Nisuna crescita per l'autobus è u metro EGO finu à a fine di u 2018

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Assoc. Dr. Mustafa Tuna hà rispostu à e dumande di 24 TV Ankara Rappresentante Melik Yiğitel in diretta.

Facennu dichjarazioni impurtanti in quantu à l'agenda di a capitale, u sindaco Tuna hà fattu valutazioni nantu à parechje tematiche da l'elezzioni lucali à u trasportu, da l'offerta ANKAPARK à u stadiu Eryaman.

ELECZIONI LOCALI

Rispondendu à a quistione di s'ellu serà un novu candidatu à e prossime elezzioni lucali, u presidente Tuna hà enfatizatu chì a decisione serà presa da u presidente di u partitu AK Recep Tayyip Erdoğan è l'organi autorizati di u partitu, è hà dettu:

"I corpi autorizati di u nostru partitu nominanu candidati chì vinceranu l'elezzioni. Questu hè veru per tutti i partiti. In fine, avete da numinà u vincitore. Sta ricerca hè fatta. Ùn pudete micca esse numinatu dicendu chì seraghju un candidatu. Aghju pruvatu à cumpiendu ogni compitu datu à mè da u Partitu AK in u megliu modu pussibule. U mo principiu di travagliu hè di mantene ciò chì facciu finu à a morte, è di esse prontu cum'è per abbandunà dopu à una meza ora. Se un tali compitu hè datu à mè è i nostri citadini mostranu u so favore, aghju cumpiendu u compitu datu in nome di u mo partitu in u megliu modu pussibule ".

ANKAPARK TENDER

U presidente Tuna hà sintetizatu u prucessu ghjuntu in quantu à l'offerta ANKAPARK cù e seguenti parolle:

"Spergu, un'offerta adatta vene è daremu u funziunamentu di stu locu. A municipalità ùn pò micca operà stu locu. Perchè questu hè un affare delicatu. Micca tutti ponu fà ogni travagliu, per esempiu, ùn possu micca fà cirurgia cerebrale. Ogni travagliu hà un maestru. A gestione di stu locu hè un affari prufessiunale. Operazione è mantenimentu di ghjoculi hè un affari separatu. Ci sò cumpagnie cù cunnessione straniera chì facenu stu travagliu, è anu ancu offerte. Questu hè un affare sensibile è risicatu è micca qualcosa chì a municipalità pò fà ".

"NESSUN TEMPU PER EGO BUS È METRO"

Sottulineendu chì ùn ci sarà micca una caminata in i veiculi di trasportu publicu chì appartene à a municipalità in Ankara finu à a fine di u 2018, u sindaco Tuna hà enfatizatu chì ùn anu micca aumentà u Metro è Ankaray in più di l'autobus EGO.

U sindaco Tuna hà rimarcatu chì l'aumentu da fà da i minibus ùn hè micca una situazione ligata à a cumuna è hà dettu chì sta questione ùn hè micca in a ghjuridizione di a cumuna.

"U U PREZZU U PANE U POPULE ùn cambierà micca"

Espristendu ch'elli cercanu di piglià e decisioni cù una cumpresa di i citadini è di a municipalità suciale, u sindaco Tuna hà ancu clarificatu e discussioni chì un aumentu serà fattu in i prezzi di Halk Bread.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Assoc. Dr. Mustafa Tuna hà dettu: "Finu à a fine di u 2018, i nostri citadini manghjaranu u pane à u listessu prezzu. Avemu ancu bisognu di piglià una postura contr'à queste pressioni ecunomiche. Avemu bisognu à esse cù i nostri citadini. Avemu bisognu di sustene i bisogni basi di i nostri citadini spinghjendu i nostri mezi à u massimu ", disse.

L'ACQUA POTABLE E L'ACQUA REGUSTA OPRA DI Rinnovazione

Dichjarà ch'elli cuntinueghjanu à fà i travaglii di l'infrastruttura in i punti critichi chì causanu inundazioni per via di a precipitazione eccessiva, u sindaco Tuna hà dettu ch'elli anu u scopu di compie questi travagli in 15 punti critichi u più prestu pussibule.

U presidente Tuna hà dettu: "Eseguimu questi travaglii in quella regione è in 15 punti diversi per prevene u disastru di inundazione in Mamak Boğaziçi Mahallesi, chì hà affettatu in particulare i nostri citadini in quella regione".

