Grazie à Kanuni Boulevard da u presidente Zorluoğlu

Grazie à u boulevard di a lege da u presidente Zorluoglu
Grazie à u boulevard di a lege da u presidente Zorluoglu

L'apertura di a sezione Beşirli-Erdoğdu di Kanuni Boulevard, chì hà una lunghezza tutale di 28 chilometri è parte da Yıldızlı, a Strada Costiera di u Mar Neru è finisce in Gözalan, in a strada Trabzon-Maçka, hè stata accolta cun gioia da a ghjente. di Trabzon.

UNA RUTA ALTERNATTIVA HA STABILITA

Cù a strada aperta, una strada alternativa à a Strada Costiera hè stata creata per a sezione trà Yıldızlı Yonca Junction è Çatak 1 è Çatak 2 Junctions. Inoltre, Beşirli, induve a densità di pupulazione hè alta in u centru di Trabzon, KarşıyakaHè statu dichjaratu chì u trafficu generatu in e regioni , Erdoğdu, Yıldızlı è Akyazı hà avutu l'uppurtunità di esse distribuitu in modu sicuru à poca distanza à u Boulevard Yavuz Sultan Selim esistente è e strade principali parallele chì passanu da a costa.

ZORLUOĞLU GRAZIE À QUELLI ASSISTITI

U sindaco di a municipalità metropolitana Murat Zorluoğlu, chì hà pruvatu a sezione Beşirli-Erdoğdu di Kanuni Boulevard cù u so propiu veiculu, hà dettu in a so dichjarazione: "Avemu apertu una parte impurtante di Kanuni Boulevard, chì darà Trabzon un soffiu di sollievu in u trafficu. Ancu s'ellu ùn pudemu ancu capisce u so impattu in u periodu attuale, quandu a nostra vita torna à a normale, a strada chì copre e zone cù alta densità di pupulazione pruvucarà sollievu in u trafficu. À u nostru stimatu presidente, u nostru ex Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan, u nostru novu Ministru Adil Karaismailoğlu, u nostru Ministru di Tesoru è Finanze Berat Albayrak, u nostru Ministru di l'Affari Interni Süleyman Soylu, è i nostri Membri di u Parlamentu per avè purtatu un tali prughjettu di grande impurtanza per Trabzon à a nostra cità, disse: "Vogliu ringrazià u nostru Direttore Generale di Autostrade, Abdulkadir Uraloğlu, è tutti quelli chì anu cuntribuitu".

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*