I ducumenti di quelli chì facenu UBER Business cù Certificatu Turisticu seranu annullati

Uysal hà dettu: "Ùn lasciate micca esse percepitu cum'è una luce verde per UBER. In ogni casu, quelli chì facenu affari UBER cù un certificatu di trasportu di passageru turisticu seranu revocati appena sò rilevati.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Mevlüt Uysal, hà rispostu à e dumande riguardanti a decisione di u Centru di Coordinazione di u Trasportu (UKOME) in quantu à UBER.

U presidente Uysal hà dichjaratu chì i prufessiunali di u turismu seranu allevati cù a nova decisione presa. Sottulineendu chì l'usu di u certificatu di trasportu di passageru turisticu emessu da IMM hè statu ristrettu, u sindaco Uysal hà dettu: "Hè statu decisu chì e cumpagnie chì portanu passageri turistici duveranu purtari menu di 7 persone è notificà l'unità pertinenti di a lista. In questu riguardu, i prufessiunali di u turismu sò state ghjustu nantu à u mo situ. Comu tali, avemu abolitu a limitazione di 7 passageri. In novu, avemu eliminatu a notificazione 12 ore in anticipu. Per quessa, sta ultima decisione chì avemu fattu ùn deve esse percivuta cum'è una luce verde per UBER. In ogni casu, quelli chì facenu affari UBER cù un certificatu di trasportu di passageru turisticu seranu revocati appena sò rilevati.

Enfatizendu chì Istanbul vive u so tempu più occupatu cum'è turistu è anu fattu arrangiamenti per limità u numeru è l'ore per eliminà i prublemi sperimentati da i prufessiunali di u turismu, Uysal hà ancu nutatu: "U trasportu Uber è pirate ùn pò micca esse realizatu cù un passageru turisticu. documentu di trasportu. Un tali travagliu ùn serà micca permessu. Ognunu agisce secondu u ducumentu chì riceve. Ùn puderà fà nunda di più ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*