Prugressu di l'opere di strada di cimentu à piena velocità in Şanlıurfa

A Municipalità Metropolitana, chì produce suluzioni à longu andà cù l'applicazione stradale di cimentu cumpressu per assicurà un trasportu sanu è durabile in Şanlıurfa, chì hà una di e più grandi rete stradale in Turchia, cuntinua u so travagliu in Siverek.

A Municipalità Metropolitana, chì hà realizatu una trasfurmazioni maiò in tutta Şanlıurfa, cuntinuendu u so travagliu in modu pianificatu è programatu, cuntinueghja à travaglià in 18 punti diffirenti di Şanlıurfa In questu cuntestu, u Sicritariu Generale Abdulkadir Açar, u Segretariu Generale Mehmet Emin Yeşiltaş. U so squadra tecnicu accumpagnatu si n'andò in a zona rurale di Siverek per esaminà è surveglià i travaglii realizati, cuntinueghjanu i so inspezioni in a zona.

Facendu un discorsu quì, u Sicritariu Generale Abdülkadir Acar hà dettu: "Da u ghjornu chì hà pigliatu l'uffiziu, u nostru sindaco metropolitanu Nihat Çiftçi hà iniziatu i travaglii di custruzzione di strade cù u slogan di a strada hè a civilizazione. Servimu in una cità cù una reta stradale di 10 mila chilometri.

Quandu facemu una valutazione generale, avemu furnitu u serviziu nantu à una reta stradale chì righjunghji u 90% in e zone rurale. Ciò chì vulemu fà hè di custruisce strade permanente in i nostri distretti. Avemu u scopu di compie quest'annu 300 km d'applicazioni stradale in béton, chì simu attualmente implementate in tutti i nostri distretti. Sta figura ghjunghjerà à 300 km cù asfaltu di superficia. In questu sensu, vogliu ringrazià u nostru Vice Sicritariu Generale Mehmet Emin Yeşiltaş, Capu di u Dipartimentu di i servizii rurali Hicri Çubuk, è tutti i nostri impiegati chì anu cuntribuitu cun grande dedizione in u campu. Oghje, avemu esaminatu i travaglii di strada di cimentu realizati è in corso in a regione Siverek Karacadağ.

Cum'è a Municipalità Metropolitana, furniremu u serviziu necessariu à stu paese è spergu chì u nostru populu prutege u so statu, a nazione è a municipalità. "I nostri servizii continuanu, avemu dettu chì a Municipalità Metropolitana hè in ogni locu è a Municipalità Metropolitana serà in ogni locu", disse.

I citadini di a regione anu dettu: "Che Diu benedica u nostru sindaco metropolitanu è a so squadra", è hà dettu: "U vechju statu di a nostra strada era digià terribile. Ùn pudemu micca andà in ogni locu cù i veiculi. Mentri avemu usatu per viaghjà 4 chilometri in 20 minuti, avà viaghjà in 1 minutu nantu à strade còmode è largu. "Ringraziemu quelli chì anu cuntribuitu", anu dettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*