UTIKAD hà ospitatu a riunione OSJD/FIATA

Da FIATA (Federazione Internaziunale di l'Associazioni di Spedizionieri) è OSJD (Organizazione per a Cuuperazione di Ferroviari), di quale UTIKAD, l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Trasporti è Logistici, hè un membru, l'11-12 di lugliu 2018 Una Reunione di Coordinazione di Trasportu Cumminata hè stata tenuta. à Istanbul Crowne Plaza Hotel-Florya, ospitatu da UTIKAD.

"New Opportunities in Europe-Asia-Europe Multimodal Transportation" sò stati valutati in e riunioni di dui ghjorni chì anu assistitu da 18 rapprisentanti di 55 paesi. Ferroviari Europa-Asia-Europa à e riunioni ospitate da UTIKAD è assistite da u Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD è u Vicepresidente Senior FIATA Turgut Erkeskin, u Membru di u Cunsigliu di UTIKAD è u membru di u Gruppu di Travagliu FIATA Railway İbrahim Dölen è u Direttore Generale UTIKAD Cavit Uğur. i linii, i rapprisentanti di e ferrovie statali di i paesi è i parti interessate di u settore privatu anu spartutu infurmazione nantu à u futuru.

L'indirizzu di quist'annu di a Reunione di Coordinazione di u Trasportu Cumminatu, chì hè stata iniziata da FIATA è OSJD l'annu passatu è tenuta per a seconda volta questu annu, era Istanbul. 18 rapprisentanti di 55 paesi si sò riuniti in a riunione di coordinazione di trasportu cumminata OSJD / FIATA tenuta in Crowne Plaza Florya Hotel l'11-12 di lugliu 2018 per valutà i prublemi è i suggerimenti di suluzione di u trasportu ferroviariu nantu à a linea Europa-Asia-Europa.

I Ferrovie in a geografia eurasiatica anu assistitu da rapprisentanti di e ferrovie statali è di i partiti di u settore privatu da Austria, Azerbaijan, Bielorussia, Bulgaria, Cina, Repubblica Ceca, Georgia, Svizzera, Italia, Kazakistan, Lituania, Moldavia, Polonia, Russia, Slovacchia, Turchia, Ucraina è Vietnam A situazione attuale di u trasportu hè statu discutitu.

A riunione di coordinazione di u trasportu cumminatu OSJD / FIATA hè stata tenuta l'11 di lugliu cù u presidente OSJD Zubaida Aspayeva, u vicepresidentu senior di FIATA è u vicepresidentu di u Cunsigliu di Amministrazione UTİKAD Turgut Erkeskin è u vicepresidentu senior FIATA è u presidente di u gruppu di travagliu FIATA Railway Dr. Hè cuminciatu cù i discorsi di apertura di Ivan Petrov.

Dopu à i discorsi di apertura, u vicepresidentu senior FIATA è u presidente di u gruppu di travagliu FIATA Railway Dr. U tema principale di u primu pannellu, moderatu da Ivan Petrov, era "Trasportu Multimodale in Ferrovie Eurasiatiche". Mentre chì i fatti è l'aspettattivi riguardanti u sviluppu di i corridori di trasportu eurasiaticu sò stati rivelati in u pannellu, a situazione attuale di u Corridor Meridionale chì si estende da l'Europa à l'Iran è da l'Iran à a Cina hè stata ancu evaluata.

U sicondu pannellu intitulatu "Pratiche di trasportu cumminatu è multimodale è aspettative" hè statu moderatu da Zubaida Aspayeva, presidente di a Cummissione di Trasportu di Carichi OSJD. In u pannellu; L'esperienze di l'urganisazioni internaziunali in u campu di u sviluppu di u trasportu cumminatu è multimodale, e difficultà è e soluzioni pratiche in Europa-Asia-Europa trasportu cumminatu è multimodale, l'interazzione di l'imprese ferroviarie cù l'operatori di treni di containeru, l'imprese di trasportu è l'associazioni di l'agenzii di trasportu naziunali sò stati discututi.

L'interessu intensu di i participanti cuntinuò in u sicondu ghjornu di a Reunione di Coordinazione di u Trasportu Cumminatu OSJD / FIATA. L'Espertu di Politica di Trasportu è Strategia di Sviluppu di OSJD Zurab Kozmava hà moderatu u primu pannellu nantu à "Facilitazione di i Passaggi di Fruntiera in u Trasportu Combinatu è Multimodale", chì hè accadutu u 12 di lugliu. In u pannellu; L'usu di e tecnulugia di l'informazioni, u scambiu elettronicu di dati, l'usu di documenti in tutti i prucessi di acquistizione, i benefici ottenuti da l'usu di documenti OSJD (documenti SMGS è CIM / SMGS) è strategie per esse sviluppate per suluzioni logistiche efficaci sò stati discututi.

In l'ultimu panel moderatu da Turgut Erkeskin, Vicepresidente Senior FIATA è Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD, "Statu Legale di a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, cumprese i Ferrovii di Azerbaijan, Georgia, Kazakistan è Amministrazioni Doganali" valutatu. In u pannellu; A capacità di trasportu di a Strada di a Seta da a Cina, l'Asia Meridionale, l'Asia Sud-Ovest è Sud-Est à l'Europa attraversu u Mar Caspiu è u Mari Neru, cù a speranza di furnisce flussi supplementari di impieghi è carichi, è Europa-Asia-Europa nantu à u rotta à traversu u Mari Neru è i temi di u trafficu di u Mari Caspiu determinatu l'agenda.

U pannellu hà ancu evaluatu i motivi per quale Turchia ùn pudia micca ghjunghje à u trafficu di trasportu di trasportu previstu cù l'apertura di a linea Baku-Tbilisi-Kars. Hè dichjaratu chì u corridore nordu chì passa per a Russia per u cummerciu trà a Cina è l'Europa hè assai sviluppatu è attivamente utilizatu; Hè ancu sottolineatu chì invece di Turchia via BTK in u corridore mediu, a strada ghjunghje à l'Europa via u Mari Neru dopu à u Caspiu. Rapprisintanti di diversi paesi hà datu ragiuni perchè a strada via Türkiye ùn hè micca preferita; L'hà presentatu cum'è prublemi / ritardi in i traversi di u Lavu Van è Marmara di u corridore Centrale è Meridionale, chì vene da a Cina è cunnetta à Turchia per via di u Mar Caspiu o l'Iran, è hè interrotta per via di traversate mari / laghi. Per quessa, hè statu enfatizatu chì sta strada era preferita ancu s'è a traversata di u Mari Neru custituì u 30% di u costu tutale di a linea da l'Europa à l'Iran.

À a fine di i pannelli interattivi, si sò tenuti sessioni di dumande è risposte. Hè statu dichjaratu chì u rapportu per esse creatu in u risultatu di a reunione di coordinazione, induve i suggerimenti di suluzione di i participanti sò stati pigliati dopu à e valutazioni di a situazione attuale, serà spartutu cù u settore. Inoltre, hè statu dichjaratu chì a participazione di UTIKAD à l'avvenimentu urganizatu ogni annu da OSJD/FIATA seria benefica per u settore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*