Eserciziu Internaziunale mozzafiato in Bursaray

U prughjettu "Team Aware", in u quale u dipartimentu di u focu di a municipalità metropolitana di Bursa hè un partenariu è HAVELSAN applicatu cum'è coordinatore, hè statu sceltu prima trà 92 prughjetti da i paesi di l'Unione Europea.

U prughjettu, chì include un sistema chì include sensori nucleari radiologichi chimichi biològichi (CBRN), sensori acustici è droni, monitoreghja i squadre di risposta d'emergenza remotamente, determina a so situazione in spazii chjusi, rileva e so attività cù sensori indossabili è intelligenza artificiale, è hè guidatu. da Turchia, Spagna, Inghilterra è Germania Ci sò 20 istituzioni da Francia, Italia, Portugallu, Irlanda, Paesi Bassi, Belgio, Austria, Grecia è Romania. HAVELSAN, chì si distingue cù e so suluzioni basate in u software in l'industria di difesa turca, hè realizatu a coordinazione tecnica è amministrativa di u prugettu, chì permetterà a tutta a squadra di risposta d'emergenza per esse monitorata è gestita remotamente. U prugramma finali di u prugettu Teamaware di l'Unione Europea, chì hà iniziatu in 2018, hè statu tenutu in Bursa. U prugramma, chì hè stata realizatu cù a participazione di squadre d'esperti di 13 paesi, hè stata cumpletata cù esercizii in u campu.

ESERCIZIO MOZZAFIATO IN METRO

L'esercitazioni di u campu chimicu, u focu è l'accidenti di u trenu sò state realizate cù più di 13 persone, cù a participazione di più di 80 esperti stranieri da 20 paesi, a participazione di 200 istituzioni, a squadra HAVELSAN, UMKE, Bursa Metropolitan Municipality Fire and Smart Urbanization Departments. e squadre Burulaş. Mentre u campu chimicu è l'esercitazioni di u focu tenuti in u Centru di Coordinazione di Disastri di Küçükbalıklı eranu realistichi, l'esercitazione di l'accidenti di u trenu ci hà pigliatu u fiatu.

Sicondu u scenariu, mentre u metro passava per u tunelu trà a Stazione Nilüfer è a Stazione Odunluk, hè accadutu un terrimotu è a vittura di u metro si n'andò fora di i binari. Mentre chì 21 passageri in u metro sò stati feriti, i squadre chì sò ghjunti à a scena intervenenu in l'incidentu cù l'ultimi equipaghji tecnologichi. Mentre i squadre di risposta sò stati equipati di tecnulugia purtate, un drone hè statu prima direttu à a scena. A scena di u crimine è a rilevazione di vittime sò stati principalmente fatti cù un drone. Dopu à sta determinazione, i passageri chì anu pussutu marchjà sò stati diretti à u puntu di uscita nantu à i rails, mentre chì e squadre d'intervenzione entravanu in u vagone è evaluavanu a situazione di i feriti in l'internu. Questa rilevazione hè stata monitorata istantaneamente da u centru di crisa, grazia à i vetri speciali di e squadre. Dopu à queste osservazioni è determinazioni, i squadre UMKE sò intervenuti.

I squadre furnenu i primi aiuti à i feriti in u vagone è purtonu i feriti, impannillati in mantelli termali, in stretchers à a stazione nantu à i rails. L'eserciziu, chì durò circa 3 ore, hè stata cumpletata cù successu.

U Capu di u Dipartimentu di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di Bursa, Muhammed Emin Tarım, chì hà seguitu tutti l'esercizii in situ, hà dettu chì anu realizatu cù successu l'esercizii finali di u prugramma di u prughjettu di u Team Aware di l'Unione Europea, di quale sò partenarii, sottu a coordinazione di HAVELSAN. Nutendu chì, cum'è a municipalità metropolitana di Bursa, attribuisce una grande impurtanza à l'aumentu di a capacità istituzionale, u sviluppu di tecnulugia è prughjetti innovatori in a gestione di disastri è di emergenza, Tarım hà dettu: "Cù stu prughjettu, chì hà iniziatu in 2018, avemu u scopu di furnisce una gestione innovativa di risposta à incidenti cù tecnulugii wearable in i nostri disastri è squadre d'emergenza è brigata di u focu. Avemu realizatu esercizii di u campu chimicu, u focu è l'accidenti di treni cù esperti stranieri da 13 paesi è quasi 200 persone. Cridemu chì i risultati di u prugettu seranu assai benefizii per u nostru paese è a cità. "Vogliu ringrazià tutte e squadre participanti, in particulare u coordinatore di u prugettu HAVELSAN", disse.