Grazie da u sindaco Beyazgül à u Populu di Şanlıurfa

U sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, hà datu un missaghju di gratitudine per l'elevata partecipazione à a riunione di prumuzione di i candidati tenuta à l'11 April Indoor Sports Hall cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

publicatu u missaghju. U presidente Beyazgül hà dichjaratu ch'elli avarianu a vittoria vincendu l'urne u 31 di marzu.

In u so messagiu, u sindaco Beyazgül hà dettu: "Cari concittadini di Şanlıurfa, a vostra intensa participazione à a riunione introduttiva di 11 candidati à u sindaco di distrettu tenuta à l'13 April Indoor Sports Hall cù a presenza di u nostru presidente è u presidente di u partitu AK Recep Tayyip Erdoğan, è u vostru amore prufondu per u nostru presidente, cum'è sempre, ci hà fattu assai felici. Decine di millaie di i nostri citadini chì sò ghjunti à l'11 d'aprile Indoor Sports Hall ci anu dimustratu, cù e parolle di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì "Şanlıurfa hà pigliatu a so decisione".

In st'occasione, ci vole à nutà chì simu à l'orlu di una svolta storica cum'è paese è nazione. U 31 di marzu, i nostri stimati citadini farà una scelta impurtante per cuntinuà i servizii, l'investimentu è u sviluppu. Cum'è sempre, a vulintà di u nostru populu serà manifestata una volta di più. Cum'è in tuttu u paese, continueremu à incoronà i servizii esistenti sia in a nostra municipalità metropolitana sia in i nostri 13 cumuni distrettuali in Şanlıurfa, per caccià ogni ostaculu davanti à i nostri citadini, è cunsulà ogni core tristu, ghjornu è notte.

Vulemu ringrazià ancu i nostri Ministri, u nostru Vicepresidente di a Gran Assemblea Naziunale Turca, Bekir Bozdağ, u nostru Vicepresidente, i nostri parlamentari, i nostri membri MKYK, è i nostri urganisazioni di u Partitu chì ci anu datu forza per esse trà noi cù questi sentimenti è pinsamenti. . Esprimemu a nostra sincera gratitùdine è u più prufondu rispettu à tutti i nostri citadini, chì anu dimustratu un interessu è una participazione straordinaria, anu fattu a nostra riunione di presentazione di i candidati in una festa, è purtonu u spiritu di fratellanza in cima in nome di unità è sulidarità. "In questa occasione, preghemu chì l'elezzioni chì si teranu u 31 di marzu seranu benefiche per u nostru paese, a nostra nazione è Şanlıurfa".