Ministru Arslan: "U nostru Paese Guadagnerà Valore Aggiuntu cù Prughjetti di Trasportu"

Ahmet Arslan, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dettu: "Eseguiremu è compie i prughjetti unu dopu l'altru per chì u nostru paese diventerà u centru di i corridori di trasportu in u mondu. Spergu chì u nostru paese guadagnà più valore aghjuntu chì crescerà a so industria è ecunumia cù l'aiutu di i prughjetti di trasportu ". disse.

Arslan hà esaminatu l'area di a custruzzione di u passaghju di u veiculu per l'Ankara Konya State Highway Gölbaşı attraversu a cità, a prevenzione di frane è a migliione di u locu di l'accidenti, hà visitatu i cummercianti di a regione è hà assistitu à l'iftar publicu à l'aria aperta organizatu da a municipalità di Gölbaşı.

Dichjarà chì questu hè u primu per u prugettu in questione, u Ministru Arslan hà nutatu chì 67 mila metri quadrati di applicazione di muru di diafragma seranu fatti per furnisce l'impermeabilità in u passaghju sottu per via di u flussu di i laghi Mogan è Eymir. Enfatizendu chì u costu di u prugettu hè di 275 milioni di lire, chì i travaglii avanzanu rapidamente è chì seranu finiti in marzu di u 2019, Arslan hà dettu: "Avemu avutu prublemi à piglià e strade sotterranee per via di u sigillatu, è cù questu metudu, avemu avutu. superà stu prublema. Per d 'altra banda, mentre apre e strade di serviziu, avemu piantatu l'arburi à u latu di a strada in altri lochi movendu inseme cù e so radiche, senza taglià, in cuuperazione cù a nostra cumuna. Cù u travagliu di u paisaghju nantu à a strada, avemu fattu un travagliu chì aghjunghje valore è bellezza à Gölbaşı. Averemu salvatu una parte di u nostru paese in u corridore principale trà Zonguldak, Antalya, Adana è Mersin nantu à l'assi Nord-Sud da i prublemi ". disse.

Arslan hà dettu chì, cumpiendu u corridore mediu internaziunale in u trasportu stradale, causanu discomfort à i paesi cù altri corridori chì generanu ingressu da u trasportu.

"Scusatemi, continueremu à travaglià per rinfurzà sta pusizioni di u nostru paese è rende u corridore mediu particularmente vantaghju, ùn guardemu micca à quale hè offesu. Per disgrazia, quelli chì cercanu di ripiglià l'amministrazione di u nostru paese, escenu cù prumesse cum'è di ùn fà fà isse opere, di piantà, di distrughje. Mi dispiace, avemu una prumessa à i nostri citadini. Per vede u serviziu di i nostri citadini, facemu sti prughjetti unendu a nostra notte à ghjornu, è cuntinuemu à fà li ancu s'elli sò incomodi. Per chì u nostru paese diventerà u centru di i corridori di trasportu in u mondu, compiemu i prughjetti unu dopu l'altru. Spergu chì u nostru paese guadagnà più valore aghjuntu chì crescerà a so industria è ecunumia cù l'aiutu di i prughjetti di trasportu ".

Fatih Şahin, Sicritariu Generale di u Partitu AK, hà accumpagnatu u Ministru Arslan à u fast-breaking fast.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*