"Ci sò lochi simili in altre parti di Ankara, ma ùn pudemu micca andà in tutti per via di a stagione è di e cundizioni. Tuttavia, ghjunghjeremu gradualmente tutti questi in u periodu à vene. Ponemu rapidamente e nuove linee d'acqua di tempesta è linee di fognaria per prevene l'inundazioni causate da a precipitazione eccessiva ".

"Cerchemu d'educà AKAY SOTTU PASSAGGIU FINO A SCOLE APERTE"

Dichjarà ch'elli facenu un travagliu sensibule senza dannà e diverse linee cum'è u gasu naturale, u telefunu è l'electricità mentre facenu i travaglii di l'infrastruttura, u sindaco Tuna hà dettu: "Tuttu u nostru sforzu è sforzu hè di finisce u travagliu in questi punti critichi cù l'apertura di l'infrastruttura. scole. Questu hè ciò chì avemu scopu. Cuntinuemu à travaglià ghjornu è notte, cum'è travaglii di ricami fini. Speremu, li compieremu cù l'apertura di e scole. In particulare, finiremu a linea Kızılay. Spergu chì pruveremu à apre Kızılay prima di u 17 di settembre.

"Apriremu u stadiu ERYAMAN A BREVE"

Notendu chì a custruzzione di u stadiu in Eryaman hè stata data à u cuntrattu in cambiu di a terra è per quessa ùn ci era micca remunerazione, u sindaco Tuna hà ancu rispostu à a quistione di quandu u stadiu di Eryaman serà apertu:

"U cuntrattu ancu cuntinueghja à travaglià. Ellu hà dichjaratu chì ci sò stati certi ritardi in a pruvista solu di certi materiali per via di e recenti difficultà ecunomiche. Spergu chì questi seranu risolti. U cuntrattu cuntinueghja ancu stu travagliu diligentemente. Inoltre, u nostru Ministru di a Ghjuventù è di u Sport hè direttamente interessatu à u prublema. Fortunatamente, ùn si fermanu micca u so sustegnu. Travagliemu inseme per finisce u più prestu pussibule. Spergu chì hè quasi u tempu per i fan di sport di Ankaragüç è Ankara per ghjunghje à u stadiu.

Ricordendu chì un novu stadiu serà custruitu in u locu di u 19 Mayıs Stadium, chì hè sempre demolitu, u sindaco Tuna hà dettu: "Questu serà ancu un stadiu assai impurtante per Ankara è cumpletu cù i standard UEFA. Spergu chì serà un stadiu degnu di Ankara. Grazie à questu, u Signore presidente è a so squadra seguitanu ogni ghjornu ", disse.

"A COSTRUZIONE SOTTO OVERPASS CONTINUA"

U sindaco Tuna, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à i passaggi sotterranei è i travaglii di junzione chì sò in custruzzione da a municipalità, hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"A custruzzione di u passaghju più bassu in Kepekli cuntinueghja. Mentre i travaglii di rinnuvamentu supplementari cuntinueghjanu nantu à u passaghju più bassu in Akköprü, i travaglii cuntinueghjanu rapidamente in questi trè punti per eliminà i prublemi in a trasfurmazione di l'Aeroportu Akyurt-Çubuk davanti à Türk Telekom. Di novu in l'Hospital di Bilkent, avemu principiatu a custruzzione di un ponte per vultà à l'uspidale in a strada di Eskişehir. Avemu travagliatu nantu à un ponte per facilità e strade intornu à l'Università Hacettepe. Perchè l'Hospital Bilkent serà apertu in i ghjorni à vene, ci sarà un trafficu pesante. Ci hè un travagliu seriu da fà per rimedià questu. In questu sensu, u nostru Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, u nostru Ministeru di a Salute è u nostru Ministeru di i Trasporti cooperaranu per prevene a congestione di u trafficu in questa regione, ma i nostri travaglii stradali cuntinueghjanu rapidamente per minimizzà questu ".

"CUntinuremu à sustene i nostri citadini"

U presidente Tuna, dendu u missaghju chì anu da cuntinuà à implementà e decisioni priurità di i citadini, hà dettu: "Femu queste riduzioni furzendu quantu pudemu, per sustene i nostri citadini contr'à e pressioni ecunomiche straniere è a guerra. Chì ghjè una cumuna ? Hè di prisentà l'opportunità di a nazione à u serviziu di a nazione in modu ghjustu. Per quessa, avemu da pruvà à fà questu. Quandu si sviluppanu e nostre opportunità, hè u nostru duvere principale di furnisce servizii megliu à i nostri citadini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*