Strada di i ghjovani affari di Sri Lanka

strada di i ghjovani imprenditori in Sri Lanka
strada di i ghjovani imprenditori in Sri Lanka

Mentre i bilanci di u cummerciu esteru si deterioranu più in più durante a crisa di a corona, quelli chì sò decisi à esse un pocu balsamo per a ferita sanguinante, EGİAD-L'Associazione Giovani Imprenditori di l'Egeu cuntinueghja à furnisce cunsulenza à i so membri cù u so prugramma "Inviati di u Cummerciu Esteru".

60% di i so membri anu partenarii, cummerciu esteru è cooperazioni simili cù l'esteru, è cumpagnie di l'industria, l'agricultura è i settori di servizii, in particulare tessili, alimentari, machini, custruzzione, automobili, elettricu-elettronica, ferro-acciaio, in a so cartera. EGİAD, cù u prugramma di l'Ambasciatori di u Cummerciu Esteru hà iniziatu, travaglia dura per chjude u deficit di l'esportazione. Quelli chì volenu accelerà u prucessu di apertura à l'esteru di i ghjovani affari, riduce i costi in questu prucessu è eliminà l'effetti negativi di Kovid-19. EGİADSta volta, Sri Lanka, a perla di l'Oceanu Indianu, hè statu discutitu cù i so "Inviati di u Cummerciu Esteru", chì hà cuminciatu à cunsiglià i so membri nantu à u cummerciu esteru. À a riunione EGİAD Onur Öktem, membru di u Cunsigliu di Amministrazione di Ontan İnşaat, è Selçuk Şahbazlar, Presidente di Ontan İnşaat Contracting Group, si sò stati invitati.

Sri Lanka, un portu cintrali di scalu utilizatu largamente da l'Ottumani per u cummerciu longu a storica Strada di a Seta, hè statu scrutinatu da i ghjovani affari. In l'ultimi anni, quandu i partenarii cummerciale Turchia-Sri Lanka anu cuminciatu à cresce, EGİAD hà ancu fattu azzione per a cooperazione. A forte relazione ecunomica trà i dui paesi, e visite di e delegazioni ufficiali è di u settore privatu in l'ultimi anni, è i ghjovani affari metteranu un mattone in a relazione chì cresce sempre. U valore di u fatturatu tutale di u cummerciu trà i dui paesi hè cresciutu da 2005 milioni di dollari in 97 à 2016 milioni di dollari in 223, un incrementu di 2005 per centu cumparatu cù u 130. Dichjarà chì sta figura hà da guadagnà impulsu cù i travaglii da fà è l'accordi di liberu scambiu da esse firmati, EGİAD U presidente di u Cunsigliu Mustafa Aslan hà dettu chì Sri Lanka hà fattu passi impurtanti in cuuperazione cù a Turchia in 2020, è hà dettu: "Pici prima di a pandemia, in ferraghju, l'ambasciadore di Sri Lanka in Ankara Muhammed Rizvi Hassen avia fattu un passu per migliurà a Turchia- Rilazioni di Sri Lanka. Hà fattu un tentativu di evità a doppia imposizione è di firmà accordi di cooperazione doganale trà i paesi. Turchia, chì era u primu paese à ricunnosce si quandu anu guadagnatu a so indipendenza in u 1948, hà ancu allargatu a manu dopu à u grande disastru di u Tsunami in u 2004. À quellu tempu, u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan hà visitatu Sri Lanka è hà permessu à Turchia di custruisce un grande hospitalu tempurale è residenza in a regione. Una nova cità hè attualmente custruita in Colombo, chjamata Kolomport. U paese hè apertu à l'investitori stranieri per l'ospedale, l'alberghi è e custruzzioni residenziale. Infine, vogliu ricurdà chì Sri Lanka hà accordi di liberu cummerciu cù l'India è u Pakistan. I nostri affari anu digià potenziale in questi paesi, è in questu sensu, Sri Lanka pò esse un centru in quantu à l'apertura à l'Africa ".

per Sri Lanka EGİAD U presidente di Ontan İnşaat, Onur Öktem, chì hà spartutu infurmazioni impurtanti nantu à u paese cum'è Ambasciatore di u Cummerciu Esteru, hà dichjaratu chì Sri Lanka hà una impurtanza strategica è hà dettu: "Hè un locu strategicu grazia à a so situazione nantu à e principali rotte maritime in l'Oceanu Indianu. i so porti prufonde. A capitale Colombo hà unu di i più grandi porti di u mondu è hè di grande impurtanza per u cummerciu di u cuntinente asiaticu. U paese, chì hè a 2020a ecunumia più grande di u mondu da 56, hà un altu putenziale di sviluppu. A minera, l'alimentariu, i tessili, i prudutti chimichi sò impurtanti in quantu à u cummerciu. L'aumentu di l'infrastruttura è l'investimenti immubiliarii attiranu ancu capitali da l'esteru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*