U travagliu di a prima linea pedonale in Trabzon

primu travagliu di linea visuale pedonale in trabzon
primu travagliu di linea visuale pedonale in trabzon

A municipalità metropolitana di Trabzon cuntinueghja à sustene e campagne lanciate in tuttu u paese dopu chì u Ministeru di l'Interior hà dichjaratu 2019 cum'è "Annu di u trafficu prioritariu per i pedoni" utilizendu u persunale è e facilità municipali.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu, hà annunziatu chì e squadre di u Dipartimentu di i Trasporti anu iniziatu studii di implementazione per assicurà a sicurezza di i pedoni è di i veiculi in diversi punti di a cità.

Nutendu chì e squadre municipali mettenu in pratica i travaglii di marcatura stradale in e strade in cunfurmità cù i normi determinati da u Ministeru di l'Interior, u sindaco Zorluoğlu hà dettu: "I travaglii di corsia sò finiti in Uzungöl, u paradisu turisticu in u nostru distrittu di Çaykara. , chì pudemu chjamà a vitrina di a nostra pruvincia. In u distrettu di Beşirli di u nostru distrettu di Ortahisar, l'icone "Prima Pedonale" sò state implementate nantu à e rotte. Cum'è cumuna, sustenemu sta campagna, chì hè un indicatore di l'impurtanza chì u nostru Ministeru dà à a vita umana, è e pratiche chì si mette in opera, cù tutti i nostri mezzi.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu, hà aghjustatu chì e squadre di u Dipartimentu di i Trasporti continuanu à travaglià nantu à u passaghju di pedoni è a linea stradale in diversi punti di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*