TMMOB, A Causa di Disastri hè Ingegneria è Ignora Ingegneri

A Camera di l'Ingegneri Civili di l'Unione di Camere di Ingegneri è Architetti Turchi (TMMOB) hà fattu un comunicatu di stampa in quantu à l'accidentu di trenu in Tekirdağ, in u quali 24 persone anu persu a vita è 318 persone ferite.

"A causa di i disastri ùn sò micca avvenimenti naturali, ma a consegna di cunniscenze è sperienza in ingegneria à u cummerciu di ogni ghjornu!" A Càmera di l'Ingegneri Civili hà dettu: "L'effetti dinamichi creati da a locomotiva di u trenu è u primu vagone mentre passava sopra u culvert allentò a terra sottu à i rails, è hè capitu chì sta situazione hà causatu i rails à colapsà eccessivamente. Mentre l'altri vagoni cuntinueghjanu à passà, u pavimentu di l'arretramentu sfilò cumplettamente sottu à i rails, è cum'è i rails collassavanu di più, i vagoni deragliavanu è si sbulicò. hà fattu dichjarazioni.

Dichjarà chì questu avvenimentu mostra l'impurtanza di l'ispezione regulare è di u mantenimentu di e linee ferroviarie, a Càmera di l'Ingegneri Civili hà enfatizatu chì u culpitu ùn hè micca a pioggia, ma quelli chì facenu, quelli chì l'anu custruitu è ​​quelli chì ùn inspeccionanu micca e strutture chì sò stati custruiti.

In a dichjarazione, hè stata sottolineata chì e cunsequenze dolorose di a rimuzione di e firme di l'ingegneri è l'architetti da i permessi di custruzzione viveranu in u futuru.

A dichjarazione completa di a Càmera di l'Ingegneri Civili hè a siguenti:

"A CAUSA DI I DISASTI ùn hè micca a causa di l'avvenimenti naturali, hè a consegna di a cunniscenza è di l'esperienza di l'ingegneria à u cummerciu di ogni ghjornu! L'INGEGNERIA È L'IGNURANCE DI L'INGEGNIERI !

Uzunkopru-Halkalı U trenu di passageri 12703, chì viaghja trà Istanbul è Turchia, hà deragliatu l'8 di lugliu 2018 in a regione Sarılar in a pruvincia di Tekirdağ. Cinque vitture daretu à u trenu di passageri, custituitu da una locomotiva è sei vitture, anu deragliatu è sbulicatu. I vagoni di u trenu di passageri sò stati deragliati è trascinati mentre passavanu sopra un culvert. In u risultatu di l'accidentu, 24 persone anu persu a vita è 318 persone ferite.

Siccomu a linea di ferrovia taglia u lettu di u flussu, un culvert hè statu custruitu in questa sezione per assicurà u flussu di u flussu. A parti suprana di sta culvert hè stata piena è u passaghju di a linea ferroviaria hè stata furnita. Sicondu stime iniziali, u trenu di passageri hà deragliatu per via di u sviutata di l'argine trà u culvert è a linea ferroviaria.

A superstruttura ferroviaria è l'infrastruttura pensata cum'è un sistema di trasportu sò esposti à effetti dinamichi durante u passaghju di i veiculi. E cundizioni di mantenimentu di a struttura ferroviaria è a velocità di u trenu determinanu a magnitudine di l'effetti dinamichi: U cattivu mantenimentu di a struttura è l'alta velocità di u trenu aumentanu l'effetti dinamichi. L'aumentu di l'effetti dinamichi (carichi) provoca una tensione eccessiva in a superstruttura è l'infrastruttura ferroviaria. Una tensione eccessiva di a struttura ferroviaria crea colapsamenti nantu à i rails oltre i limiti permissibili, chì ponu purtà à u deraillement di u trenu.

Hè impurtante chì l'ispezione è u mantenimentu di a ferrovia sò realizati regularmente.

