No Click for Gulf Cleaning Project da TCDD

A Municipalità Metropolitana di İzmir hà apertu a seconda fase di u Prughjettu Costiera Narlıdere-Sahilevleri, a prima parte di u quale hè stata finita in dicembre scorsu. Parlendu à a ceremonia, u presidente Aziz Kocaoğlu hà dumandatu à u populu di Izmir per dà un sustegnu di firma à u presidente di i 4 partiti chì anu riunitu firme per diventà un candidatu presidenziale.

A Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà implementatu i disinni chì furnisceranu un usu più efficaci, più efficaci è più esteticu di e spiagge di a cità cù u "Progettu di Disegnu İzmir Sea-Coastal", hà ancu finitu u travagliu di arrangiamentu custiera di a seconda tappa realizatu in Narlıdere Beach. Case. In u quadru di l'opere chì mettenu u Sahilevleri in una faccia completamente diversa, in più di l'usu più efficau di a costa, hè statu ancu rinfurzatu esteticu. Cù u prugettu, chì hè statu implementatu in duie tappe, tenendu in contu l'abitudini di i citadini di a cità "vivendu in a strada", Sahilevleri divintò un centru più altu di attrazione.

U Parcu di Baku, chì hè statu creatu in a listessa regione cum'è a 2ª Tappa di l'Arrangement Coastal Sailevleri, hè stata aperta cù una cerimonia. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu, l'Ambasciadore di l'Azerbaijan Hazar İbrahim, u presidente di l'Associazione di Fratellanza è Cooperazione Azerbaijan, Dr. Asif Kurban, i deputati di CHP İzmir Ali Yiğit è u Ministru Murat, u presidente provinciale di CHP Deniz Yücel, u sindaco di Narlıdere Çiğli Hasan Aslan, u sindaco di Çeşme Muhittin Dalgıç, u sindaco di Gaziemir Halil İbrahim Şenol, u sindaco di Urla Sibel Uyar è u sindaco di Güzelfaçne.

A prima sezione di 2.7 chilometri di u travagliu di prughjettu rivisu realizatu nantu à a costa di 1.6 chilometri in Sahilevleri, a zona residenziale prediletta di u distrittu Narlıdere, hè stata messa in serviziu cù una cerimonia à a quale u presidente di u Partitu Populare Republicanu hà assistitu. , Kemal Kılıçdaroğlu, dicembre scorsu.

Chjama a firma per i candidati presidenziale
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, chì hà iniziatu u so discorsu in a cerimonia cù un appellu à a demucrazia, hà ricurdatu chì ci hè un periculu di cambiamentu di regime in Turchia è hà dettu: "U 24 di ghjugnu, ùn eleremu micca solu u presidente è solu i deputati. . Decideremu ancu da quale sistema serà guvernatu u paese. "O andemu versu a dittatura o stabiliremu u putere di u populu, u sistema parlamentariu", disse.

Dichjarà chì u discorsu di a demucrazia ùn hè micca solu una parolla è chì unu ùn diventa micca demucraticu dicendu "demucrazia", ​​u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "A demucrazia participativa hè ottenuta decidendu è gestionendu tuttu inseme. "A demucrazia hè di esse aperta à a critica pensendu è decidendu inseme, di gestisce un barbiere cù i cumpatrioti è u populu, senza dì "vote per cinque à cinque anni, è lasciate u restu à mè", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà continuatu e so parolle cusì: "A luce hè apparsa u 24 di ghjugnu. Se stu cursu ùn pò esse cambiatu, significa chì avemu a culpa. Allora avemu da fà solu una cosa: avemu da travaglià. Avemu bisognu di ghjunghje à quellu chì sapemu o sapemu in Turchia. I prugressisti anu bisognu di stà. A scatula deve esse prutetta. Ogni votu chì ùn và micca à l'urna significa chì passa da a demucrazia. Credu chì duvemu travaglià per vultà à a luce di novu. Avemu da vutà per u nostru paese, per a pace è per a cunciliazione di a Turchia cù u mondu. Per salvà a nostra ecunumia da a custruzzione è l'intrighi finanziarii è rinvià à una ecunumia produtiva, per risolve u prublema curda, per stabilisce a pace per sempre, Turchia deve esse successu u 24 di ghjugnu. Questa hè una festa di a demucrazia. Da i mo concittadini di Izmir, vogliu chì dà un sustegnu di firma à u presidente di i partiti 4 chì anu riunitu firme per diventà u candidatu presidenziale. Indipendentemente da u so partitu, vi dumandu à tutti di susteneli in nome di a demucrazia, in nome di u nostru avvene, in nome di a pace, in nome di u futuru di i nostri figlioli. Di sicuru, cum'è presidente di u CHP per 14 anni, daremu u nostru megliu sustegnu à Muharrem İnce per avè successu ".

