I Boulevards è Strade di Diyarbakir Sparkling

A municipalità metropolitana di Diyarbakir, chì hà cuminciatu à travaglià prima di a Festa di u Sacrificiu per fà chì i boulevards è e strade di a cità parevanu più puliti, hà realizatu un travagliu di pulizia in a strada Yaşar Kemal (Ekinciler).

U Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale di a Municipalità Metropolitana di Diyarbakir, chì hà cuminciatu à travaglià in i boulevards è e strade per fà a cità più pulita prima di Eid al-Adha, hà pulitu i dui lati è i marciapiedi di a strada Yaşar Kemal (Ekinciler) in u distrittu di Yenişehir cù acqua pressurizzata di notte. Prima di u travagliu, i squadre di pulizza anu cacciatu i veiculi parcheggiati à u latu di a strada cù l'annunzii chì anu fattu. E squadre di pulizia anu prima sbulicatu e strade è i marciapiedi da a basura. A basura racolta hè stata trasportata à a discarica da i veiculi. Dopu a pulitura di a basura, i squadre di pulizia anu lavatu a strada è a strada cù l'acqua pressurizzata cù veiculi 2. Dopu à a strada Yaşar Kemal, e squadre anu pulitu e direzzione di andata è ghjunta è i marciapiedi di a strada Evran lavandu cù acqua pressurizzata.

A pulizia continuarà

Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale, Boulevard Bağlar Kamışlo, Strada Evrim Alataş, Strade Mehmet Akif Ersoy in u distrittu Yenişehir, Gazi, Strade Melikahmet in u distrittu Sur, a sezione da Turistik Caddesi à Cimiteru di Mardinkapı è Ulu L'area da a Piazza Moschea à Mardinkapı, cumprese i trottoli, hè stata lavata cù acqua pressurizzata. U travagliu, in u quale travaglianu 3 vitture è 3 squadre, cuntinuerà in tuttu l'estiu.

A municipalità metropolitana di Diyarbakir, chì cuntinueghja a so normale attività di pulizia di rutina è di raccolta di basura in tutta a cità, cuntinueghja i so travaglii di pulizia senza interruzzione durante a festa di Eid al-Adha. Inoltre, i veiculi di spazzatrice di strada chì operanu nantu à l'arterii principali di a cità cuntinueghjanu à travaglià finu à 22.00 di a matina, meziornu è sera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*