Tümer di CHP: "Ancu i zitelli nascuti in Adana sò in debitu"

chpli sumer hà dumandatu nantu à i prughjetti di a ferrovia di Adana
chpli sumer hà dumandatu nantu à i prughjetti di a ferrovia di Adana

U caosu di u Sistema Light Rail, chì deve ancu i zitelli nascuti in Adana, ùn finisci micca. U deputatu di Adana di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Zülfikar İnönü Tümer, chì hà cercatu una suluzione à u prublema da quandu era elettu cum'è membru di u parlamentu in 2015, hà esaminatu u sistema ferroviariu in Adana è hà viaghjatu per un pezzu cù i citadini, è dopu. hà assistitu à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia (TBMM) datu da u presidente è u primu ministru à i residenti Adana.

A MUNICIPALE ÙN POSSA MANQUA PAGÀ I SALGI DI I TRAVAGLIARI
Tumer, chì vole chì u presidente è u primu ministru cumpiendu e so prumesse chì u "Progettu di u sistema di treni leggeri Adana" o, cum'è certi dicenu, u prublema "Adana metro" serà risoltu sottu u tettu di l'Assemblea, hà dettu chì u debitu di u sistema ferroviariu mette A municipalità metropolitana di Adana in prublemi, è per quessa a ghjente di Adana, ancu i salarii di i travagliadori di a municipalità, hà sottolineatu chì ùn era micca capaci di pagà.

ANCHE I CIDELLI NON nati sò IN ORDINE
Notendu chì u prughjettu di u sistema di ferrovia ligera Adana cù un costu di 1996 milioni di dollari, a custruzzione di u quale hà iniziatu in u 2010 è hè statu ufficialmente apertu in maghju 535, ùn funziona micca bè, Tümer hà dettu: "A causa di u sistema ferroviariu in a cità, chì deve ancu i zitelli nascuti, a maiò parte di i rivenuti di a Municipalità Metropolitana di Adana sò deduti cum'è debitu. A municipalità metropolitana di Adana hè diventata incapace di pagà i salarii di i travagliadori.

DANI NUOVI À A PRESENZA DI L'ASSEMBLEA SUPREMA
Sottu chì, ancu s'è u presidente è u primu ministru avianu ripetutamente dichjaratu in i so discorsi precedenti chì u sistema, chì pone una grande carica per i residenti di Adana, seria trasferitu à u ministeru, u prucessu di trasferimentu ùn pudia esse realizatu, è i travaglii di a seconda tappa di U sistema ferroviariu ùn hà micca cuminciatu malgradu i prumessi, Tümer hà datu e seguenti parolle in u so gridamentu à u parlamentu: In parechje parte di Turchia, u Ministeru di i Trasporti hà intrapresu u prughjettu è i travaglii di custruzzione di e linee di tram cù a decisione di u Cunsigliu di i Ministri. . Ancu s'ellu hè statu nantu à l'agenda parechje volte prima, una risposta sana è una risposta chjara ùn pudia esse ricevuta da a Presidenza, u Primu Ministeru, u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione. In a prisenza di l'Assemblea Suprema, dumandu una volta una volta: Ci hè un pianu o un travagliu per trasfirià urgentemente u sistema à u Ministeru per chì u populu di Adana pò ridivà di u caosu, a gobba è u debitu di u sistema ferroviariu?

Surghjente: www.omedyam.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*