E parolle sò parlate, ma anu valore.
U sindaco metropolitanu di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà ancu rispostu à e parolle di u presidente provinciale AKP Aydın Şengül è di u vicepresidente di u gruppu AKP Bilal Doğan in seguente: "U sgiò Aydın Şengül hè un urbanista freelance. Era un membru di u Parlamentu. Mantene sempre u postu di presidente provinciale. Ellu disse: "Ùn ch'ellu ùn faci micca u prughjettu di pulizziari u golfu, facemu noi stessu". A Baia hà dui partenarii: Unu hè TCDD, chì hè affiliatu à u Ministeru di i Trasporti, è l'altru hè a Municipalità Metropolitana di Izmir. Avemu ricevutu u rapportu EIA inseme. TCDD hà bisognu di scansà l'area da Yeni Kale à u portu; per passà i navi di a terza generazione.. S'ellu invistisce 300-400 milioni di lire, a so prufittuità aumenterà. Finanzià u so investimentu in 2 anni. Ma TCDD ùn hà fattu nunda, nè cliccà ! Dopu avè ricivutu u rapportu EIA, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà pigliatu l'azzione per preparà un prughjettu per determinà cumu pulisce a baia, cumu prutegge cù quale metudu è cumu fà questu senza dannà l'animali viventi. A Direzzione Generale di İZSU hè stata in offerta per a custruzzione di stu prughjettu. 6 cumpagnie domestiche è 6 straniere anu participatu à l'offerta. Dopu à a fine di stu travagliu, l'offerta di custruzzione serà publicata. U sindaco a sà assai bè. Ma ci hè una scelta, e parolle seranu parlate. E parolle sò parlate, ma a parolla deve ancu avè un valore è una dignità. Ci hè ancu Bilal Doğan. Ellu sà bè chì avemu surtitu à l'offerta per a riabilitazione di Harmandalı è chì a Facilità di Rifiuti Solidi chì vulemu stabilisce in Yamanlar hè ancu in tribunale. Cercanu, scannanu, è quandu ùn ponu truvà nunda di male nantu à u sindaco metropolitanu di İzmir Aziz Kocaoğlu, sta volta si giranu in modi diversi. Quelli chì anu denigratu u tram oghje avianu ancu vilipendiatu İZBAN prima. Ma andemu nantu à a strada chì sapemu ch'ella hè ghjustu, senza stancà, cun fede è cun testa. Puderemu perde u tempu, ma ùn vulteremu micca ".

À Tatlıses..
In riferimentu à e critiche di u famosu cantante turcu İbrahim Tatlıses, chì hè un candidatu per u candidatu diputatu di İzmir da AKP, versu a Municipalità Metropolitana è ellu stessu, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Chi vene in İzmir diventa un citadinu di İzmir in 3 anni. Questu artista in Izmir dice: "Aghju campatu in Izmir per 5 anni". Ùn pudia micca amparà à esse un citadinu di İzmir in 5 anni, ma hà intesu chì "se batte Aziz Kocaoğlu in İzmir, diventerete un grande omu", hà amparatu questu.

Avemu statu inseme per seculi
Parlendu à a ceremonia, l'ambasciadore di l'Azerbaijan Hazar İbrahim hà dettu: "E nostre radiche sò assai prufonde cum'è dui paesi. Inseme dapoi seculi, seremu in un locu oghje è per sempre. Di sicuru, Izmir hà relazioni assai spiciali cù Baku. Città sorelle per 85 anni. Avè un Baku Park in Izmir hè assai preziosu per noi, assai impurtante. Mi piacerà di passà u tempu venendu in stu parcu à ogni opportunità.

U presidente Aziz hà rivoluzionatu u trasportu
U sindaco di Narlıdere, Abdül Batur, hà dichjaratu chì anu sempre sentitu u sustegnu di u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, cun elli è hà dettu: "U nostru desideriu hè İzmir hè santu, deve esse santu. Aziz Kocaoğlu ricama a costa di tutta a baia cum'è una collana. Una perla di sta collana hè Sahilevleri. Ringraziemu u nostru presidente, chì hà purtatu Narlıdere cù u mare è hà purtatu i citadini cù u mare. Ricordendu chì u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà fattu una rivoluzione in u trasportu è u sistema ferroviariu da quandu hà pigliatu u so postu, Batur hà dettu: "Ci hè İZBAN da Selçuk à Aliağa, Konak è KarşıyakaCi hè un tram. Avà, novi passi sò fatti in u trasportu cù Narlıdere è Buca metro.

