Grazie à u Staff İZBETON da u presidente Kocaoğlu

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà ringraziatu u persunale chì hà participatu à a festa in İZBETON è hà realizatu travaglii di pavimentazione di asfaltu in tutta a cità.

İZBETON, una di e cumpagnie di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hà riunitu tutti i so impiegati in a riunione di vacanze chì hà urganizatu. À a cerimonia assistita da u Sindaco Metropolitanu Aziz Kocaoğlu, u Sicritariu Generale Dr. Buğra Gökçe è u General Manager İZBETON Hüseyin Sezer è u Capu di u Dipartimentu di Scienze Murat Varlıorpak eranu ancu presenti. U presidente Kocaoğlu, chì hè statu accoltu cù slogans da a folla entusiasta in i stabilimenti in Belkahve, hà datu missaghji di "unità è unità".

Dichjarà chì u compitu di İZBETON, chì hè a più grande cumpagnia di cuntrattu in l'Egeu in quantu à u parcu di machini è l'equipaggiu tecnicu, hè aumentatu 2-3 volte cù a crescita di e fruntiere pruvinciali, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Avemu compru novi arnesi è equipaggiu per risolve i prublemi di i nostri compatrioti istantaneamente è cumpletamente. Avemu rinnuvatu u nostru situ di custruzzione cintrali. Avemu stabilitu dui novi siti di custruzzione in Bayındır è Bergama. Da una banda, avemu cumpletu e carenze di l'infrastruttura è i prublemi di i lochi di novu cunnessu, da l'altra banda, a fallimentu di e rete d'acqua in i distretti hà aumentatu l'affari di İZBETON. A strada chì avemu principiatu cù l'asfaltamentu di e strade off-road era un compitu completamente diversu è assai difficiule per sè stessu. Avemu fattu una longa strada cù u vostru travagliu dedicatu. In 2-3 anni, risolvemu i lochi chì ùn ponu micca riceve investimentu è serviziu, è truvamu a pace. Di sicuru, sarà vechja, sicuru, cum'è i bisogni sò scontri, ne veneranu novi. Grazie à tutti per u vostru travagliu duru ".

Da a sucetà di cunsumu à a sucetà produttrice
In u so discorsu à i travagliadori di a cumpagnia İZBETON, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà dettu ancu chì u paese passa per una crisa è hà dettu: "Parechje crisi sò ghjunte è andate in u nostru paese finu à avà. Stu paese hè un paese riccu. Malgradu tante crisi è fluttuazioni, nunda hè accadutu à stu paese finu à avà. Nunda succederà dopu. Ma in questu prucessu, avemu sempre manghjatu u restu. Vendimu sempre i nostri valori. Semu sempre abituati a nostra sucetà à a pigrizia. Ponemu e basi per a sfruttamentu. Allora salveremu. Quantu? Un centesimu, una lira. Ognunu salvarà secondu a so borsa. L'investimentu serà fattu è stu paese si svilupperà. Se ùn porta micca pantaloni novi, brusgi novi per un annu, dui anni, trè anni, nunda ùn succede. Se manghjate un pocu, ùn succede nunda. Cum'è un paese, supereremu sta crisa cum'è persone chì amanu u so paese ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*