A Pruposta di Ropeway à Boztepe in Trabzon hè di novu à l'agenda

U membru di u Cunsigliu di u Cummerciu è l'Industria di Trabzon, Şaban Bülbül, hà dichjaratu ch'elli sò andati in una regione induve a funivia hè usata più di e strade durante u so viaghju di studiu turisticu in Austria, "Ùn custruiscenu micca strade per ùn disturbà a natura. Quandu si fighjate à u pianu, ci sò almenu 3 volte a linea di telecabina di a strada chì vedemu, quì in muntagna. Ùn avemu micca bisognu di fà una strada. Avemu bisognu di fà a funivia. In u nostru paese, a funivia hè sempre cunsiderata in i lochi turistici, ma a funivia hè ancu usata cum'è mezzu di trasportu è trasportu quì. Avemu ancu bisognu di pensà à a funivia micca solu per u turismu, ma ancu per u trasportu ", disse.

U Cunsigliu di TTSO Şaban Bülbül, u Guvernatore di u Distrettu di Akçaabat Soner Şenel, u presidente di TTSO M. Suat Hacısalihoğlu, u presidente di u Parlamentu M. Şadan Eren, u Sicritariu Generale di DOKA Onur Adıyaman è altre parti interessate anu spartutu e so opinioni annantu à u so viaghju di studiu turisticu in Austria è Svizzera recentemente.

Bülbül hà enfatizatu chì anu osservatu chì soprattuttu l'attività per i zitelli anu datu una grande impurtanza in e facilità chì anu esaminatu è hà dettu: "Anu custruitu una grande infrastruttura in quantu à a satisfaczione di i zitelli. Perchè induve u zitellu va, a famiglia va. U centru di sci hè trasfurmatu in una grande zona di attività per i zitelli ancu in l'estate ".

"AVERIAME ANCHE PENSARE A CARRO DI CORDA PER TRASPORTO"

Bulbul hà enfatizatu chì anu visitatu ancu a fabbrica Dopplemayr in Bregenz, chì face u 65 per centu di i teleferichi di u mondu, è hà dettu:

"Finu à avà, anu custruitu 91 sistemi di funi simili à funi in 14 paesi. A cosa principal per ghjunghje à un locu induve cullà a muntagna hè a strada. Ùn ci hè micca strada. Quandu andate à a zona di ski, andate in funivia. Ùn custruiscenu micca strade per ùn disturbà a natura. Quandu si fighjate à u pianu, ci sò almenu 800 volte a linea di telecabina di a strada chì vedemu, quì in muntagna. Ùn duvemu micca fà strade. Avemu bisognu di fà a funivia. In u nostru paese, u telefuninu hè sempre cunsideratu in i zoni turistici, ma u telefuninu hè ancu usatu cum'è mezzu di trasportu è di trasportu à e muntagne è altiplani. Avà avemu bisognu di cunsiderà u telefuninu micca solu per u turismu, ma ancu per u trasportu. Hè sempre dettu in Trabzon chì un telefuninu deve esse custruitu da Meydan à Boztepe. Ùn simu in una pusizioni di fà per scopi turistici, fate sta linea per u trasportu. Ma se fate una linea da Boztepe à Atatürk Mansion o Magmat Bosphorus, pò esse per scopi turistici o turistici. Trabzon hà sicuramente bisognu di pianificazione in questa direzzione. Avemu bisognu di cunnosce a funivia avà ".

"LAVARE INSEME IN TURISMU hè IMPORTANTE"

Şaban Bülbül hà dettu chì a regione Serfaus - Fiss - Laden, chì anu visitatu in u scopu di u viaghju di studiu è chì hè custituita da 3 paesi, custituisce un assai bonu esempiu di turismu è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Anu creatu una zona di sport d'acqua in a prima regione, per l'attività d'estate. In l'inguernu, chjude u locu, è sta volta, l'esqui è l'attività di sport invernale sò in a seconda regione sopra. Guadagnanu ingressi usendu a stessa regione in l'estiu è l'invernu inseme. 3 milioni di turisti venenu in una piccula regione custituita di trè paesi. Ci hè un approcciu di gestione chì si rinnova è si sviluppa constantemente è agisce in cunfurmità cù e richieste di i visitori. Guadagnanu, passanu i so guadagni nantu à l'investimentu, guadagnanu più. Micca solu per sè stessu cum'è noi. Ùn ci hè micca una tale perspettiva. 'Stu locu hè generale, ognunu deve esse inseme. Ci hè l'idea chì guadagneremu inseme, ambelliscemu inseme è spenderemu inseme ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*