Reazione à u requisitu di a carta 15 TL per u trasportu à l'anziani in Bursa

I membri di CHP in Bursa anu reagitu à l'esigenza di cumprà una carta per 65 TL per u trasportu gratuitu à i citadini di più di 15 anni.

In una dichjarazione fatta davanti à a stazione di metro Osmangazi in Bursa, i membri CHP anu reagitu à l'esigenza di BURULAŞ di cumprà una carta per 65 TL per u trasportu gratuitu à i citadini di più di 15 anni.

U Vicepresidente di CHP è u Deputatu di Bursa Orhan Sarıbal, u presidente di a filiale di Bursa di All Retirees Union Günay Onayman è u Vicepresidente di a filiera di a ghjuventù di CHP, Sercan Çelik, anu fattu dichjarazioni in quantu à u dirittu di viaghjà liberu di i citadini di più di 65 anni davanti à a stazione di metro Osmangazi. Dichjarà chì ci sò quasi 500 mila citadini di più di 65 anni chì vivenu in Bursa, Sarıbal hà riferitu à l'imposizione di "BUKART" da a Municipalità Metropolitana di Bursa per 15 TL per pudè viaghjà gratuitamente, è hà dettu: "Ùn ci hè micca tali. applicazione. A Municipalità Metropolitana commette un crimine in questu sensu ", disse.

Dicendu chì i citadini di più di 65 anni anu diritti di trasportu gratuiti è illimitati, Sarıbal hà dettu: "Invimemu à a Municipalità Metropolitana è BURULAŞ per implementà a lege numerata 4736. Lanceremu una petizione per l'implementazione di a lege in questione è purteremu u prublema à l'agenda parlamentari ", disse.

U DIRITTU DI VIAGGIU SENZA CARTE

Sarıbal hà dettu: "Femu una chjama aperta à a Municipalità Metropolitana di Bursa. I nostri anziani, chì sò digià traumatizati è avè difficultà sottu à a crisa ecunomica in u nostru paese, ùn deve micca esse pagatu sottu u nome di a tarifa di carta è a tarifa di visa. Duvete assicurà chì i nostri anziani prufittà di u trasportu urbanu completamente gratuitu è ​​illimitatu. Eliminate i tariffi di a carta è i viaghji limitati. I nostri anziani ponu accede à u trasportu publicu solu mustrannu e so carte d'identità.

"Ci muteremu in u Parlamentu"

Ricordendu u cambiamentu fattu in a lege 2013 in 4736, Orhan Sarıbal hà dettu: "Questa applicazione ùn hè stata fatta da 5 anni. Seguiremu sta materia finu à a fine. Inizieremu campagni di firma per l'implementazione di a detta lege è purteremu u tema à l'agenda parlamentaria. A municipalità metropolitana di Bursa deve abbandunà immediatamente sta pratica.

"SEGUITE A LEGGE"

U Vicepresidente di a Branca di a Ghjuventù di CHP, Sercan Çelik, hà ricurdatu u cambiamentu di a lege numerata 12 u 2013 di lugliu di u 4736 è hà dichjaratu ch'elli sò stati in currispundenza cù a Municipalità Metropolitana di Bursa è BURULAŞ per 5 anni, ma ùn anu pussutu alcuni risultati. Ricordendu chì u scontu di u 50 per centu deve esse applicatu micca solu in i veiculi di trasportu publicu urbanu, ma ancu in istituzioni cù a participazione di e municipalità nantu à e ferrovie è rotte maritime, Çelik hà fattu e seguenti dichjarazioni: "Un scontu di solu 4 TL hè applicatu à BUDO in u mumentu. . Ma a lege in quistione dice: "Un scontu di 65 per centu deve esse datu à i citadini di più di 50 anni nantu à e ferrovie interurbani è rotte maritime". Sta lege hè un dirittu datu à l'anziani da e norme di l'Unione Europea. Invitemu a Municipalità Metropolitana à rispettà a lege ".

Surghjente: www.universe.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*