Bursa hè assertivu in l'Automobile Domestica

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), İbrahim Burkay, in quantu à i studii di l'automobile domestica, hà dettu: "Avemu fattu ogni tentativu di pruduce automobili domestiche in Bursa. Da avà, continueremu à travaglià per esse efficaci nantu à i decisori ".

U presidente di u Cunsigliu di BTSO Burkay è i membri di u cunsigliu si sò scontrati cù i membri di a stampa in a cena rapida tenuta in u BTSO Altıparmak Service Building. Facendu valutazioni nantu à i prughjetti di a Càmera è l'agenda di a cità è di u paese, u presidente Burkay hà dettu chì prima di l'alizzioni di u 24 di ghjugnu, l'ecunumia turca era esposta à intensi attacchi domestici è stranieri.

"AVERIAmu FOCUS SU RIFORME ECONOMIQUE"

Facendu valutazioni nantu à i fluttuazioni di u scambiu è a deprezzazione di u TL, Burkay hà dettu: "L'aumentu di 300 punti di basa in i tassi d'interessu è a decisione di u scambiu fissu di u Bancu Centrale in i pagamenti di prestitu di rediscount anu riduciutu a frebba di u mercatu à una certa misura. Avemu bisognu di esce da l'ambienti elettorali è fucalizza nantu à e riformi u più prestu pussibule. Speremu di entre in un periodu assai più stabile è stabile dopu l'elezzioni ", disse.

15 MILIARDI DOLLARS EXPORT TARGET

Sottulineendu chì l'ecunumia turca pò superà a so fragilità solu aumentendu u so putere di u cummerciu esteru, u presidente Burkay hà dettu chì u successu di Bursa in u cummerciu esteru hè un esempiu per a Turchia. U presidente Burkay, chì hà dichjaratu chì Bursa, chì hà avutu un surplus di cummerciu esteru di 5 miliardi di dollari l'annu passatu, hè u capu in questu campu in Turchia, hà dettu: "L'excedente di u cummerciu esteru aumenta ancu a nostra forza in crisi. I valori di Bursa in indicatori ecunomichi anu da esse spargugliati in tutta a Turchia. Cum'è a cità, avemu un scopu d'esportazione di 15 miliardi di dollari questu annu. Continueremu à ghjucà un rolu attivu in chjude u deficit di u contu currente di u nostru paese cù l'esportazioni basate in a produzzione.

"A NOSTRE INIZIATIVE PER A CAR LOCAL CONTINUA"

U presidente di BTSO Burkay hà valutatu l'ultimi sviluppi in i studii di l'automobile domestica in u so discorsu. Nutendu chì a creazione di a Cumpagnia di l'Automobile Enterprise Group di Turchia hè promettente per l'accelerazione di i studii di l'automobile domestica, u presidente Burkay hà dettu: "U CEO di l'automobile domestica, Gürcan Karakaş, hè un nome impurtante chì cunnosce Bursa assai da vicinu è cunnosce u vantaghju di a nostra automobile. cità in u settore di l'automobile. Prima, avemu spartutu u nostru rapportu cù a Presidenza, u Primu Ministeru, u Ministeru di Scienza, Industria è Tecnulugia è e cumpagnie in u cunsorziu, in quale avemu spiegatu perchè l'automobile domestica deve esse prodotta in Bursa. In u prossimu periodu, continueremu à piglià iniziative per a produzzione di vitture domestiche in Bursa ", disse.

"CUSTRUZIONI A PARTIR DI TEKNOSAB QUST'ANNU"

İbrahim Burkay, chì hà datu infurmazioni à i membri di a stampa nantu à l'ultima situazione in u prughjettu di a Zona Industriale Organizzata d'alta tecnulugia (TEKNOSAB), hà dettu chì tuttu in u prughjettu cuntinueghja in cunfurmità cù u calendariu è in una manera pianificata. Burkay hà dettu: "Tutti i travaglii avanzanu in u quadru chì avemu previstu. Da a fine di u 2018, avemu da principià a custruzzione di a fabbrica in a prima tappa ", disse. Facendu dichjarazioni nantu à l'interessu di l'investituri stranieri in u prugettu, Burkay hà dettu: "E cumpagnie chì volenu mantene a so presenza in Turchia seguitanu da vicinu l'ambiente d'investimentu quì. L'unica regione chì queste cumpagnie ponu vultà hè u bacinu di Marmara è l'unicu puntu chì andaranu in u bacinu di Marmara hè TEKNOSAB. Dunque, facemu negoziazioni cù cumpagnie internaziunali. In più di l'imprese internaziunali, avemu ancu cumpagnie di capitale naziunale è naziunale chì avemu scuntratu. I piani d'investimentu saranu posti à l'agenda assai più veloce dopu l'elezzioni ", disse.

SIGNIFICATIVE PROGRESS REGISTRATA IN SME OIZ

Informendu chì i travaglii nantu à u Prughjettu SME OIZ cuntinueghjanu rapidamente, u presidente Burkay hà dichjaratu chì anu fattu un prugressu seriu in u prugettu. Indicà chì ci sò parechji investitori chì volenu espansione l'area di produzzione in Bursa, Burkay hà dettu: "Avemu bisognu d'investisce in regioni in Bursa induve ùn ci sarà micca investimentu fora di l'industria, è duvemu purtà à l'industria è creà. e zone chì i nostri industriali anu bisognu. Travagliemu intensamente cù 14 Ministeri in u nostru prughjettu SME OIZ ".

"FAREmu BURSA U CENTRO FIERA DI MARMARA"

U presidente Burkay, chì hà ancu fattu dichjarazioni annantu à u novu prughjettu di u centru di esibizione realizatu cù a Municipalità Metropolitana di Bursa, hà nutatu chì Bursa avia bisognu di un centru di fiera induve puderia dimustrà a so forte industria. U presidente Burkay hà dettu: "Bursa ùn hè micca solu una cità di industria, turismu, agricultura è storia, ma ancu una cità fiera. Cù prughjetti cum'è u Tunnel Eurasia, u 3u Ponte, u Ponte Osmangazi è u Ponte Çanakkale, l'assi sudu-nord in Marmara hè cumplettamente chjusu. U novu centru di fiera, chì implementeremu inseme cù a nostra municipalità metropolitana, farà di Bursa u centru di fiera di Marmara. Avemu da fà questu ", disse.

Per d 'altra banda, u vicepresidentu di BTSO İsmail Kuş, i membri di u Cunsigliu di BTSO Aytuğ Onur, Osman Nemli, Muhsin Koçaslan è Haşim Kılıç, i vicepresidenti di l'Assemblea BTSO Murat Bayizit, Metin Şenyurt è u secretariu di u tribunale di l'Assemblea Hakan Batmaz anu assistitu ancu à u prugramma iftar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*