I travaglii di u Metro di u Novu Aeroportu Gayrettepe-Istanbul avanzanu rapidamente

Ahmet Arslan, Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà visitatu u situ di custruzzione di e strade di cunnessione di u Novu Aeroportu di Istanbul è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità.

Fendu una dichjarazione à i ghjurnalisti quì, Arslan hà dichjaratu chì Hasdal hè u puntu di cunnessione cù u Novu Aeroportu di Istanbul, è chì i travaglii per l'autostrade chì cunnettanu u Novu Aeroportu di Istanbul cù e arterie principali di Istanbul cuntinueghjanu rapidamente.

Spieghendu chì i travaglii per l'aeroportu cuntinueghjanu meticulosamente, Arslan hà dettu: "U nostru livellu di prugressu in Istanbul New Airport hà superatu u 90 per centu. Hè righjuntu u livellu di 90,5 per centu. Comu tutti sapemu, seremu ufficialmente inaugurati u 29 ottobre 2018 cù a participazione di u nostru presidente. In u prossimu periodu di dui ghjorni, averemu spustatu tutte e cumpagnie aeree chì servenu in l'aeroportu di Atatürk à u novu aeroportu, passu per passu. disse.

Enfatizendu chì un travagliu febbrile cuntinueghja nantu à e strade è ancu in u cantiere di l'aeroportu per chì quelli chì venenu à Istanbul è quelli chì partenu da Istanbul ùn anu micca prublemi, Arslan hà nutatu chì l'istituzioni di u Ministeru è a Direzzione Generale di l'Autostrade. seguitanu attentamente i travaglii.

Arslan hà dichjaratu chì, mentre cuntinueghja u so travagliu in u circongressu, cuntinueghja ancu à visità u situ di custruzzione è hà sottolineatu chì, cum'è u Ministeru, sò in una pusizioni di intervene immediatamente in casu di prublemi.

"U nostru scopu hè di facilità l'accessu di u nostru populu"

U Ministru Arslan hà dichjaratu chì u situ di custruzzione di Makyol hè situatu annantu à l'asse orientale di u prughjettu D-20, induve hè fatta u Novu Aeroportu di Istanbul è a cunnessione Hasdal, è hà datu l'infurmazioni seguenti:

"In u scopu di stu prughjettu, avemu messu in serviziu u troncu di 14 chilometri cum'è trè partenze è trè arrivi à a fine di l'annu passatu, è hà furnitu a cunnessione di a strada bicruciata esistente à Çatalca, chì à a fine di l'annu passatu. 2017 hè statu un sollievu parziale, cumprese i cabine di pedaggio di Mahmutbey. In ogni casu, à u puntu induve simu avà, i travaglii nantu à u corpu principale di 14 chilometri, e strade laterali di 5,5 chilometri cum'è à dui sensi è dui entranti, è ancu i cunnessioni di intercambiu di 16 chilometri à doppia traversata, cum'è è ancu i nostri 6 crucivia, chì sò sempre in funziunamentu, travaglianu febbrilmente.

In u scopu di sti travaglii, 30 milioni di metri cubi di scavi seranu realizati, un totale di 6 viadutti di 418 mila 13 metri seranu cumpletati. Cum'è avemu parechji culverts secchi, un milione 370 mila tunnillati di mistura di asfaltu friddu è caldu serà utilizatu solu in questu campu. U costu tutale di tutti i prughjetti ch'e aghju citatu hè di 1,5 miliardi di lire. U nostru scopu hè di facilità e cunnessione di u nostru novu aeroportu à u centru di a cità è di facilità l'accessu di a nostra ghjente ".

Dichjarà chì tuttu stu prughjettu serà finitu in Aostu, Arslan hà nutatu chì u prughjettu hà righjuntu u 80 per centu di prugressu.

"Sarà pussibule andà in Büyükçekmece senza interruzzione cunnettendu direttamente à TEM"

Informendu chì i travaglii 5X2 cuntinueghjanu à cunnette u Novu Aeroportu di Istanbul à Büyükçekmece, TEM è E-3, cumprese a Çatalca Ring Road, in a direzzione di Çatalca, Arslan hà dettu: "Per quessa, u nostru prugressu quì hè à u livellu di u 70 per centu. Dunque, l'averemu finitu in Aostu. Cusì, i nostri cunduttori chì venenu da u latu anatoliu, utilizendu u Ponte Yavuz Sultan Selim, cumpresa a prima tappa di l'Autostrada di Marmara di u Nordu, puderanu andà ininterrottamente, finu à Çatalca, finu à Büyükçekmece, per esse direttamente cunnessi à u TEM." disse.

