Mehmet Başoğlu hà visitatu u Sivas Demirspor Club

Mehmet Başoğlu, chì hè statu recentemente numinatu cum'è Vice Direttore Generale di TÜDEMSAŞ, hà visitatu u Sivas Demirspor Club, chì opera attivamente è continuamente dapoi u 1940 in TÜDEMSAŞ.

U Diputatu General Manager di TÜDEMSAŞ Mehmet Başoğlu hà visitatu i saloni di Wrestling è Taekwondo di Sivas Demirspor Club. Başoğlu hà ricevutu infurmazioni da i dirigenti di u club nantu à e sale di u Sivas Demirspor Club, induve i campioni olimpichi, mundiali è europei sò furmatu, è e cinque rami in quale u club opera.

Mehmet Başoğlu hà visitatu Taha Akgül Wrestling è Taekwondo Halls. Durante a visita induve a gestione di u Sivas Demirspor Club, u staffu tecnicu è l'atleti eranu presenti, u Direttore Generale Başoğlu hà dettu: "U nostru Sivas Demirspor Club hè un club ben stabilitu chì serve i nostri sporti ancestrali, Wrestling è Football, è ancu altri rami cume. cum'è Taekwondo, Handball, Atletica è Basketball per 78 anni. Cum'è grandi campioni emersi da queste sale in u passatu, ci saranu ancu atleti chì rapprisentanu u nostru paese à u livellu di a Squadra Naziunale in u futuru. Cari ghjovani, ricordate di questu; A fonti più impurtante di una vita sana hè di fà sport. A mo sola dumanda da voi hè chì ùn trascurate micca a nostra scola è e lezioni mentre fate sport. Ancu s'è avemu campatu campiunati è ottene un grande successu, esse un atleta educatu vi farà privilegiatu in a sucità. Siete u nostru futuru. Vi auguru un grande successu à tutti ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*