina l'istituzione à punti assai peggiu.

Hè cunnisciutu chì pocu tempu, l'amministrazione ferroviaria hè stata preparata per novi privatizzazioni è l'hà presentata à u putere puliticu. Sè sti novi divisioni è privatizazioni sò realizati, e ferrovie entreranu da avà in una strada irreversibile ; u paese, l'istituzione è tutti l'impiegati seranu dannuti, l'avvene di i ferroviari serà scuru.

Mentre a strada hè vicinu, invitemu a direzzione di u TCDD è u Ministeru di i Trasporti à vultà da stu sbagliu, à riunite cù i sindicati, i scientisti è e camere per truvà suluzioni, è per finisce immediatamente e pratiche di privatizazione è di subcontratazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*