"Avemu finitu un terzu asse da ottobre"

Dichjarà chì u Ponte Yavuz Sultan Selim hè ghjuntu à Odayeri cù a prima tappa di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, Arslan hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à u terzu prughjettu di a strada di cunnessione:

"Avemu finitu a prima fase di l'Autostrada di Marmara di u Nordu di 6 chilometri da Odayeri à l'aeroportu, cumprese 4 autostrade di partenza è 4 d'arrivu. Inoltre, cumpiendu 4 chilometri di 4 partenze, 6 arrivi è strade laterali à a fine di uttrovi, quandu l'aeroportu si apre, cunnetta ancu l'Autostrada di Marmara di u Nordu, Yavuz Sultan Selim Bridge, à Mahmutbey, TEM, E-5 via. Odayeri, avemu criatu. Cusì, averemu finitu un terzu asse da uttrovi. Vogliu sprimà cun piacè chì in u quadru di sti cunnessione, quandu si guardà da a cima, si puderà vede strade di 26 corsie accantu à l'aeroportu. Puderete vede 26 carrughji di strade, cumprese a strada principale è e strade laterali, fiancu à fiancu.

Perchè mentre custruemu un aeroportu cusì impurtante è u scopu di portà 90 milioni di passageri da è da questu aeroportu à u principiu, nimu ùn hà dubbitu chì avemu bisognu di sta strada. Serà una strada piena di 20 corsie cù a D-26, l'autostrada è e so strade laterali ".

"Avemu preparatu un quintu corridore nantu à l'assi nordu-sud"

U Ministru Arslan, in riferimentu à un altru assi, hà cuntinuatu cusì:

"Un altru asse di u nostru hè chì quandu furnimu a nova cunnessione di l'autostrada aeroportu-Odayeri, averemu apertu una nova cunnessione, un novu corridore per Mahmutbey è TEM via Başakşehir. Cusì, ghjunghjeremu 4 corridori cum'è una cunnessione. Cum'è u quintu corridore, avemu finitu un quintu corridore, chì hè a cunnessione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul da l'aeroportu à Arnavutköy, da quì à Başakşehir, è da quì à TEM è E-5 in dui punti. Averemu un quintu corridore nantu à l'asse nord-sud prontu quandu l'aeroportu si apre.

Arslan hà dichjaratu chì a necessità di e strade aumenterà postu chì l'aeroportu porta 90 milioni di passageri à l'annu prima, è dopu 150 milioni di passageri, è hà dettu: "Avemu fattu 2 cunnessioni più per ellu. In u scopu di e nostre autostrade di u Marmara di u Nordu in corso, averemu cunnessu un altru 6u corridor cumpletendu a cunnessione Kınalı à a fine di u 54, dopu à 2019 chilometri, 6 chilometri di più. disse.

"Hè impurtante chì i dui aeroporti in Istanbul sò integrati unu cù l'altru"

In riferimentu à i studii nantu à u trasportu ferroviariu, Arslan hà dettu:

"I nostri travaglii di metro da Gayrettepe à u novu aeroportu cuntinueghjanu. E nostre macchine TPM sò attualmente perforazione di tunnel. Ancu da u Novu Aeroportu HalkalıI travaglii di metro, chì saranu integrati cù u Prughjettu Marmaray, anu ancu cuminciatu cum'è custruzzione. Continuanu ancu da una parte. U nostru scopu hè di compie a cunnessione Gayrettepe in dui anni è integrà cù altri sistemi ferroviari in Istanbul da quì è l'annu dopu. Halkalıfinisci lu HalkalıPer esse integratu cù Marmaray è u Trenu High Speed ​​​​(YHT) in a direzzione punente. Cusì, integreremu i prughjetti cun l'altri cum'è sistemi stradali è ferroviari.

Inoltre, sapemu chì cù a fine di Baku-Tbilisi-Kars, ùn serà micca abbastanza per Marmaray per serve solu di notte per chì u muvimentu di trasportu da l'Asia Centrale è a Cina pò ancu andà in Europa. Dunque, partendu da Gebze, chì hè un sistema ferroviariu in u nordu, da Yavuz Sultan Selim Bridge à u nostru Novu Aeroportu è da quì. Halkalı andarà in Europa, HalkalıAvemu avà purtatu i nostri studii di prughjetti di treni d'alta velocità, chì saranu integrati cù Kapıkule, à a tappa finale. Avà tocca à u so turnu à l'offerta per a custruzzione. Cusì, puderemu trasportà i passageri da Sabiha Gökçen à u Novu Aeroportu cù un trenu d'alta velocità. Hè impurtante chì i dui aeroporti in Istanbul sò integrati unu cù l'altru ".

Spieghendu chì i travaglii di passaghju di tubu, ponte è viaductu cuntinueghjanu, Arslan hà dettu chì anu ottenutu assai primi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*