Kocaeli hè u Centru R&D è Tecnulugia di Turchia

L'Unione di i Municipi Turchi Munniali (TDBB) è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, anu visitatu Magna Automotive, chì hè basatu in Canada è opera cum'è u primu fornitore mundiale di subindustria automobilistica. Karaosmanoğlu, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à MAGNA Kocaeli, chì hà 1 operazioni di produzzione in 29 paesi è più di 309 mila impiegati in u mondu sanu, hà dettu l'impurtanza di una cumpagnia chì hè u fornitore di 152 fabricatori di l'automobile in Kocaeli.

EREN, "PRODUZIONE ANCHE PER FORD OTOSAN"
U sindaco Karaosmanoğlu, chì hà ricevutu informazioni dettagliate nantu à l'attività di produzzione da u Direttore Generale Serdar Eren, hè statu assuciatu cù u sindaco di Gölcük Mehmet Ellibeş è u presidente di u distrittu di u Partitu AK İdris Alp. Dichjarà chì sò stati inclusi in a lista di i Best Employers 2018 di Turchia è chì sò stati scelti cum'è a fabbrica megliu gestita trà 2016 fabbriche europee di Magna S16UIOeating in 0, Eren hà dettu: "Cum'è Magna Automotive, avemu principiatu e nostre attività in u nostru paese in ghjennaghju 2003. Avemu u 343e Centru R&D di Turchia. Da oghje, pruduciamu ancu per Ford Otosan, chì hà 386 impiegati è clienti per 5 famiglie di prudutti diffirenti. A nostra fabbrica hà determinatu a so visione 2018 cum'è Industria 4.0 è digitalizazione è hà fattu grandi investimenti in questi spazii.

"KOCAELİ Hè A CITTA INDUSTRIALE PIÙ STRATEGICA DI TURCHIA"
U sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, chì hà visitatu l'area di a fabbrica è hà fattu una dichjarazione dopu à l'esaminazioni, hà dettu: "A proliferazione di centri di R&D in Turchia ogni ghjornu aghjunghje un valore aghjuntu à u nostru paese in cambià à i prudutti cù un altu valore aghjuntu à u puntu di produzzione. . Cum'è i guverni lucali, continueremu à sustene i nostri investitori è pruduttori. Kocaeli hè a cità industriale più strategica di Turchia. À u listessu tempu, hè u centru di u trasportu di l'aria, di a terra, di u mari è di a ferrovia, è di a forza di travagliu qualificata, di l'automobile è di l'industria. È in più di questi, hè u centru di R&D è tecnulugia di Turchia. U core di u cummerciu batte ancu quì; A logistica ancu. Turchia hè unu di i paesi in più rapida crescita in u mondu. Cù una gestione determinata è stabile per 16 anni, Turchia hè diventata unu di i porti più affidabili per investitori è capitali straneri.

"INCENTIVE TECHNOLOGY LOCAL"
Karaosmanoğlu hà cuntinuatu e so dichjarazioni dicendu chì avemu visitatu a nostra fabbrica Magna Automotive, chì produce sedili di veìculi cummirciali in Gölcük, è hà manifestatu u nostru sustegnu à l'investitori, i pruduttori è l'impiegati, è hà dettu: "Avà, centinaie di investitori domestici è stranieri affluiscenu in a nostra cità. . Una di sti cumpagnie, Magna Automotive, investe in u nostru paese da u Canada à a Germania cù u so capitale internaziunale. Cù u Centru R&D chì avemu apertu solu l'annu passatu, trasferisce a tecnulugia à u nostru paese è incuragisce a tecnulugia domestica. Sta situazione mette in risaltu a fiducia riposta in noi. Cù questi enormi investimenti in a nostra cità, una nova zona di u travagliu hè stata aperta per centinaie di persone. Avemu una grande opportunità davanti à noi u 24 di ghjugnu per a continuazione di questa atmosfera di fiducia è a continuazione di a stabilità. Credu chì u nostru populu sceglie u persunale chì farà chì u nostru paese ghjunghje à i so obiettivi di 24 è 2023 usendu a so preferenza per a fiducia è a stabilità u 2071 di ghjugnu ", hà cunclusu dicendu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*