U prublema di u trafficu serà eliminatu da l'agenda di Bursa in 2019

Dichjarà chì anu furnitu un sollievu di u 25 per centu in u trafficu cù i tocchi di l'orizzonte chì anu fattu à i junctions è i punti di cunnessione in Bursa, è chì pensanu à aumentà sta rata à u 40 per centu da Novembre, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà dettu chì cù l'investimenti supplementari per esse fattu in 2019, elimineranu cumplettamente u prublema di trafficu da l'agenda di Bursa. .

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà accoltu Arif Tak, presidente di l'Unione di e Camere di Artigiani è Artigiani (BESOB), è Hasan Topçu, Presidente di a Camera di i Conduttori è Artigiani di l'Automobile di Bursa, à u Centru Culturale Tayyare.

"Ognunu duverebbe fà u so duvere"

Esprimendu ch'ellu hè felice di a visita di i dui presidenti, u presidente Aktaş hà enfatizatu chì Bursa hè una cità speciale cù a so struttura in crescita, i figuri di l'esportazione è i valori storichi è turistici. Dicendu "Tutti anu valori da aghjunghje à Bursa", u presidente Aktaş hà cuntinuatu e so parolle cusì;

"Vimu tutti inseme in Bursa. Usemu a strada è a strada inseme. Hè per quessa chì avemu rispunsabilità. U prublema più grande in Bursa hè u trafficu è u trasportu. Puderete apprezzà chì l'unicu paràmetru di questa attività ùn hè micca intersezzione, ponti o carrughji. Tutti quelli chì usanu u carrughju, u carrughju, a strada hè una festa di st'affari. Se tutti cumpienu i so duveri è e so responsabilità, i prublemi di trafficu ùn saranu più in primu pianu in Bursa ", disse.

"I CITTADINANI SONT SATISFATTI CU U PLAN D'AZIONE D'EMERGENZA"

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà dichjaratu ch'elli mettenu in pratica u "Piano d'Azione d'Emergenza" chì avianu preparatu dopu avè pigliatu u compitu, è chì furnisceranu 40% di sollievu in u trafficu in questu modu, è chì anu causatu a satisfaczione di i citadini ancu. anche se solu 25 per centu di u pianu chì anu destinatu à esse cumpletu da nuvembre hè statu finitu. Enfatizendu chì cù i prughjetti da esse cumpletati, e persone chì vivenu in Bursa ùn anu micca prublemi cù u trafficu dopu à 2019, u presidente Alinur Aktaş hà dettu: "Ci sò assai più travaglii da fà in Bursa. Ci hè assai chì ci vole à fà per chì a nostra cità si maschere cum'è a so vera identità. Avemu prughjetti impurtanti chì realiceremu per 2019 è oltre. Ùn avemu micca cunti, salvu per fà sta grande struttura più funziunale. Spergu chì, inseme cù tutte e "dinamiche" in Bursa, purteremu a nostra cità versu un futuru megliu inseme ", disse.

GRAZIE À U PRESIDENTE AKTAŞ DA I RAPPRESENTANTI DI TRADESTORY

Esprimendu chì u presidente Alinur Aktaş hà purtatu e so belle opere da İnegöl à Bursa, u presidente di BESOB, Arif Tak, hà dettu: "Bursa hà sperimentatu un tempu sfurtunatu in quantu à u trasportu. Avà, e migliure fatte à l'intersezioni anu purtatu un sollievu significativu à u trafficu ", disse.

Enfatizendu chì sò constantemente in trafficu è chì anu travagliatu in modu più efficace ultimamente, Bursa Chamber of Drivers and Automobile Craftsmen Hasan Topçu hà dettu: "Per noi, u costu è u tempu sò impurtanti. Travagliemu più efficaci s'ellu ùn ci hè micca trafficu. Vogliu ringrazià vi in ​​nome di i cummercianti chì rapprisentanu per u travagliu chì avete fattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*