U puntu di scontru di l'industria di u trafficu è di u trasportu in a Baia di u Golfu Traffic & Transpotech

I prughjetti di l'infrastruttura per un valore di $ 2 trilioni in corso in u pipeline in tutti i stati membri di u Cunsigliu di Cooperazione di u Golfu di i Stati Arabi creanu un putenziale significativu. Prughjetti stradali per un totale di 2020 milioni di dollari, cumprese a custruzzione è a migliione di e fasi 3 è 4 di e strade chì portanu à u prughjettu di l'Expo 550, furniscenu ancu opportunità d'investimentu è di cuuperazione à e cumpagnie glubale destinate à u mercatu.

In questu sensu, Gulf Traffic & Transpotech mantene a so attrazione cum'è un centru impurtante per l'imprese chì volenu entre in u mercatu è espansione a so parte di mercatu in a regione. A fiera, chì si svolgerà in Dubai World Trade Center in dicembre, si prepara à accoglie più di 55 espositori è più di 130 visitatori prufessiunali da 2600 paesi.

L'imprese glubale di u settore di u trafficu è di u trasportu apriranu à a Regione di u Golfu cù Gulf Traffic & Transpotech. Gulf Traffic & Transpotech, a fiera di u trafficu è u trasportu più efficace in a Regione di u Golfu, si svolgerà in Dubai World Trade Center trà 4-6 dicembre 2018. L'attenzione di l'imprese industriali lucali è internaziunali in u Mediu Oriente hè stata cuncentrata nantu à sta regione, postu chì i funzionari di u guvernu è e municipalità acceleranu i so investimenti per sviluppà infrastrutture è tecnulugia di trafficu è di trasportu. Gulf Traffic & Transpotech si distingue cum'è un avvenimentu impurtante per e cumpagnie internaziunali destinate à a regione di u Golfu. A fiera, di quale Ekspotürk hè u rapprisentante di Turchia, vede a fiera cum'è una piattaforma forte per novi prughjetti è cullaburazioni per l'acquistu è l'offerta.

L'investimenti in infrastrutture in a regione di u Golfu ùn rallentanu micca

Sottu à u Cunsigliu di Cuuperazione di u Golfu (GCC), unu di i successi più impurtanti di a regione di u Golfu in i tempi muderni hè a crescita in u settore di l'infrastruttura. I prughjetti infrastrutturali in corso per un valore di $ 2 trilioni realizati in u pipeline in u Cunsigliu trasformanu a regione in un attivu. , mercatu mudernu è avanti. Inoltre, u travagliu cuntinueghja per stabilisce l'infrastruttura ghjusta per i paesi membri di u GCC, chì mira à un novu aeroportu per permette à milioni di turisti di ghjunghje in i paesi di u Golfu.

Ogni statu in u cunsigliu hè focu annantu à prughjetti innovatori in Gulf Traffic & TranspoTech, sia per novi strade è ponti, sia per u novu aeroportu da esse custruitu.In questu aspettu, a fiera offre à i so participanti una piattaforma ideale piena di nichu è di altu valore. clienti potenziali da tutta a regione. U travagliu cuntinueghja per prughjetti stradali per un valore di 2020 milioni di dollari in totale, cumprese a custruzzione è a migliione di e fasi 3 è 4 di e strade chì portanu à u prughjettu di l'Expo 550, chì sò in custruzzione in a regione di u Golfu.

A gestione di u trafficu è u paisaghju di a sicurezza stradale hè crescente in impurtanza

E cità in l'area di a Baia, chì anu cresciutu in modu esponenziale in l'ultimi 50 anni, ùn solu portanu benefici è prosperità à i guverni, ma ancu causanu gravi congestioni di trafficu è prublemi di sicurezza stradale cù l'aumentu di l'attività ecunomica è a crescita di a pupulazione. In e cità maiò cum'è Dubai, Riyadh è Doha, infrastrutture di metro di miliardi di dollari sò implementate per svià u trafficu da e strade di a regione. Tuttavia, a prospettiva di 2020 milioni di vitture previste per esse nantu à e strade di l'area di a Baia in 19 furzeghja l'autorità à circà novi modi per cuntrullà u flussu di trafficu in i paesi rispettivi.

