U presidente di SESOB Köksal hà visitatu TÜDEMSAŞ

Beşir Köksal, presidente di Sivas Chambers of Tradesmen and Craftsmen, hà visitatu Mehmet Başoğlu, chì hè statu numinatu Direttore Generale di TÜDEMSAŞ, è li hà desideratu successu in a so nova pusizione.

Hà visitatu Başoğlu, chì hè statu numinatu cum'è Direttore Generale in funzione di TÜDEMSAŞ, è hà passatu un tempu. sohbet U presidente di SESOB, Beşir Köksal, hà dettu chì a fabbrica hè a vita di Sivas cù u so travagliu è a cuntribuzione à i cummercianti.

Esprimendu a so satisfaczione per a visita, u Vice Direttore Generale di TÜDEMSAŞ, Mehmet Başoğlu, hà dichjaratu chì investimenti significativi sò stati fatti in Sivas durante u periodu di a repubblica, è unu di questi investimenti era TÜDEMSAŞ, è hà dettu: "Cercemu di cultivà u settore ferroviariu è di aumentà l'impieghi cù i Stati Uniti. investimenti chì facemu è i prudutti chì producemu. Mentre producimu vagoni di merci, incuraghjemu ancu u settore privatu procurendu alcuni di i so subcomponenti da e nostre imprese chì operanu in l'industria ferroviaria. Sti studii portanu à a furmazione di novi industrii è investimenti in a nostra cità. Continueremu à esse u pioniere di u settore cù a cunniscenza è l'esperienza di a nostra fabbrica TÜDEMSAŞ, è à cuntribuisce à l'ecunumia di Sivas, l'industria, i cummercianti è l'economia di u paese cù u nostru travagliu. "Ti ringraziu per a vostra visita", disse.

Köksal hà dettu: "A nostra Fabbrica TÜDEMSAŞ, l'orgogliu di a nostra cità, chì serve in Sivas dapoi anni è hè trà e cumpagnie giganti di u mondu cù i so investimenti, face ancu una grande cuntribuzione à i nostri cummercianti. In più di l'impieghi in fabbrica, a subindustria coopera ancu è sustene i nostri cummercianti in Sivas. A nostra fabbrica in Sivas, chì attira l'attenzione cù i so investimenti tecnologichi rivoluzionarii, in particulare in vagoni di trasportu, sustene ancu u sviluppu di a subindustria. Cù a cunniscenza è l'esperienza di u nostru Direttore Generale, a nostra fabbrica TÜDEMSAŞ svilupperà ulteriormente è assicurerà u sviluppu di l'industria ottenendu u travagliu da a subindustria. "Cum'è l'urganizazione di i cummercianti, vi ringraziemu per u sustegnu chì furnite à i nostri cummercianti è vulemu successu à u nostru Direttore Generale Mehmet Başoğlu in a so nova pusizione", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*