Una nazione, dui stati
Presidente di l'Associu di Fratellanza è Cooperazione Azerbaijan Dr. Asif Kurban hà dettu: "Quest'annu hè u 100 anniversariu di l'indipendenza di l'Azerbaijan. Hè assai impurtante chì l'apertura di u parcu coincide cù questu annu. Semu cum'è fratelli è surelle 100 anni fà. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, è tutti i so impiegati. Viva Baku, viva a fratellanza di Izmir è Turchia. Semu una nazione, dui stati ".

"Baku Park", u simbulu di fratellanza
Baku Park, chì si trova in a seconda fase di Beach Houses, hè statu cuncepitu cum'è un parcu induve i zitelli ponu ghjucà cunfortu. Baku è Izmir, cità surelle per 85 anni, coronavanu sta amicizia aprendu u Parcu Sahilevleri Baku in u 100 anniversariu di l'indipendenza di l'Azerbaijan. 114 arburi, 32 sfarenti tippi di piante arbusti, 839 piante di terra è wrapper sò stati piantati in u parcu, induve un corridore verde hè statu creatu trà i gruppi di machja è l'arburi è u mare è a strada di u veiculu. Ci sò panche à pusà chì permettenu fighjulà u mare, 243 canopy, 455 parcorsu di i zitelli disabile, 13 zona di fitness nantu à a costa; Ci sò 1 dustbins apposta apposta.

Piste biciclette è stazione BISIM
Cum'è in i prughjetti di cuncepimentu di u liturale implementati in a cità, in a seconda tappa di u Prughjettu Narlıdere-Sahilevleri Coastal Arrangement, i citadini ponu scuntrà u mare è fà sport cù i camini pedonali ininterrotti.
A Municipalità Metropolitana, chì dà una grande impurtanza à l'usu di e biciclette in i so prughjetti di cuncepimentu custiera, riunisce l'amatori di pedali inseme cù una strada di bicicletta di 1 chilometru è a stazione BISIM in stu prughjettu. Ci sò ancu i gruppi di ghjocu di nova generazione chì attraeranu l'attenzione di i zitelli in Sahilevleri Coastal Design.

mudellu bostanli
A Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu custruitu una di e terrazze di tramonto in legnu custruite nantu à a costa di Bostanlı per u Prughjettu Narlıdere-Sahilevleri, chì hè assai apprezzatu da quelli chì volenu allevà a stanchezza di u ghjornu, in particulare i ghjovani, accumpagnatu da l'unicu. vista di u golfu di Izmir. I banchi distribuiti longu a costa sò fatti di petra naturale è prefabbricati di cimentu. Per quelli chì volenu avvicinà à u mare, sò stati ancu creati 4 ponti di pesca.
Sahilevleri, a zona residenziale preferita di u distrittu Narlıdere, hè diventata un novu centru d'attrazione cù a so struttura verde, i moli di pesca, i gruppi di posti è di visualizazione cù un totale di 2.6 chilometri di custiera.

più verde più blu
In a seconda tappa di l'arrangiamentu di u Sahilevleri, chì include ancu u parcu di Baku, rivestimenti di superficia cum'è gazania, goosefoot, è gruppi di arbusti culuriti cum'è oleander, gaura, berberis, lingua d'uccelli è lavanda, chì sò sempre verdi resistenti à u sali marinu è ventu, sò stati usati.. In questu arrangiamentu, induve u blu è u verde si scontranu, una di l'opere di Izmir Sculpture Workshop serà utilizata, cum'è in a prima tappa.

I costi sò culuriti
A municipalità metropolitana di Izmir, chì riunisce a ghjente di Izmir cù u mare in un ambiente più rilassatu è cunfortu, hà finu à avà fattu u Passaportu, Konak Pier - Karataş, Üçkuyular - Göztepe Pier è Bostanlı Stream, l'Arrangement Coastal Sahilevleri custituitu da duie tappe. , è Bayraklı A tappa 1 è a prima tappa di 2 tappe sò stati aperti. Hà riurganizatu a nova costa di Foça è a spiaggia di Urla Sand Sea, dendu à sti rigioni un novu appellu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*