ABB è Kawasaki sviluppanu a prima interfaccia cumuna di u mondu à i robot collaborativi

ABB è Kawasaki Heavy Industries, tramindui leader mundiali in l'automatizazione industriale è a robotica, anu presentatu a prima interfaccia operativa cumuna di u mondu per i robot di cullaburazione in a fiera automatica tenuta in Munich, Germania, u 19-22 di ghjugnu.

L'interfaccia cumuna hà ancu scopu di cumpensà a carenza di persunale qualificatu in a maiò parte di i settori. In Giappone, per esempiu, una in cinque persone si ritirerà in i prossimi deci anni.

A dumanda di robot di cullaburazione in u mondu hà superatu a rata di crescita di u mercatu di robot industriali. Questi robots simplici d'utilizazione creanu i so propri novi utilizatori. I robots basati in a cullaburazione, chì ùn anu micca bisognu di u prucessu d'apprendimentu difficiule in i robot industriali, benefiziu a maiò parte di l'imprese chjuche è mediu cù a so capacità per esse programati è utilizati senza furmazione speciale.

Questi robots cullaburatori chjamati "Cobots" ponu esse utilizati da ogni impiigatu è ponu cumpiendu a mancanza di persunale. Cù a flessibilità di travaglià quasi in ogni locu in a fabbrica senza barriere di sicurezza speciale, i cobots sò ideali per i periodi di picchi di dumanda bruschi è imprevisti.

Riguardu à a nova interfaccia, Per Vegard Nerseth, Managing Director di ABB Robotics: "L'interfaccia standard di l'industria di punta accelerà ulteriormente l'implementazione di robot di cullaburazione. Purterarà flessibilità è scalabilità à parechji fabricatori è creà impieghi attraenti per a forza di travagliu industriale qualificata in u mondu.
L'interfaccia hè u risultatu di a cullaburazione annunziata da ABB è Kawasaki in nuvembre 2017 U prughjettu fucalizza nantu à a sensibilizazione nantu à i benefici di u sparte di cunniscenza, l'automatizazione cullaburazione è, in particulare, i robots dual-armati. Questa interfaccia presenta una interazzione umana-robot simplice è intuitiva cù navigazione è icone simili à smartphone.

Yasuhiko Hashimoto, Direttore Generale è Presidente, Kawasaki Heavy Industries, Precision Machinery and Robot Company, hà dettu nantu à l'interfaccia: "Semu felici di fà stu grande passu cù ABB. Hè stata l'approcciu più naturali per noi per passà in l'era di l'automatizazione di cullaburazione stabilendu una cullaburazione. I robot di cullaburazione feranu una grande cuntribuzione à a sucità rendendu i prucessi di produzzione più flessibili è efficienti, mantenendu e nostre fabbriche in funzione malgradu una forza di travagliu in diminuzione.

U robot SCARA unicu di Kawasaki "duAro" è u robot YuMI® doppiu armatu di ABB travaglianu inseme à a demo d'automatizazione di cullaburazione cumuna vicinu à a Porta Est di Automatica in Munich.
In più di migliurà l'interfaccia di u funziunamentu, altri prublemi cum'è stabilimentu di normi di sicurezza cumuni sò ancu coperti cum'è parte di a cullaburazione. I standard di sicurezza industriale tradiziunali sò stati sviluppati aghjustendu parametri specifichi à e pratiche d'applicazione di anni. L'ughjettu di sicurità di l'automatizazione cullaburazione hè di sviluppà normi di sicurezza chì assicuranu a sicurità di i travagliadori, ma chì permettenu à i cobots di travaglià senza restringe indebitamente a so funziunalità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*