Discorsu di u Ministru Arslan à u Forum Internaziunale di a Gran Via di a Seta

In u so discorsu à u "Foru Internaziunale di a Grande Strada di a Seta nantu à a Nova Strada di Sviluppu" tenutu à u Centru di Cungressu Avaza, u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà dichjaratu chì u Portu Marittimu Internaziunale di Turkmenbashi, chì serà apertu oghje, hè unu di i prughjetti più impurtanti di a moderna Strada di a Seta.

Arslan hà dettu chì a storica Strada di a Seta ùn hè micca solu una strada cummerciale induve e merchenzie sò trasportate, ma ancu un ponte induve a cultura è a memoria cumuni sò purtati:

"Stu successu di u nostru paese fratellu Turkmenistan ci rende felici. Un portu cusì grande è impurtante serve Ro-Ro, cuntainer è navi di carica. A storica Strada di a Seta hè una reta di trasportu chì forma a forza motrice di sviluppi ecunomichi è interazzione culturale. U Corridor cintrali, chì unisce i cuntinenti è passa per u Mari Caspiu, custituisce una di e rotte più impurtanti trà l'Asia è l'Europa. U Portu Marittimu Internaziunale di Turkmenbashi hè d'impurtanza vitale per u Corridor Centrale chì cunnetta i nostri paesi da a Cina à l'Europa. "Cù u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars recentemente finitu, u Portu Marittimu Internaziunale di Turkmenbashi cunnetta a Cina à l'Europa via l'Asia Centrale cum'è u ligame di sta catena".

"A cooperazione trà i dui paesi hè guardata cù invidia"

Arslan hà dettu chì in questu cuntestu, sò orgogliosi di implementà parechji mega prughjetti cum'è u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars, Marmaray, Yavuz Sultan Selim Bridge, Northern Marmara Highway, 3-Storey Grand Istanbul Tunnel, Eurasia Tunnel, chì cuntribuiscenu. à e cunnessione di trasportu di a regione Eurasia.

Dichjarà chì continuanu i prughjetti cumplementarii di l'iniziativa "Corridor Centrale" trà l'Asia è l'Europa, Arslan hà dettu: "A rivitalizazione di u Corridor Centrale serà una cumpunente di u sviluppu ecunomicu per i paesi di l'Asia Centrale è permetterà u trasportu di u trafficu di merci. in Asia à l'Europa via u Mari Caspiu. "I ligami di fratellanza trà Turkmenistan è Turchia chì derivanu da a religione cumuna, a credenza, a cultura è a storia anu elevatu a cooperazione pulitica è ecunomica à un livellu invidiable". hà fattu a so valutazione.

"I nostri cumpagnie anu un grande interessu in Turkmenistan"

U Ministru Arslan hà rimarcatu chì u Turkmenistan hè unu di i paesi in quale l'investitori turchi sò più interessate, è hà manifestatu a so satisfaczione cù l'imprese di cuntrattu turcu chì participanu à i grandi prughjetti in Turkmenistan.

Dichjarà chì Turchia hà da cuntinuà à ghjucà un rolu in u sviluppu ecunomicu di u Turkmenistan, Arslan hà dettu: "Credemu chì u Portu Marittimu Internaziunale di Turkmenbashi, cum'è una tappa indispensabile di a Grande Strada di a Seta, farà una grande cuntribuzione à u Turkmenistan, i nostri paesi è u "Corridor Centrale" "Ringraziu tutti". disse.

U presidente di u Turkmenistan, Gurbangulu Berdimuhamedov, hà dettu: "U Portu Marittimu Internaziunale di Turkmenbashi porterà a cooperazione economica trà l'Asia è l'Europa à u prossimu livellu. "Revelà novi perspettivi strategichi in cuntatti interregionali è intercontinentali, accelerà l'ecunumia naziunale è avè un impattu pusitivu in a cooperazione internaziunale". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*