L'espedizioni di Sivas Ankara YHT deve esse iniziate in 2019

A stallazione di a ferrovia YHT di a strada Sivas Ankara 405 km hè iniziata è u trenu d'alta velocità, chì hà da inizià a so prova di guida in 2019, hè prevista per fermà in 2 stazioni durante u viaghju di 9 ore. Dopu Ankara, ghjunghjerà à a pruvincia di Sivas dopu à Elmadağ Kırıkkale Yerköy Yozgat Sorgun Akdağmadeni Yıldızeli. U trenu d'alta velocità chì passa da quì aghjunghjera un valore cummirciali è socio-culturale à l'insediamenti, a prumuzione di sti pruvince diventerà più efficace, rivitalizzarà u turismu, è a capacità cummerciale di l'imprese chì daranu un valore aghjuntu à u paese. L'ecunumia aumenterà. Fermantu l'aumentu è furnisce incentivi à altre pruvince assicurerà ancu l'equilibriu in a distribuzione di a pupulazione.

L'impurtanza da esse datu à Sivas è Kayseri, chì sò e porte chì si apre da Ankara à l'Est, a sucetà chì custituisce u mosaicu di u paese, i trasporti chì creanu l'uppurtunità di un sviluppu megliu cù u travagliu di u travagliu, l'industria, a tecnulugia, a scienza. è l'educazione, ci hè un desideriu di prugressu più.

U trenu bullet hè parte di questu. Tali investimenti ùn solu aumenteranu u livellu di benessere di a nostra sucetà, ma a presenza di Tüdemsaş in Sivas sustenerà a produzzione di infrastrutture è materiali derivati ​​di u trenu d'alta velocità. L'accortamentu di e distanze in u settore di u trasportu serà di grande benefiziu in u trasportu è u trasportu di prudutti finiti è semifiniti.

Abdullah PEKER
Presidente di u Sindicatu di i Trasporti è Ferroviari

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*