Konya hè una cità mudellu in Turchia cù Sistemi di Trasportu Senza Barriere

Konya hè una cità esemplare in Turchia cù i so sistemi di trasportu senza barriere.
Konya hè una cità esemplare in Turchia cù i so sistemi di trasportu senza barriere.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, chì si riunì cù i rapprisentanti, i membri è e famiglie di l'associazioni di disabili in Konya u 3 di dicembre, u ghjornu mundiale di a disabilità, hà dichjaratu ch'elli anu intrapresu assai travaglii impurtanti per facilità a vita di e persone disabili. I presidenti di l'associazioni di disabili è di i disabili chì anu participatu à u prugramma anu ringraziatu ancu u sindaco Altay, enfatizendu chì a Municipalità Metropolitana avia eliminatu assai ostaculi in Konya.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà scontru cù i gestori, i membri è e famiglie di l'associazioni di disabili chì operanu in Konya à l'occasione di u 3 di dicembre, u ghjornu mundiale di a disabilità.

U prugramma, tenutu à u Centru di Cungressu Selçuklu, hà iniziatu cù u cuncertu di a Band Mehter, furmatu da i ghjovani disabili di a Municipalità Metropolitana.

E persone sordenti A recitazione di Turchia di u Santu Coran A narrazione di Ayşe Karataş di Turchia di a recitazione di u Coran à l'ospiti sorditi hè stata assai apprezzata da l'invitati.

In u so discorsu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà felicitatu tutte e persone disabili in u 3 di dicembre, u ghjornu mundiale di a disabilità, è hà dichjaratu chì anu attribuitu una grande impurtanza à i studii suciali è culturali, è ancu à l'arrangiamenti fisici per chì e persone disabili ponu vive comodamente in Konya.

AMU IMPLEMENTU CASE STUDIES PER A TURCHIA PER CREARE UNA CITTA SENZA BARRIERA

In u so discorsu, u sindaco Altay hà enfatizatu chì, cum'è Konya, anu implementatu parechje opere esemplarii per a Turchia in a creazione di una cità senza barriere, è hà dettu: "Implementendu u Prughjettu di Spazi Senza Barriere, chì hè u primu in Turchia, avemu finu à avà, hà fattu l'arrangiamenti necessarii in e case di 62 famiglie disabili. In u scopu di i nostri servizii di accessibilità per i disabili, avemu fattu l'arrangiamenti necessarii nantu à i marciapiedi, strade, parchi è giardini. Mettimu 47 sistemi di segnalazione acustica in serviziu à 362 intersezioni per i nostri citadini visivi. Forsi u più impurtante di sti travaglii hè chì simu à u serviziu di i nostri fratelli è sorelle disabili cù un totale di 540 veiculi di trasportu publicu, cumprese 72 autobus à pavimentu bassu è ramped è 612 tram. Cusì, a maiò parte di l'ostaculi à a vostra capacità di viaghjà più cunfortu in a cità sò stati eliminati. Ma avemu sempre assai travagliu da fà è cuntinuemu à fà. In particulare di pocu tempu, i nostri fratelli è sorelle visive anu avutu una dumanda in quantu à e fermate d'autobus. uditivu per i malati di vista; Avemu ancu implementatu u sistema d'informazione visuale per i sorditi in 50 autobus. "Continuemu à offre un serviziu gratuitu è ​​ancu sconti di 12 per centu nantu à l'acqua potabile à e nostre 241 mila 50 famiglie".

GRAZIE DA AHMET MIHÇI À MAYOR ALTAY

U presidente di l'Associazione Turca di Disabili Konya, Ahmet Mıhçı, hà ringraziatu ancu u presidente Uğur İbrahim Altay per avè riunitu l'associazioni di disabili, l'atleti è e so famiglie. Mıhçı hà dichjaratu chì in u passatu, e persone disabili eranu alluntanate da a vita suciale, ma oghje sò attivamente implicati in tutti i campi di a vita, è chì u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya Uğur İbrahim Altay, chì hà cuntribuitu à a creazione di un tali ambiente, hè un impurtante. amicu è sustinatore di i disabili.

U MAYOR ALTAY RICOMPENSE ATLETI DISABILITATI RIUSCITI

À a fine di u prugramma, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, a squadra chì hè ghjunta prima in Turchia in i picciotti è a squadra chì hè stata terza in e ragazze in Turchia in u Campionatu Turcu di Goalball Sports Stars di a Scola tenuta da a Direzzione di l'Attività Sportive. Direzzione Generale di Sport in l'ultimi mesi, è a squadra chì hè stata terza in Turchia in e ragazze è ancu a Federazione Turca di Sport di Visually Impaired Frà i Visually Impaired Hatice Güçlü, chì hè vinutu prima in 4 rami in u Campionatu Turcu di Natazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*