"In l'incidentu chì hè accadutu in Tekirdağ, l'effetti dinamichi di a locomotiva di u trenu è di u primu vagone mentre passava sopra u culvert alluntanò a terra sottu à i rails, è hè capitu chì sta situazione hà causatu i rails à colapsà eccessivamente. Mentre chì l'altri vagoni cuntinueghjanu à passà, u tarrenu sbulicò cumplitamenti sottu à i rails, è cum'è i rails colapsava di più, i vagoni sò stati deragliati è sbulicati.

Hè assai prubabile chì a terra trà a parti suprana di u culvert è i rails hè stata liberata da e chiuvi ricenti è u ghjornu di l'incidentu. Cusì, a forza portante di a terra in questa sezione hà debilitatu è colapsatu per via di l'effetti dinamichi chì era espostu durante u passaghju di u trenu. Hè capitu chì sta debilitatu in a terra ùn hè micca accadutu di colpu, ma emerge cù l'effettu cumulativu di a precipitazione è altri fatturi negativi.

Questu avvenimentu hà dimustratu una volta l'impurtanza di l'ispezione regulare è u mantenimentu di e linee ferroviarie.

L'autorità si scurdanu di l'essenza di a materia, cum'è facenu dopu à ogni disastru, è ghjudicà secondu u risultatu! E cunsequenze di i disastri, micca i causi, sò enfatizzati dopu ogni disastru. A relazione di causa è effettu hè sfurtunatamenti micca presa in contu!

Si vede chì a linea di ferrovia passa per terreni agriculi. In i lochi induve i terreni agriculi passanu, a forza portante di a terra hè debule. In i ritratti pigliati, si vede chì, per via di l'insufficienza di u ballast è di i strati di ballast inferjuri, hà persu a so funzione è ancu sparisce in a terra naturali. Tecnicamente, stu stop hè chjamatu ingestione di ballast.

superstruttura di ferrovia cunvinziunali; Hè custituitu da rail, traversa, materiale di fissazione è capa di ballast. L'infrastruttura ferroviaria hè custituita da sub-ballast, terra, corpu è terrenu naturali. A strata di ballast agisce cum'è u cuscinettu elasticu di a ferrovia. A strata di ballast inferjuri, invece, agisce cum'è una capa di filtru chì impedisce à i terreni di grana fina di penetrà in a capa di ballast sottu l'influenza di l'acqua. Mentri dimensionà u culvert nantu à quale u terrenu naturali o a linea di ferrovia passarà; Cunsiderendu e cundizioni climatichi è a cundizione di a terra, u rinfurzamentu necessariu deve esse fattu.

Di cunsiguenza; Sicondu i primi determinazioni, ci hè una omissione seria. Durante a custruzzione di a linea ferroviaria, l'infurmazioni nantu à u colapsu, u colapsu è u slip di strati è a scarica ùn sò micca stati cunsiderati. Vulemu ancu sapè chì u mantenimentu è i cuntrolli necessarii ùn sò micca stati fatti cunsiderendu e piogge, è chì stu accidente ùn deve esse culligatu solu à l'ultimi piovi !

I criminali sò quelli chì facenu, quelli chì l'anu custruitu, è quelli chì ùn inspeccionanu micca e strutture chì sò state custruite.

"U culpèvule ùn hè micca a pioggia ! I custruttori sò quelli chì l'anu custruitu è ​​quelli chì ùn cuntrullanu micca e strutture chì sò state custruite.

Pensemu chì a locomotiva è u vagone daretu à ellu hà deragliatu è sbulicatu per via di u fattu chì deformazioni permanenti, vale à dì sfondate, si sò accadute in a superstruttura ferroviaria per l'effettu di i carichi muvimenti è i vagoni chì venenu da daretu anu persu u cuntattu ferrovia-rota !

D’altronde, ci vole à subliminà una volta di più, cù st’incidentu, ch’è no camperemu in l’avvene e cunsequenze dulurose di caccià e firme di l’ingegneri è di l’architetti da i permessi di custruzzione !

Cum'è a Càmera di l'Ingegneri Civili, offrimu e nostre condolenze à i parenti di i nostri citadini chì anu persu a vita è vulemu una pronta guariscenza à i feriti ".

TMMOB Camera di l'ingegneri civili
Cunsigliu di direttori

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*