A ricerca di l'analista Frost & Sullivan predice chì u numeru di vitture di passageru in a regione di u Golfu ghjunghjerà à 2020 milioni in 19.1. A populazione affollata è e strade di altu risicu di sicurezza facenu u paisaghju di sicurezza stradale una priorità in a regione. L'autorità in i paesi di a regione anu accunsentutu per riduce parechje cause d'accidenti, cum'è l'accelerazione, a guida insicura, u sorpassu poveru è a distanza insufficiente trà i veiculi, è questi paesi mostranu dunque un grande interessu in tecnulugia chì migliurà a sicurezza stradale generale.

Sempre più investimenti sò fatti in tecnulugia di trasportu intelligente

Cunsiderendu chì ci sò circa 75 miliardi di dispusitivi interconnessi in u mondu sanu, si vede chì l'industria di u trafficu è di u trasportu hà sviluppatu in ligna cù e tecnulugia chì circundanu stu novu mudellu di cumunicazione, l'Internet of Things (IoT). I guverni in a Regione di u Golfu investenu ancu di più in tecnulugii di a prossima generazione cum'è l'IoT in un sforzu per alluntanà e so ecunumie da a dipendenza eccessiva di u petroliu. I paesi GCC, chì guidanu iniziative di u guvernu in cità intelligenti è soluzioni intelligenti di trafficu è trasportu, anu assai aduttatu IoT à questu puntu.

I guverni in u Mediu Oriente optanu ancu di più per sistemi di trasportu publicu automatizatu per allevà a congestione di u trafficu in e zone urbane. Prughjetti di trasportu publicu per un valore di 106 miliardi di dollari sò stati realizati in MENA. In questu cuntestu, hè pussibule di parlà di prughjetti cum'è l'espansione di u metro di Dubai, a custruzzione di Riyadh Metro è Hyperloop One, chì cunnetta Dubai è Abu Dhabi.

Soluzioni Smart Parking Necessità Determinate

Ci era una crescita rapida è significativa di i flussi di trafficu in u Mediu Oriente, in particulare in l'Emirati Arabi Uniti. A crescente preoccupazione per e strade sicure è senza barriere guidanu a dumanda di facilità di gestione di parcheghju efficienti. I paesi di a regione, chì stabiliscenu i so scopi in questu rispettu, si sò rivolti à a cooperazione cù i fornituri di produzzione è di serviziu per migliurà i sistemi esistenti è suluzioni innovatori, inseme cù investimenti elevati.

E cumpagnie turche metteranu in risaltu i so marchi cù Gulf Traffic & Transpotech

Parechji decisori cù un altu putere di compra preferiscenu assiste à a fiera Gulf Traffic & Transpotech, chì hè u più grande avvenimentu in a regione, per ghjunghje à parechje fonti di suluzione in un unicu puntu. Gulf Traffic & Transpotech, chì offre à i so participanti l'uppurtunità di stabilisce novi cuntatti cummerciale è rinfurzà a cooperazione à longu andà cù i clienti esistenti, dà l'uppurtunità di ghjunghje à i cumpratori è i funzionari di u guvernu direttamente. L'annu passatu, a fiera, chì hè stata tenuta nantu à una superficie di 5000 m², hà riunitu 55 espositori da 130 paesi è più di 2600 visitatori prufessiunali.

L'annu passatu, à l'avvenimentu, in quale Scheidt & Bachmann, una marca internaziunale in sistemi di trafficu, hà firmatu un accordu maiò cù un famosu operatore di l'Arabia Saudita in Gulf Traffic & Transpotech, Ortana da Turchia, Üstün A.Ş. e cumpagnie Theta anu pigliatu i so posti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*