A magistratura dice di smettere di demolisce u tribunale di Ankara è diventa un centru di trasferimentu di trasportu

A Corte Amministrativa di Ankara 11 hà decisu di firmà l'esekzione in u casu presentatu da a Camera di l'Architecti Ankara Branch contr'à a demolizione di u Tribunale di Ankara è a so trasfurmazioni in un centru di trasferimentu di trasportu. A decisione di l'Ankara Branch of the Chamber of Architects hà dettu: "U tribunale, chì hà avvistatu ancu chì i cambiamenti di u pianu chì impediscenu l'accessibilità di i tribunali causanu danni irreparabile, hà dettu chì fermanu i tentativi di disintegrazione è eliminà u statu di dirittu. "Questa decisione dà priorità à l'interessu publicu", disse.

A Filiale di Ankara di a Càmera di l'Architecti, chì hà pigliatu a decisione di a Municipalità Metropolitana di Ankara di ùn traslassi u Tribunale di Ankara in Sıhhiye à a magistratura, in questu cuntestu, appruvata da a decisione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Ankara datata 14.02.2017 è numerata 360. E: 1.00 Yençok: Cundizioni di custruzzione gratuiti è "pedonale, A mudificazione di u pianu di zonificazione in quantu à a determinazione di u veiculu, a cunnessione di u trasportu publicu è l'entrata è l'uscita, trasferimentu, metro, minibus, autobus, funivia, monorail, magazzinu di trasportu Ankara, vittura sotterranea multipiani. parcu è usi simili, è u pianu di zoning chì pianificà u Mercatu di Ankara cum'è u Palazzu di Ghjustizia.

L'11a Corte Amministrativa di Ankara hà decisu di sospende l'esecuzione di i cambiamenti di u pianu di zonificazione di implementazione di scala 7559/6 in scala 1/5000 fatti nantu à a parcella 1 di l'isula 1000 in u distrittu di Ankara Altındağ, perchè ùn sò micca in cunfurmità cù a legislazione di zoning. principii di pianificazione urbana, principii di pianificazione è interessu publicu.

Cuntrariu à l'urbanismu è i principii di pianificazione

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u presidente di a filiale di Ankara, Tezcan Karakuş Candan, hà dettu: "A disintegrazione di e strutture di tribunale, chì hè l'equivalente spaziale di l'anarchia è a frammentazione di u sistema ghjuridicu, rendendu l'accessu à e strutture legali difficili è disperse, hè l'espressione spaziale di a difficultà di accede à a lege. In questu cuntestu, avemu dichjaratu parechje volte chì e strutture ghjuridiche ùn sò micca accessibili in i zoni urbani, sta mentalità di frammentazione farà u sistema di trasportu è l'accessu à a lege incomprensibile, è chì l'infrastruttura di trasportu di Ankara è u trafficu ùn sò micca adattati per questu. In cunsiderà u rapportu di l'espertu, u tribunale hà cessatu a trasferimentu di u tribunale di Ankara. "Questu succederà di novu", disse.

"Tutti un ghjornu entreranu in a strada di a scienza, ùn ci hè micca altra manera di esce"

Candan hà dichjaratu in a ghjustificazione di a tribunale chì "Ancu se l'avucatu amministrativu accusatu s'hè oppostu à u rapportu di l'espertu, l'obiezioni ùn sò micca state trovate incriminanti in u rapportu è u rapportu di l'espertu, chì hà evaluatu i cambiamenti di u pianu in quistione in u quadru di a legislazione di zoning è di pianificazione. principii, hè statu rispettatu è cunclusu chì ùn eranu micca in cunfurmità cù a legislazione di zonificazione, i principii di pianificazione urbana, i principii di pianificazione è l'interessu publicu. 14.02.2017 hè chjaramente illegale. Per d 'altra banda, cunziddi chì a transazzione in quistione hè una transazzione regulatoria generale, hè chjaru chì, se implementata, pruvucarà danni irreparabili o impussibili. A transazzione in quistione, chì hè chjaramente illegale per i motivi spiegati sopra; "Siccomu pò causà dannu irreparabile se implementatu, hè statu unanimu decisu di suspende a so implementazione senza alcuna garanzia in cunfurmità cù l'articulu 360 di a Legge N ° 2577", disse, aghjustendu: "Tutti un ghjornu seguiranu a strada di a scienza, ùn ci hè altra via d'uscita ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*