U guvernatore Balkanlıoğlu hà participatu à u prugramma Iftar urganizatu in TÜVASAŞ

U guvernatore di Sakarya İrfan Balkanlıoğlu hà participatu à u prugramma iftar urganizatu da a Direzzione Generale di Turchia Vagon Sanayi AŞ (TÜVASAŞ).

In più di u guvernatore Balkanlıoğlu, u prugramma hà iniziatu cù a recitazione di u Coran è e preghiere in e strutture di Tüvasaş; Cumandante di Garrison è Brigata P. Alba. Mustafa Cüneyt Arıkan, Vice Governatori Erdoğan Ülker, Mehmet Zeki Koçberber, Capu di a Pulizzia Provinciale Fatih Kaya, Direttore Generale di TÜVASAŞ Prof. Dr. İlhan Kocaarslan, dirigenti di TCDD, Direttori Generali Roketsan, Tülomsaş è Tüdemsaş, Membri di a Magistratura, Comandanti, candidati parlamentari, rapprisentanti di istituzioni è organizzazioni pubbliche, impiegati di Tüvasaş è e so famiglie anu participatu.

Dichjarà chì farà un travagliu assai bonu in TÜVASAŞ, una di l'urganisazioni più impurtanti di u nostru paese, chì ci hè una grande intensità in a fabbrica in u mumentu è chì firmaranu grandi prughjetti prestu, u direttore generale Prof. Dr. Kocaarslan hà spressu a so gratitùdine à i Direttori Generali chì anu visitatu a nostra pruvincia, in particulare u nostru Onorevole Governatore, è l'impiegati è e famiglie di l'urganisazione per a so participazione à u prugramma.

U guvernatore Balkanlıoğlu hà dichjaratu chì era assai piacevule per avè una larga participazione à u prugramma, chì includeva l'impiegati di TÜVASAŞ è e so famiglie, è ancu a nostra capitale lucale è naziunale, e nostre istituzioni di ligame è i Direttori Generali di TCDD, è chì eranu cuntenti di l'ospiti in a nostra cità.Semu ghjunti à u mese di Ramadan, chì hè una benedizzione per noi, è simu vicinu à i ghjorni 10. I ghjorni passanu prestu. Hopefully, avemu da prufittà di u Ramadan, chì hè annunziata cum'è misericòrdia, u pirdunu à mezu, è a salvezza di l'infernu à a fine.

Semu fieri di ciò chì u nostru stimatu Direttore Generale hà dettu. Turchia hè un grande paese chì si sviluppa, cresce è avanza rapidamente per dà un esempiu in a so regione. L'indicatori principali di esse un grande paese, u fattu chì a reta ferroviaria hè diffusa in ogni locu, cum'è e Ferrovie Statali, è chì pruduciamu sta tecnulugia noi stessi è sguassate di a dependenza straniera sò ancu assai impurtanti. In a marcia di u 10u anniversariu, dicemu "Avemu equipatu u paese cù ferru di novu", ma dopu à u 10u annu, e ferrovie ùn anu micca toccu per quasi 50-60 anni. Ferroviari statali sò stati trascurati in u trasportu terra-aria-mare, ma pocu tempu u nostru paese hè statu inclusu trà i paesi chì ponu aduprà treni d'alta veloce è treni d'alta veloce, chì sò rari in u mondu. In fatti, e ferrovie sò u sistema di trasportu più economicu è più convenientu in tutti i rispetti, in quantu à a logistica è à i passageri, quandu si cunsiderà l'accidenti maiò nantu à l'autostrade, e ferrovie sò di grande impurtanza. Inoltre, avè a tecnulugia ferroviaria hè un indicatore di una forte ecunumia cù un grande potenziale d'esportazione. U travagliu è i sforzi fatti nantu à stu sughjettu parenu esse sopra à u livellu chì pò esse apprezzatu à u mumentu prisente. Spergu chì i nostri treni naziunali d'alta velocità appariscenu ancu prestu nantu à e nostre ferrovie, è forse l'esportaremu in parechji lochi. Tutti i tipi di variità seranu fatti, hè fattu in u mumentu, ma hè assai impurtante chì hè completamente patentatu da noi, vale à dì, hè naziunale. I nostri ingegneri è squadre travaglianu duramente nantu à questu prublema. Felicitate u Direttore Generale, u staffu, a squadra di R&D, a subindustria di sustegnu è tutti i participanti, chì sperendu prestu una grande bona nutizia ".

À a fine di u prugramma, un periodu di tempu cù i Veterani chì anu participatu à u prugramma veloce sohbet U guvernatore Balkanlıoğlu hà ancu desideratu chì passemu u mese benedettu di Ramadan in unità è sulidarità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*