U Giant Thyssenkrupp Elevatore Tedescu apre a fabbrica di Turchia

thyssenkrupp furnisce l'ascensori è e scale mobili di a linea di metro Basaksehir Kayasehir
thyssenkrupp furnisce l'ascensori è e scale mobili di a linea di metro Basaksehir Kayasehir

U primu stabilimentu di produzzione di u giant tedescu Thyssenkrupp Elevator in Turchia hè statu messu in serviziu cù un investimentu di 20 milioni d'euros. A cumpagnia, chì hà fattu un fatturatu mundiale di 7.7 miliardi d'euros l'annu passatu, hà più di 50 mila impiegati. A fabbrica per esse aperta hà da creà un volume di cummerciale di 500 milioni di lire in u primu locu.

L'escalators cù u stampu "Made in Turkey", chì seranu prudutte in a stallazione in Kocaeli Dilovası, chì creanu un voluminu di 1.200 milioni di TL da a produzzione di 500 XNUMX unità di scale mobili annu in u primu stadiu, seranu offerti in vendita in u Mercati di u Mediu Oriente è di l'Europa orientale è ancu in u mercatu turcu. Cusì, thyssenkrupp Elevator pusizioni Turchia cum'è l'epicentre di a regione in l'esportazione di escalators.

Parlendu à a ceremonia di apertura di a nova facilità, u Vice Primu Ministru è u Deputatu Kocaeli Fikri Işık hà dettu: "Ùn ci hè micca distinzione trà naziunali è stranieri per noi in Turchia. Ogni cumpagnia chì investe in stu paese hè una cumpagnia turca. Per noi, hè lucale è naziunale. Hè irragionevule è irragionevule à cunsiderà cumpagnie chì sustene u nostru sviluppu è u nostru benessiri cum'è stranieri. Un investimentu intelligente, fattu bè, porta à tutti un benefiziu ". disse.

U tassu di a località superà u 902 per centu.

Arda Ermut, Capu di l'Agenzia d'Investimentu Turca, hà dettu:

"Cù questu investimentu, hè una volta cunfirmatu quantu hè impurtante un mercatu Turchia per l'imprese internaziunali. Cum'è l'Agenzia, prioritemu strategicamente i settori chì riducenu a dependenza di l'impurtazioni è aumentanu l'esportazioni. In questa facilità, hè previstu di ottene una tarifa lucale di 50% per u primu annu è più di 90% per l'anni à vene. Per quessa, stu investimentu di thyssenKrupp hè ancu impurtante in questu rispettu. U Cunsigliu Esecutivu di l'Indigenizazione hè statu stabilitu cù una circular di u Primu Ministeru. In questu modu, in u prossimu periodu; Aumenteremu ancu a tarifa di localizazione in settori strategichi cum'è a chimica, l'industria farmaceutica, i prudutti di semiconduttori, l'installazione di machini, i veiculi, i sistemi ferroviari, l'alimentariu è l'informatica ".

Cuntribuisce à u locu è naziunale

Parlendu à a cerimonia di apertura, Thyssenkrupp Elevator Global Board Member è CFO Ercan Keleş hà dettu: "Vemu chì u cuncettu di esse 'naziunale è naziunale' per a Turchia hà significatu assai ultimamente è hè di grande impurtanza. Cridemu chì avemu da cuntribuisce à stu cuncettu cù u nostru novu investimentu. Thyssenkrupp Elevator ùn hè micca solu una sucità chì pruduce prudutti chì rispettu i normi, ma ancu una cumpagnia chì spessu stabilisce i normi è alza a barra di qualità cù e tecnulugia chì sviluppa. Studi di ricerca è sviluppu prima di a produzzione sò di grande impurtanza per a nostra cumpagnia. Grazie à questu approcciu innovativu, avemu sviluppatu è cuntinuemu à sviluppà numerosi tecnulugii novi, cum'è ascensori senza corda è cabine di ascensore chì operanu indipindentamente l'una di l'altru in u stessu pozzu. Avemu avà purtendu u sapè fà daretu à e tecnulugii ch'e aghju citatu in Turchia cù a nostra nova fabbrica. L'ingegneri è i travagliadori turchi chì travaglianu in a nostra fabbrica facenu pruduzzione utilizendu sta cunniscenza è cuntribuiscenu à u cuncettu "domesticu è naziunale".

A fabbrica, chì hè stata custruita cù un investimentu di 20 milioni d'euros, hà un spaziu chjusu di 27 mila metri quatratu nantu à una superficie di 23 mila metri quatratu. In questu spaziu, ci hè ancu un campus d'educazione cù l'investimentu fattu in e persone. In questu centru di furmazione, l'impiegati in tutti i paesi di Turchia è vicini anu l'uppurtunità di riceve una furmazione speciale in ascensore è scala mobile. - HaberTürk

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*