U presidente Şahin hà esaminatu i travaglii stradali in Asarcık

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Zihni Şahin, hà esaminatu i travaglii di infrastruttura in corso è finiti in i quartieri di u distrittu di Asarcık.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Zihni Şahin, chì hà fattu un tour d'ispezione tecnica in quantu à i travaglii di strada è di risturazione in i quartieri Acısu, Yeşildere è Akyazı di u distrittu, hà ricevutu infurmazioni da u direttore di l'Asarcık Science Affairs Branch Manager Suat Özen.

U presidente di u distrettu di u Partitu Asarcık AK, Hami Karakaş, hà valutatu l'investimenti stradali, d'acqua è di risturazione durante u viaghju, chì era assistitu da i membri di u cunsigliu municipale è i capi, è hà dettu chì anu custruitu strade di longa durata chì cunnetta i quartieri è i cori. U presidente Şahin hà nutatu chì anu da eliminà u prublema stradale in tutta a pruvincia.

Nutendu chì i travaglii cuntinueghjanu rapidamente, u sindaco metropolitanu Şahin hà dettu: "A custruzzione di a strada di cimentu di 1450 metri di lunghezza in a località Değirmendere in u distrittu di Acısu hè stata finita. Avemu finitu a brama di 30 anni cù a strada chì andemu avà. Ùn hà micca solu custruitu strade, ma hà ancu aumentatu u cunfortu di u trasportu espansione. Bona furtuna à u nostru populu. Ch'elli l'utilizanu in i boni tempi ". disse.

Mencionendu chì l'investimenti pianificati seranu finiti à a fine di u 2018, u presidente Zihni Şahin hà dettu: "Cumpleremu a traversata di quartiere di 550 metri di lunghezza in u quartiere di Yeşildere, è u travagliu di rivestimentu di superficia di 2 strati trà Yeşildere è Musaağa. In totale, realiceremu è compie u travagliu di mantenimentu di materiale nantu à 10 km di strade di cimentu, 7 km di asfaltu caldu, 5.5 km di rinnuvamentu di a superficia, 1750 metri di rivestimentu di a superficia di u 1u pianu è 20 km di strade stabilizzate à a fine di l'annu. . Bona furtuna in anticipu. ", disse.

A MOSCHEA STORICA PORTA À TURISMU

U presidente Şahin, chì hà ancu visitatu a moschea di Gökgöl di 300 anni, chì hè stata restaurata in u scopu di u Pianu d'Azzione Turisticu Asarcık, chì hè statu iniziatu per rinviviscia è sviluppà u potenziale turisticu in i distretti, hà esaminatu currettamente l'infurmazioni ottomane in u legnu. culonni. A moschea, induve e caratteristiche è e bellezze di a scultura in legnu turca nantu à i pali di u trasportatore sò mantenute vive, hè stata restaurata l'ultima volta in u 1970.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*