A risposta di cunfessione di TCDD à servizii di treni inadegwate trà Zonguldak-Karabuk

U citadinu Saniye Cicibaşoğlu hà dumandatu nantu à i servizii di treni inadegwate ... TCDD hà rispostu cum'è s'ellu era una cunfessione: "I vagoni ùn sò micca adattati nantu à a piattaforma".

Mentre i viaghji nantu à i treni chì operanu trà Zonguldak è Karabük sò diventati una prova cumpleta per via di una densità eccessiva, era capitu chì a suluzione à u prublema ùn era micca faciule per via di una pianificazione incorrecta. Dopu à 5 anni di mantenimentu, hè statu revelatu chì a ferrovia, chì hè stata aperta in u 2016 cù una magnifica cerimonia da l'allora Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım, era pianificata cù una capacità di trasportu estremamente bassa. Saniye Cicibaşoğlu, Rappresentante Zonguldak di l'Associazione Turca di Conservazione di a Natura, cunnisciuta per a so lotta ambientale in Zonguldak, hà dumandatu à CİMER per aghjunghje carri à i treni, dicendu chì a capacità di i treni chì operanu trà Zonguldak è Karabük hè insufficiente. Evaluendu l'applicazione, a Direzzione di u Serviziu di Trasportu di Passeggeri di TCDD Ankara, in a so risposta à Cicibaşoğlu, hà dettu: "Se i vagoni sò aghjuntu à i treni regiunale in questione, i vagoni ùn ponu micca esse aghjuntu perchè ùn si adattanu micca à e piattaforme di passageri è ùn hè micca pussibule. estende e plataforme esistenti cum'è İnağzı-Kapuz per via di e cundizioni di a terra ".

A risposta hà revelatu cumu u travagliu iniziatu per u rinnuvamentu di a linea Irmak-Zonguldak era limitatu à Karabük-Zonguldak è i voli di Ankara sò stati abuliti, è cumu a ghjente di Zonguldak hè stata vittima di riduce a capacità di trasportu.

Surghjente: www.halkinsesi.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*