U trafficu di Samsun sferiscerà cù sistemi intelligenti

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Zihni Şahin, hà scontru cù Huwaei Turkey General Manager Li Shen è hà cunsultatu nantu à i sistemi intelligenti chì ponu esse implementati per Samsun.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Zihni Şahin, esprimendu a so sensibilità per piglià passi per eliminà a densità di trafficu in a cità, hà dettu: "Samsun hè diventatu una cità chì cresce, si sviluppa è a pupulazione aumenta ogni ghjornu. L'aumentu di u nùmeru di veiculi provoca ancu a congestione in u trafficu. A nostra priorità serà di minimizzà sta densità in a cità. Per questu, duvemu prufittà di tutte e pussibulità di a tecnulugia. Faremu grandi passi per realizà prughjetti chì metteranu sistemi intelligenti inseme cù a nostra cità. I sistemi intelligenti anu da esse usatu per l'ore di punta quandu u trafficu di veiculi hè altu. Avemu avutu cunsultazioni cù u nostru Vice-Segretariu Generale Fikret Vatansever è u Direttore Generale SAMULAŞ Kadir Gürkan nantu à sta questione in i ghjorni precedenti. Speremu, riduceremu i prublemi di trafficu mettendu questi pinsamenti in serviziu è purtendu questi sistemi in a nostra cità.

Esprimendu a so satisfaczione per a visita, u presidente Şahin hà ringraziatu u direttore generale di Huawei Turkey Li Shen è i so assistenti.

A visita hè finita cù a presentazione di u Direttore di u Gruppu Huawei Türk Telekom, Özgür Anteplioğlu, intitulata "Soluzioni Smart City Sicure è Sostenibile per Samsun" in quale sò stati inclusi i travaglii previsti per Samsun.

U Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Samsun Fikret Vatansever, u Direttore Generale SAMULAŞ Kadir Gürkan, u Direttore Generale di Huawei Corporate Business Group Robben Zeng in Turchia, u PR Manager Yilei Chen, u Direttore di Prughjetti Corporativi Tuncer Gezbul è i rapprisentanti di a cumpagnia anu assistitu à a riunione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*