Nova Strada di Trasportu Pùblicu versu i Distretti Rurali di u Distrettu di Bismil

A municipalità metropolitana di Diyarbakır hà creatu una nova strada di trasportu publicu chì copre 9 quartieri rurali trà u centru di a cità è u distrittu di Bismil per furnisce i citadini cù i so bisogni spitali, educazione, salute è cummerciale è trasportu à i centri di a cità. 8 mila 700 citadini prufittàranu di a strada induve u serviziu di trasportu serà furnitu.

A municipalità metropolitana di Diyarbakır cuntinueghja à creà novi rotte per permette à i citadini chì vivenu in i quartieri rurali, induve i servizii di trasportu publicu ùn sò micca stati furniti finu à a data, per ghjunghje à u centru di a cità. À e dumande di i citadini, a Municipalità Metropolitana hà iniziatu à travaglià in i quartieri di Çöl Ağan, Işıklar, Ağırozlu, Ata Köy, Molla Hamit, Çakallı, Eli Açık, Bakacak è Yukarı Darlı situati trà u centru di a cità è u distrittu Bismil. U studiu hà trovu chì circa 9 citadini campanu in 2 famiglie in 81 quartieri rurali nantu à a vechja strada Bismil. A Municipalità Metropolitana hà creatu una nova strada di trasportu publicu di 8 chilometri per furnisce servizii di trasportu à i citadini chì vivenu in 700 quartieri induve e cundizioni stradali sò adattati.

A Municipalità Metropolitana hà ancu aumentatu u numeru di veiculi di trasportu publicu chì serve da dui à trè, dopu intense richieste da i citadini chì vivenu in u distrittu di Çınar. Nantu à e novi rotte, induve i servizii di trasportu publicu cumincianu u 18 di lugliu, i citadini chì vivenu in u distrittu di Çınar è i quartieri puderanu ghjunghje in l'ospitale, l'educazione, a salute è i bisogni cummerciale è i centri di cità.

A strada di a nova linea

Nova Strada (BD) (1 Veiculu): Garage di u Distrettu Ovest, Pesa, Mega Center, Junction di Facilities, Ninova AVM, Seyrantepe, Silvan Road, Çöl Ağan, Işıklar, Aşağı Horozlu, Ata Köy, Molla Hamit, Çakallı, Open Handed, Bakacak , Upper Darlı.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*