Passu Storicu in l'Antica Fabbrica di Riparazione di Carru in Malatya

Dopu avè firmatu unu di l'investimenti più impurtanti in a so storia, Kızılay si prepara à stabilisce a più grande Fabbrica di Sistemi di Rifugiu Umanitari è Disastru di u mondu in u locu di l'antica fabbrica di carri in Malatya. In questu cuntestu, u presidente di u Red Crescent, chì vene à Malatya, Dr. Kerem Kınık inspeccionerà a fabbrica in Malatya

Celebrendu u 150 anniversariu di a so creazione, Kızılay face unu di i investimenti più impurtanti in a so storia. Si prepara à stabilisce a più grande Fabbrica di Sistemi di Disastru è Umanitariu di u mondu in u locu di a vechja fabbrica di vagoni in Malatya. U presidente di u Red Crescent, chì vene à Malatya dumane in u quadru di l'investimentu, Dr. Kerem Kınık, cù u Ministru di e Dogane è u Cummerciu Bülent Tüfenkci, darà infurmazioni nantu à u novu investimentu gigante di Kızılay facendu esami in l'antica fabbrica di vagoni in Malatya.

Superficie di 52 mila metri quadrati

A fabbrica, chì serà custruita da a Mezzaluna Rossa nantu à una superficie di 52 mila metri quadrati, risponde ancu à i bisogni di altre urganisazioni d'aiutu in u mondu in quantu à i sistemi di rifuggiu è di insediamentu di disastru. À u listessu tempu, un centru serà stabilitu in a fabbrica induve studii di R&D è innuvazione seranu realizati nantu à tematiche di disastru.

I CAMIONI D'AIUTI sò SUPPORTI

2 carichi di materiale d'aiutu raccolti da a filiera Kızılay Malatya seranu mandati per esse distribuiti à e vittime di a guerra chì vivenu in i campi in Siria. I camioni preparati in u scopu di l'aiutu Ramadan di Kızılay seranu mandati davanti à l'antica fabbrica di vagoni Malatya.

IFTAR CU OSPITI SIRIANI

U presidente di a Crescente Rossa Dr. Kerem Kınık hà da participà ancu à u prugramma iftar à u Campu di Siria di Beydağı Accommodation Facilities è avarà una cena rapida cù invitati siriani. U Ministru di Dogana è Cummerciu, Bülent Tüfenkci, assisterà ancu à u prugramma iftar.

Surghjente: www.malatyasonsoz.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*