"Vatman" Madame Tussauds in Istanbul

U sindaco Demircan, chì hà assistitu à l'avvenimentu di lanciamentu di a figura di Vatman, preparatu per attirà l'attenzione à u tramvia nostalgicu, u simbulu di Beyoğlu, hà dettu: "Cultura di a cità; Esiste è campa cù a so storia, i viaghji, i carrughji, l'opere architettoniche è u più impurtante, a so ghjente. Beyoğlu hè assai furtunatu in questu sensu U paese, e geografie di l'imperu è a storia di u mondu sfilate literalmente in e nostre strade è edifizii storichi Beyoğlu hà a cumpetenza di rapprisintà Istanbul è Turchia. disse.

A statua di cera di Vatman, u cunduttore icònicu di u tramvia nostalgicu, u simbulu di Beyoğlu in l'anni 1950, hà cuminciatu à esse mostratu in MadameTussauds Istanbul. Un prugramma speciale hè stata urganizata in Istiklal Street per a prumuzione di a figura di Vatman, chì hà pigliatu 8 mesi per custruisce In l'avvenimentu, chì hè statu tenutu in cuuperazione cù a Municipalità di Beyoğlu è Madame Tussauds Istanbul cù u sustegnu di a Direzzione Generale IETT, u Vatman è. u nostru sole artisticu e figure Zeki Müren anu fattu un brevi viaghju in un tram nostalgicu accumpagnatu da a canzone "Gezersin in Beyoğlu". Dopu à l'avvenimentu, chì hà ricevutu una grande admirazione da tutti i citadini lucali è stranieri in Istiklal Street, a figura di Vatman hà pigliatu u so postu vicinu à u decoru di Tram à l'entrata di Madame Tussauds, induve i visitori pigghiaru una foto di souvenir.

BEYOĞLU HA A COMPETENZA PER RAPPRESENTA ISTANBUL È TURCHIA

U sindaco di a municipalità di Beyoğlu, Ahmet Misbah Demircan, hà dettu in a so dichjarazione à a stampa annantu à l'avvenimentu: "Cultura di a cità; Esiste è campa cù a so storia, i viaghji, i carrughji, l'opere architettoniche è u più impurtante, a so ghjente. Beyoğlu hè assai furtunatu in questu sensu. A geugrafia di u paese, l'imperu è a storia mundiale sfilate literalmente in e nostre strade è edifici storichi. Vogliu dì, Beyoğlu hè una cità mundiale. Porta a memoria di u mondu. Beyoğlu hà a cumpetenza di rapprisintà Istanbul è Turchia. Madame Tussauds hè ancu un museu famosu in u mondu. "Fanu statue di cera di persone è simboli chì campanu in memoria di a cità". disse.

DIRIU DI MANTENU BEYOĞLU NOSTALGIA VATMAN VIVU

U sindaco Demircan hà dettu: "Frà e statue di cera in u museu oghje, vulianu mantene in vita Vatman, chì hè una parte impurtante di a nostra vita è a nostalgia di Beyoğlu. Vatman era in u tram. À u listessu tempu, Zeki Müren, u sole di u nostru mondu di l'arti, hè quì. I visitori chì venenu à u museu venenu à capisce è cunnosce a nostra cultura. Per quessa, anu l'uppurtunità di cunnosce u nostru populu, i figuri storichi è a storia in u museu. Semu felici di accoglie u Museu Madame Tussauds in Beyoğlu. "Grazie à tutti quelli chì anu cuntribuitu". disse.

PORTA U VALORE CULTURALE À L'AVVENU NI RENDE MUSSU FELICI

Sarper Hilmi Suner, direttore generale di MerlinEntertainments Group, hà dettu: "Semu assai felici di prisentà u tramviu nostalgicu è Vatman, chì sò stati i simboli di Beyoğlu è Istanbul per più di 60 anni, in a so forma più vicina à a cosa reale è di purtà questu. valore culturale per u futuru ". disse.

L'OMU ICONICU DI L'ANNI 1950 FUSU SCELTU PER A FIGURA

Un travagliu meticuloso hè statu realizatu in a custruzzione di a figura storica di Vatman. L'archivi IETT sò stati scannati per circa dui mesi per u studiu. Dapoi l'anni 1950 riflette u periodu più emblematicu è caratteristicu di u tram Beyoğlu cù a naziunalisazione, i ritratti è i costumi di Vatman di questi anni sò stati esaminati in dettaglio. In u risultatu di tutti sti studii di ricerca è di sviluppu, una figura patriottica hè stata creata per esse fideli à e ritratti è ritratti di u periodu in l'archiviu IETT. U vestitu di u capitanu hè statu copiatu esattamente da l'uniforme di l'anni 1950; U so cappellu hè statu pruduttu apposta. U logu IETT è u numeru di iscrizzione nantu à u vestitu sò stati prudutti apposta da ottone. A custruzzione di a figura hà pigliatu circa 8 mesi.

L'ICONA PIÙ IMPORTANTE DI ISTANBUL AVENUE

I tram elettrichi, chì anu cuminciatu à serve da i dui lati di Istanbul in u 1955, anu tristemente salutatu i so passageri di a parte europea u 12 d'aostu di u 1961 è di u latu di l'Anatolia u 14 di nuvembre di u 1966, perchè ùn anu pussutu seguità u so passu. sempre più veloce di a cità. In ogni casu, u Tram Nostalgicu, chì hè statu rinvivitu in u 1989 scegliendu a linea simbolica trà Taksim è Tunnel, hè stata riunita cù i so passageri. U tramviu nostalgicu, chì hè statu aduttatu rapidamente in u so culore rossu-biancu è a forma originale, avia pausa i so servizii per un tempu durante i rinnuvamenti di Istiklal Street. A linea simbolica, chì hè stata riapertura di pocu tempu, hè unu di i simboli impurtanti di Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*