Soluzione Finale à Mudanya Traffic

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì stanu travagliendu cù una cumpagnia prufessiunale per una soluzione definitiva à u trafficu in Mudanya è chì i prughjetti orientati à i risultati seranu annunziati à u publicu assai prestu. Nutendu chì ùn ci era micca dettagli ingegneria in u studiu schematicu di a Municipalità di Mudanya nantu à u trafficu è chì una logica di matita hè stata realizata, u sindaco Aktaş hà invitatu u sindaco di u distrittu à u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana per spiegà u pianu preparatu.

A riunione ordinaria di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Lugliu hè stata tenuta à a municipalità nantu à Ankara Road. Prima chì i punti di l'agenda sò discututi; I servizii è l'investimenti pruduciutu in un periudu di circa 8 mesi sò stati spiegati à i membri di u cunsigliu cù u filmu preparatu.

Invitu à u merre di u distrittu

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, chì hà ancu rispostu à e dumande di i membri di u cunsigliu prima di a riunione, hà clarificatu i prublemi recenti riguardanti Mudanya. Dichjarà chì ùn ci hè nisun esempiu in u mondu di l'approcciu di u sindaco di Mudanya di "Lasciate chì l'applicazioni di trafficu ci sò consegnate", u sindaco Alinur Aktaş hà dichjaratu chì Mudanya ùn pò esse pensatu solu in termini di trasportu. Spieghendu chì a pruposta presentata da a municipalità di Mudanya ùn hè micca una soluzione à u prublema di parcheghju, ma un travagliu di carbone chì pò causà novi colli di bottiglia, u sindaco Alinur Aktaş hà dettu: "Mudanya hè una regione cù una populazione densa, soprattuttu in l'estiu è in u weekend. Ùn simu cuntentu di sta situazione. In quantu à u compitu, unu di i primi struzzioni chì aghju datu era di truvà una suluzione urgente à u trafficu di Mudanya. Una di e prime cose chì avemu fattu era di creà un parcheghju per i veiculi 1200 in l'area di riempimentu in Mudanya. Quandu aghju visitatu a municipalità di Mudanya, aghju trasferitu i ducumenti datu à noi à l'amichi parenti è li dumandò di esaminà. Una volta chì u pianu hè schematicamente preparatu, ùn ci sò micca dettagli ingegneria. Attualmente avemu travagliatu cù una di e cumpagnie più prufessiunali in Turchia. Prestu pruducianu un studiu nantu à Mudanya. Vulemu chì u merre di Mudanya vene à l'assemblea, prisenta u pianu ch'ellu hà preparatu è spiegà in dettagliu ".

Esprimendu chì Mudanya hè statu datu un parcu durante u sindaco precedente, Hasan Aktürk, è alcuni incidenti spiacevoli sò accaduti quì recentemente, u sindaco Aktaş hà dettu: "Un mese fà; Impiegati cum'è Ali u capu di tagliu sò intervenuti è li dicenu: "Ùn pudete micca fà nunda quì". Aghju difficultà à capisce u merre di Mudanya. U stessu sindaco hè andatu di novu a notte passata è hà bluccatu i travagliadori ancu s'è u travagliu era finitu à 80 per centu. In ultimamente, vulemu chì e persone chì vivenu in Mudanya vincenu stu locu ", disse. In riferimentu à l'opere custiere in u so discorsu, u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì ci ponu esse carenze causate da l'imprenditore, è chì nimu di i cambiamenti è e spese ùn escenu da e casse di a municipalità.

"Avemu impeditu u travagliu illegale nantu à a piastra S"

In riferimentu à a questione di a piastra S in una quistione, u presidente Aktaş hà enfatizatu chì tutti i partiti duveranu esse cunsideratu mentre piglianu una decisione. Ricordendu chì a Municipalità Metropolitana hà pagatu una compensazione seria per via di e decisioni prese senza cunsiderà e diverse partiti, u sindaco Aktaş hà dettu: "L'affari hè stata trascinata in blocchi seri. Appena aghju pigliatu l'uffiziu, aghju dettu: "Ùn daremu più i piatti S". Cunnoscu a struttura in Bursa. Ci sò quelli cù l'attuale piastra S. Ci sò quelli chì venenu da i distretti. Zone da i distretti, 'A minera hè cunnessa quì. Pigliamu u dirittu da a metropolitana ", dice. Riceverete una targa per 10 mila lire da Orhaneli è 20 mila lire da Büyükorhan. Viaghjà quì cù i stessi numeri di e persone chì anu compru una targa da u Metropolitanu per 300-400 mila lire. Questu ùn hè micca pussibule. À mezu à elli, ci sò quelli chì farà una diferenza di 90 mila lire, 120 mila lire. Cunvincendu a Camera di i Servitori di Bursa, avemu trovu una via media. Avemu limitatu questu à una figura cum'è 600. Cù i dati chì avemu ricevutu da a Direzzione di u Traffic Branch, avemu vistu ciò chì era a necessità. Ùn vendemu micca i piatti S, è impediscemu u travagliu illegale. Dopu chì sta pratica hè finita, mantenemu i cuntrolli assai stretti ", disse.

U presidente Aktaş, annantu à un'altra quistione, hà annunziatu chì u cuntrattu per a costa di Orhangazi hè statu fattu è a custruzzione principia prestu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*