Accident di trenu in Tekirdağ 10 morti, 73 feriti

Un vagone di u trenu di passageri, chì face a spidizioni Kapıkule-Istanbul vicinu à u distrittu Çorlu di Tekirdağ, hà deragliatu è sbulicatu.

Mentre quasi 100 ambulanze ghjunghjenu à u locu di l'accidentu, "Sicondu i primi determinazioni, 10 persone anu persu a vita è 73 persone sò ferite. I feriti sò stati trasferiti in ospedali in Istanbul è Tekirdağ per aria è terra.

I studii nantu à l'incidentu sò in corso.

SPIEGAZIONE DELL'ACCIDENTA DI TRENI DA TEKIRDAG GOVERNOR

U guvernatore Ceylan, in a so dichjarazione, hà dettu chì parechje persone sò state ferite per via di u trenu chì si move da u distrittu di Uzunköprü à Istanbul, per via di u deragliamentu di alcuni di i so vagoni per una ragione scunnisciuta, vicinu à u paese di Sarılar in a direzzione di Çorlu. . Dichjarà chì a terra hè fangosa è dunque i veiculi ùn ponu micca entra in a regione, Ceylan hà dettu: "Mandemu veiculi tracciati in a regione. Ci hè infurmazione chì 6 vitture di passageru sò state ribaltate ". usatu a frasa. Intantu, hè statu infurmatu chì l'ambulanze aeree di u Ministeru di a Salute sò stati ancu trasferiti à a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*