MOTAŞ hà ospitatu u Ministru Tüfenkçi per u Colazione

U Ministru di e Dogane è u Cummerciu, Bülent Tüfenkci, hè ghjuntu à u garage di l'autobus di a Municipalità Metropolitana di Malatya è i servizii di trasportu publicu (MOTAŞ) prima matina è hà pigliatu u colazione cù i cunduttori chì saranu in u primu turnu.

Travagliemu indipendentemente da l'ore di travagliu

U sindaco Polat, chì riceve informazioni esaminendu l'investimenti municipali in situ, visita ancu u persunale è i citadini è face cunsultazioni. In questu cuntestu, u sindaco Polat hà scontru cù u persunale di MOTAŞ à u colazione prima chì l'autobus partenu è ascolta i prublemi è i suggerimenti di u persunale.

U Ministru di e Dogane è u Cummerciu Bülent Tüfenkci, u sindaco di Yeşilyurt Mehmet Çınar, u nostru Direttore Generale Enver Sedat Tamgacı è i nostri cunduttori d'autobus anu assistitu à a colazione tenuta in l'area di parcheghju di a regione Yeşiltepe. Parlendu à u colazione, u nostru sindaco di a municipalità metropolitana Hacı Uğur Polat hà dichjaratu chì i cunduttori di l'autobus municipali anu un duvere difficiule è hà dettu: "Hè un grande onore per noi di serve Malatya è a so ghjente. Sperimu stu onore inseme cù tutti i nostri impiegati, soprattuttu mè stessu. Cum'è ogni unità, u nostru persunale MOTAŞ hà un compitu difficiule. Travaglianu devotamente ghjornu è notte. Vogliu ringrazià tutti i mo amichi per u so travagliu diligente è dedicatu. "Li vogliu ghjorni senza accidenti è senza prublemi".

Servisce a ghjente hè un duvere sacru

U Ministru di e Dogane è u Cummerciu Bülent Tüfenkçi, chì hà assistitu à a colazione tenuta in l'area di parcheghju di a regione Yeşiltepe, hà dichjaratu in u so discorsu di salutu chì serve a ghjente hè un duvere sacru è hà ringraziatu u sindaco Polat per u prugramma.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*