A stazione storica di Iskenderun aspetta per serve servizii di treni d'alta velocità

Ci sò dui viaghji à Adana è Mersin ogni ghjornu da a storica stazione di treni di Iskenderun, chì hè stata custruita da i Francesi in u 1915 in u distrittu Iskenderun di Hatay. A stazione storica si prepara avà à serve servizii di treni d'alta velocità. TCDD 6th Manager Regionale Oğuz Saygılı hà dettu chì cù a realizazione di u prughjettu di u trenu d'alta velocità, aumenti significativi seranu ottenuti in Iskenderun in quantu à u passageru è a merci, è ancu a logistica.

U capu di i servizii di trasportu di passageri di TCDD Iskenderun, Orhan Uçmaz, hà dichjaratu chì i treni di passageri sò assai affidabili è còmode, è chì sò più vantaghji in i prezzi chì l'autostrada. Esprimendu chì e richieste di i citadini anu aumentatu di circa un centu per centu cumparatu cù l'annu precedente, Uçmaz hà dettu: "A preferenza di i citadini per viaghji ogni ghjornu à Adana è Mersin cuntinueghja intensivamente". I citadini chì preferanu u viaghju in trenu à a stazione di treni storica, induve una folla affollata hè osservata vicinu à l'ora di partenza di u trenu, aspettanu ancu chì u "Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità" sia implementatu u più prestu pussibule.

TCDD 6th Direttore Regionale Oğuz Saygılı hà dichjaratu chì i travaglii di l'infrastruttura cuntinueghjanu à implementà u "Prughjettu di Trenu à Alta Velocità nantu à a strada di İskenderun, Sarıseki, Payas, Dörtyol, Erzin, Adana, è chì e richieste per i muderni è novi. A stazione di treni chì deve esse custruitu in İskenderun hè stata ricevuta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*