Supportu da i sindicati à l'impiegati di BURULAŞ chì sò stati attaccati

I membri di l'Unione Demiryol-İş, chì anu fattu una dichjarazione di stampa in supportu di l'impiegati di BURULAŞ chì sò stati "battuti è feriti mentre eranu in serviziu" in Bursa, anu dumandatu chì quelli implicati in l'incidentu sò puniti.

U direttore generale di BURULAŞ, Mehmet Kürşat Çapar, hà dichjaratu chì l'impiegati anu diritti è i passageri è hà dettu chì seguiranu l'attacchi à i cunduttori di autobus, i trainees è i funzionari di metro in Bursa.

L'attacchi fatti da l'Unione Demiryol-İş contr'à u persunale chì operanu in u campu sottu BURULAŞ sò stati fermamente cundannati. I membri di l'unione, chì si sò riuniti à Bursa Intercity Bus Terminal, sustenevanu i so culleghi battuti gridendu slogan "No à a viulenza".

"SIAmu SEGUENTI DI CASE"

U direttore generale di BURULAŞ, Mehmet Kürşat Çapar, chì hà participatu à u comunicatu di stampa in nome di u patronu, in quale eranu presenti membri di l'Unione Demiryol-İş, a Confederazione Türk-İş è i membri di l'unione affiliati à Türk-İş, hà dettu chì anu realizatu un serviziu impurtante in Bursa cù un staffu gigante di 2 persone. Capar hà dichjaratu ch'elli stanu luttendu per ottene u megliu è chì ùn includenu micca quelli chì anu l'attitudine sbagliata versu i passageri, ma anu ancu agitu inseme per u persunale chì hè statu attaccatu mentre facia u so duvere. Dichjarà chì u persunale sottumessu à a viulenza ùn puderia micca andà oltre u limitu di u so duvere è ùn pudia micca difende si alzendu da u sediu di u cunduttore, Çapar hà dettu: "Cumu avemu amparatu in i furmazioni, ùn anu mancu agitu per difende si durante a furmazione. a lotta. Unu di i nostri fratelli ùn hà micca rispostu à u risicu di perde l'ochju, è dui di i nostri amichi ùn anu micca rispostu à u costu di rompe a so gamba. Ùn avemu micca capitu cumu avemu ghjuntu à esse cum'è una sucità. A massa, chì ùn rapprisenta mancu 600 per centu di a sucità, crede chì risolverà i prublemi cù a viulenza ogni volta chì trova una opportunità. Ùn li daremu micca una chance. Cum'è BURULAŞ, stamu daretu à u nostru staffu. Offremu ogni tipu di supportu in quantu à i prucessi legali da esse realizati. Ùn avemu avutu nisun suggerimentu o dumanda per i partiti d'accordu. Ancu s'ellu rinuncianu, seguiteremu questi prucessi in a forma di un prucessu publicu ", disse.

"U PERSONALE HAVE ANCHE I DIRITTI"

Nutendu chì i passageri anu diritti cum'è l'impiegati, Çapar hà dettu chì continuanu à agisce in u quadru di l'uppurtunità furnita da u statu di lege. Dichjarà chì si preoccupanu di a sindacalizazione è crede chì a lotta rinfurzà sia u persunale sia BURULAŞ, Çapar hà dettu: "E persone chì cercanu i so diritti rispettanu ancu i diritti di l'altri. U nostru staffu cercarà tramindui i so diritti è rispettà i diritti di i passageri. Semu contru à a viulenza. Facemu affari cù i nostri cummercianti à u terminal chì operamu. Invece di culpisce tuttu u travagliu di certi cummercianti ignoranti, duvemu separà tali persone da noi. Ùn daremu micca una chance à i bulli. U nostru sindaco metropolitanu Alinur Aktaş ci hà ancu guidatu à piglià passi impurtanti per prutege i diritti di i cummercianti è i travagliadori.

U presidente di a filiale di Demiryol-İş Union Sakarya, Cemal Yaman, hà dichjaratu chì anu cundannatu l'attacchi à l'impiegati di BURULAŞ cù viulenza è odiu. Enfatizendu chì incidenti simili anu aumentatu in l'ultimi ghjorni contr'à u persunale chì prova à offre u megliu serviziu di trasportu à i residenti di Bursa, Yaman hà dettu: "L'ufficiale di sicurezza Cerziş Tokgöz à a stazione di Arabayatağı u 19 d'aprile, l'ufficiale di sicurità Serdar Şahin, chì" hà intervenutu in a molestia ". u 10 di ghjugnu, à a 'stazione di l'autobus Şehreküstü' u 15 di ghjugnu. L'autobus Mehmet Yalvaç, chì hè statu attaccatu, è Mustafa Çintaş, u 27 di lugliu, sò stati attaccati è battuti. Cundannemu tali incidenti cù l'odiu. Sapemu chì a ghjente di Bursa, inseme cù u nostru sindaco metropolitanu, u direttore generale di BURULAŞ è l'amministratori, sò cun noi contr'à l'attacchi. L'attacchi ùn riduceranu micca u nostru amore per u travagliu è u serviziu. Invitemu l'autorità à u duvere per chì questi incidenti ùn restanu micca impuniti è e lege sò implementate più efficacemente contr'à tali persone ".

Türk-İş Bursa 8th Rappresentante Regiunale Sabri Özdemir hà ancu cundannatu fermamente l'attacchi contr'à e persone chì occupanu un postu publicu. Özdemir, chì vulia chì u statu agisce contru à quelli chì anu realizatu tali avvenimenti, leghje u missaghju di Ergün Atalay, presidente di a Confederazione di i Sindicati Turchi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*