U Trenu d'Alta Velocità Aghjunghjerà Forza à TEKNOSAB, u Centru di Produzzione di Tecnulugia Avanzata

U Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, Cüneyt Şener, hà dettu chì a cunnessione di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara - Bursa, chì hè in costruzione, à u Centru Logisticu è l'integrazione di TEKNOSAB in questa rete di trasportu forte è alternativa darà una assai impurtante. vantaghju cumpetitivu à u mondu cummerciale Bursa in l'arena internaziunale.

BTSO Vice President Şener, Presidente di u Cunsigliu di TCDD İsa Apaydın è İsmail Çağlar, Vice Direttore Generale. Cüneyt Şener hà dettu chì Bursa, chì hà un altu rendimentu in a produzzione, l'impieghi è l'esportazioni inseme cù a so forza di travagliu di qualità, u cummerciu di seculi è a tradizione industriale, hè ancu in u centru di i mega prughjetti di trasportu di Turchia.

LEADER THE TRANSFORMATION IN L'INDUSTRIA

Nutendu chì TEKNOSAB, u simbulu di a nova rivoluzione industriale, hè destinatu à 25 miliardi di dollari d'investimentu, 150 mila impieghi è 40 miliardi di dollari di esportazioni, Cüneyt Şener hà enfatizatu chì u centru, chì assumerà a dirigenza di a trasfurmazioni in l'industria, diventerà un centru logisticu cù a so cunnessione cù i prughjetti di l'autostrada, a ferrovia è u portu. "TEKNOSAB serà u novu indirizzu di trasfurmazioni sistematiche cù gruppi di cluster in settori di destinazione, eccellenza è centri di R&D, è ancu e zone di cummerciale organizate". Şener hà dettu: "Cù u centru, chì averà una identità amichevule à a natura cumparatu cù a produzzione industriale classica, Bursa sustenerà l'esportazioni, l'impieghi è a crescita ecunomica à un livellu più altu". usatu e frasi.

L'OFFERTA SERA FATTA IN AGOSTO

Cüneyt Şener hà enfatizatu chì cù TEKNOSAB, chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà pigliatu un interessu strettu è hà urdinatu à espansione, un prucessu di sviluppu rapidu hà iniziatu à l'ouest di Bursa in quantu à novi investimenti è zone residenziali. Nutendu chì sottu a dirigenza di BTSO, i travaglii cuntinueghjanu rapidamente per portà un prughjettu di u Centru Logisticu cù una cunnessione autostradale, ferroviaria è portu à a cità, Şener hà dettu: "Collegamentu di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara - Bursa à a Logistica. Centru è integrà TEKNOSAB in sta rete di trasportu forte è alternativa. Bursa furnisce un vantaghju cumpetitivu assai impurtante à u mondu cummerciale in l'arena internaziunale ". disse. Nutendu chì l'offerta per a linea di cunnessione in u scopu di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Bursa-Ankara si terrà in a seconda mità d'aostu, Şener hà dettu, "Cu BTSO, chì rinforza ancu u so rolu di primura in l'ecunumia turca. , continueremu à travaglià in cuntattu strettu cù TCDD è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, à quale hè affiliatu, in linea cù a saviezza cumuna ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

"U NOSTRE PRIMU PARTNER BTSO"

Presidente di u Cunsigliu di TCDD İsa Apaydın, hà dettu chì Bursa, cù a so identità cum'è a cità di produzzione è di esportazione di Turchia, hè unu di i centri impurtanti chì formanu l'ecunumia di u paese. Esprimendu chì cum'è TCDD, i prughjetti in corso in Bursa feranu cuntributi serii à a vita cummerciale è industriale di Bursa, Apaydın hà dettu: "U nostru primu cumpagnu in i prughjetti chì realicemu in Bursa cum'è TCDD hè BTSO. E dumande di u nostru mondu cummerciale in quantu à l'investimenti fatti in Bursa sò di grande impurtanza per noi. Scambiemu idee nantu à u travagliu realizatu in e nostre riunioni di coordinazione mensili. Queste riunioni cuntribuiscenu ancu à una gestione più sana di i prughjetti ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*