L'offerta di u grande tunnel di Istanbul di 3 piani serà lanciata cù u mudellu BOT

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan hà dichjaratu chì anu acceleratu i travaglii per i prughjetti di orgogliu di Turchia in u Programma d'Azione di 100 Ghjorni annunziatu à u publicu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, è hà dettu chì l'offerta per u Prughjettu di u Grandu Tunnel di Istanbul di 3 Piani sarà esse fatta cù u mudellu BOT.

Ricordendu chì u 3-Storey Great Istanbul Tunnel Project, cunnisciutu cum'è u "mega prughjettu" in u publicu, hè u primu in u mondu, hà dettu chì u tunnel di metro necessariu per l'assi di u 15 July Martyrs Bridge è u tunnel di l'autostrada necessariu da u L'assi Fatih Sultan Mehmet Bridge serà cumminatu è serà furnitu un unicu tunnel.

Dichjarà chì 9 milioni di persone sò previste di viaghjà ogni ghjornu quandu u prugettu, chì integrerà 6,5 linee di u sistema ferroviariu differenti, hè finitu, Turhan hà dettu chì u prugettu, chì i studii di u prughjettu di studiu sò cuntinuendu, serà annunziatu cù u build-operate-transfer ( BOT) mudellu.

U latu europeu di u sistema ferroviariu di u tunnel partirà da İncirli, è quella linea anderà prima à Mecidiyeköy. Allora ghjunghjerà à a Fortezza di Rumeli. Da quì, u tunnel serà ingressu è Söğütlüçeşme serà ghjuntu da u latu anatolia.

A parte di u tunnel chì purterà i veiculi parterà da Hasdal. Entrerà in u tunnel da a Fortezza Rumeli, attraversà a strada è cunnetta à TEM in Çamlık da u latu anatolia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*